• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

بوتاکس دور چشم

  • تزریق بوتاکس پیشانی

در اثر افزایش سن خطوطی دور چشم ظاهر می شود که باعث کاهش زیبایی چشمان شما شده و یا بر اثر خنده چروک هایی اطراف چشمان شما ایجاد می شود که به ان ها خطوط خنده گفته می شود به هر حال وجود این خطوط می تواند از زیبایی  و جذابیت چشمان شما بکاهد ، یکی از روش هایی که می تواند به افراد برای از بین بردن این خطوط کمک کند و جذابیت و شادابی را به چشمان شما باز گرداند انجام بوتاکس اطراف چشم است . در این مقاله قصد داریم به معرفی بوتاکس دور چشم بپردازیم .

  • میزان تاثیر بوتاکس زیر چشم

تزریق بوتاکس زیر چشم و اطراف چشم می تواند از ۶ ماه تا یک سال از بروز چین و چروک هایی که بر اثر خنده به وجود می آید جلو گیری کند. بنابر این می توانید بعد از پایان اثرات بوتاکس ان را دوباره به دور چشم تزریق کنید.

  • ظاهر شدن نتایج بوتاکس زیر چشم

از ان جایی که بوتاکس زیر چشم در واقع همان فلج کردن عضلات زیر چشم است مدت زمان زیادی طول نمی کشد تا اثرات آن نمایان شود به طور متوسط بعد از ۱۰ روز می توانید اثرات ان را مشاهده کنید.

قبل از انجام بوتاکس زیر چشم می توانید به مدت ۳۰ ثانیه کمپرسور یخ بر روی محل مورد نظر قرار بدهید این کار سبب می شود تا محل مورد تزریق بی حس شده و شما در هنگام تزریق بوتاکس احساس درد نکنید.

  • عوارض بوتاکس زیر چشم

بوتاکس زیر چشم یکی از حساس ترین عمل های بوتاکس است ، برای این که بتوان از بروز عوارض بعدی ان جلوگیری کرد یک سری مراقبت ها قبل و بعد از تزریق بوتاکس باید انجام شود.  در این قسمت قصد داریم به معرفی برخی عوارض بوتاکس زیر چشم بپردازیم .

▪ اگر در هنگام بوتاکس زیر چشم از حلال زیاد استفاده کنید ممکن است سبب جا به جایی بوتاکس شود.

▪ گاهی ممکن است بر اثر تزریق بوتاکس زیر چشم دچار افتادگی زیر چشم شوید . می توانید برای حل این مشکل از قطره چشمی ۵ درصد استفاده کنید.

▪ برخی افراد ممکن است پس از تزریق بوتاکس زیر چشم ، دچار خارش یا کهیر یا حساسیت شوند برای رفع این مشکل نیز می توان از آنتی هیستامین ها مانند لوراتادین استفاده نمود.

شما می توانید برای کاهش این عوارض ماساژ های مخصوص چشم را انجام بدهید.

  • هزینه بوتاکس زیر چشم چقدر است ؟

هزینه انجام بوتاکس زیر چشم در هر کلینیک و توسط هر پزشک متخصص باهم‌ متفاوت است ولی شما می توانید با مراجعه به کلینیک مورد نظر خود از هزینه های انجام ان مطلع شوید . یکی از کلینیک های به روز و مدرن که می تواند به شما در انجام این عمل کمک کند و شما را از انجام هزینه های ان مطلع کند کلینیک مدرن است .

  • مراقبت های بعد از انجام بوتاکس زیر چشم

▪ بعد از انجام عمل بوتاکس نباید به مدت ۲۴ دراز کشید .

▪ محل تزریق بوتاکس زیر چشم را نباید فشار بدهید.

▪ به مدت زمان ۴ ساعت از کمپرس یخ بر روی محل انجام بوتاکس استفاده کنید.

▪ محل انجام بوتاکس را منقبض کنید.

 

بوتاکس دور چشم

  • تزریق بوتاکس در زمان شیر دهی چگونه است؟

از آن جایی هنوز مشخص نیست آیا سم موجود در بوتاکس که غیر مضر است وارد شیر مادر می شود یا خیر توصیه می شود در هنگام بارداری و شیر دهی از انجام بوتاکس زیر چشم خود داری کنید زیرا از ان جایی که مادر در هنگام شیر دهی هر نوع دارویی مصرف می کند وارد شیر او می شود از تزریق خود داری نمیاید.

تاکید بر روی انجام ندادن بوتاکس در هنگام بارداری بیشتر است و لازم است قبل از انجام بوتاکس تست بارداری داده شود زیرا اگر بعد از انجام بوتاکس زیر چشم متوجه شوید که باردار هستید این احتمال وجود دارد که بر روی جنین اثر بگذارد و در برخی موارد ممکن است این عوارض تاثیر چندانی بر جنین نداشته باشد ولی از ان جایی که ممکن است خطراتی برای جنین شخص به وجود اورد لازم است قبل از انجام بوتاکس از بارداری یا عدم بارداری خود اطلاع پیدا کنید.

همچنین برای این که بتوانید اطمینان داشته باشید از این  انجام بوتاکس بر روی کودکان شیر خوار شما تاثیری نخواهد گذاشت در هنگام شیر دهی نیز این عمل را انجام ندهید.

 

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار