• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

طب سوزنی برای لاغری شکم و پهلو

طب سوزنی برای لاغری شکم و پهلو

امروزه طب سوزنی طرفداران زیادی را مجذوب خود کرده است ، زیرا با روش طبیعی ، بدون درد و خونریزی و بدون وجود هیچ گونه مواد شیمیایی ، به درمان می پردازد . بنابراین طب سوزنی برای لاغری شکم و پهلو روشی معتبر و مفید می باشد .این نوع طب طرفدار و متقاضی زیادی دارد ، زیرا با یک روش کاملا طبیعی ، باعث کوچک و لاغر شدن اندام هایی مانند شکم و پهلو می شود.

همچنین در تهران ، جهت لاغر شدن و آب کردن چربی ها از این درمان استفاده می کنند :

  • طب سوزنی کاشت نخ
  • طب سوزنی لیزری
  • طب الکتریکی

طب سوزنی

یک روش درمانی نسبت مدرن برای رفع دردهای عصبی که با وارد کردن سوزن های نازک و ظریفی در اندام انجام می شود. طب سوزنی با فرو کردن و فشار روی بافت ها و تحریک ماهیچه ها باعث ایجاد ترشح مسکن طبیعی در بدن و تسکین و درمان مزمن آن می گردد.

 شناخت و توجیه طب سوزنی در مشاوره درمان لاغری :

در مرحله اول بایستی شما شناخت دقیقی در این حیطه به وسیله مشاوران دوره  دیده داشته باشید. این مشاوره در ارتباط شرح حال خود درزمان پرخوری خود با متخصصین می باشد. و همچنین صحبت در مورد مشکلات گوارشی و اطلاع دادن در این زمینه به آنها است. در مرحله بعد متخصصین طب سوزن پالس های شما را برای تشخیص و بررسی وضعیت عمومی انرژی بدن را بررسی می کند و سلامت انرژی شکم شما را مورد بررسی قرار می دهد.

آن گاه زبان شما را بررسی کرده و به مشکلات معده شما پی خواهد برد و نکات کلیدی در مورد عللل اضافه وزن شما پیدا می کند. به عنوان نمونه با نگاه کردن به ترک خوردگی های زبان و لایه لایه شدن آن به ورم معده پی برد و اگر زبان را لایه ای زرد رنگ یا سفید پوشش داده بود نشان می دهد که شما به مشکلات احتمالی سردی و گرمی در شکم دچار شده اید .

دوره درمان طب سوزنی برای لاغری شکم و پهلو

دوره درمان دو جلسه در هفته و به مدت زمان 8 تا 12 هفته تا زمان رسیدن به وزن ایده ال مورد هدف می باشد.درمان هم دربرگیرنده تلفیقی از اجرای طب سوزنی در اندام هایی مانند نواحی از گوش و بدن است که با فرو رفتن سوزن در این نواحی انجام می شود .  ماساژ شکم ، مکمل ها و داروهای گیاهی ، تمرینات تنفسی و توصیه های در ارتباط با غذا و سبک و شیوه زندگی نیز از جمله اجزای برنامه درمان با طب سوزنی لاغری را شامل می شود.

سپس متخصصین بعد از تشخیص در مورد علل چاقی بر طبق آن مشکلات بیمار و مشخصات شخصیتی را بر اساس پرخوری وی انتخاب می کنند. بعد از آن گوش برای درمان کاهش وزن به وسیله سوزن تحریک می گردد . مهره هایی مخصوص به این کار را به مدت سه روز تا یک هفته در گوش قرار می دهند و اصولا شما گهگاهی می توانید آنها را به مدت 10 ثانیه ماساژ دهید. چهارراهی برای چرخش انرژی در بدن و آرام نگه داشتن سیستم عصبی استفاده می گردد.

طب سوزنی الکتریکی:

در بعضی موارد احتمال اینکه از تحریک الکتریکی در بیشتر نقاط بدن برای افزایش یا کاهش متابولیسمی یا کم شدن اندروفین استفاده گردد بسیار زیاد است. و سوزن های مورد استفاده در این زمینه به مدت 30 تا 45 دقیقه با تناسب نیاز بیمار در بدن باقی می ماند و بعد از آن سوزن ها از بدن جدا می شود . ولی لیبل های نصب شده بر روی گوش در ادامه یافتن تحریک ، روی گوش باقی می ماند.

برنامه کلی سلامت ، که در آن طب سوزنی توانسته به صورت معجزه آسایی اشتها را کنترل کند. چه بسا گیاهان دارویی ، تمرینات فیزیکی – ورزشی و تغذیه سالم باعث بالا رفتن اثر درمان اضافه وزن با طب سوزنی می گردد.

غذاهای سالم و گیاهان دارویی : این مواد که در روند درمان تا زمان نتیجه دادن استفاده می گردد به سالم نگه داشتن دستگاه گوارشی کمک می نماید.

عوض کردن شیوه زندگی و مشاوره غذایی : این شیوه از برگشت  دوباره وزن بعد از پایان دوره رژیم مورد نظر جلوگیری می نماید.

تمرینات شکمی : وسیله ای برای مقابله با گرسنگی و هوس از آن بسیار تاثیرگذار است.

تنفس : نفس های عمیق بخصوص در هنگام آغازین روز و قبل از خارج شدن از رختخواب انجام می دهیم باعث اکسیژن رسانی بیشتر در قسمت های مختلف بدن می گردد .

طب سوزنی برای لاغری شکم و پهلو

آیا طب سوزنی طب سوزنی برای لاغری شکم و پهلو عوارضی برای بدن دارد و یا به اندام ها ضرر می رساند؟

جواب کلی در جواب این سوال خیر ، است . از آن جا که سوزن های طب سوزنی بسیار ظریف و ریز می باشند و از وسایل این علم در اروپا بسیار کوچکتر می باشند اصولا از نظر اندازه و مضرات آن برای بدن آسیبی مشاهده نمی گردد و براساس آمار گیری از جواب های آن بیشترین رضایتمندی در طب سوزنی انجام گرفته است. و بیشترین افراد در هنگام انجام آن احساس آرامش عمیق نموده اند.

در چه صورت طب سوزنی باعث کاهش وزن و لاغری می گردد؟

اثرات طب سوزنی در کم شدن وزن و آرامش اعصاب و تسکین دادن به دردهای موضعی بسیار زیاد است . و برای برطرف کردن برخی از بیماری ها از آن استفاده می کنند. بخصوص برای درمان میگرن و در دهای نواحی سر بسیار تاثیرگذار است .  این روش مهم کارآمد بر چاقی و کاهش وزن جای بسی تحقیق و بحث دارد.

به طور حتم طب سوزنی باعث گشاد شدن رگ ها و گردش خون راحت و بالا رفتن متابولیسم در بدن می گردد و نمی توان آن را بی تاثیر دانست. چه بسا که تاثیرات بیشتر آن به نوع تغذیه ، انجام دادن و یا انجام ندادن فعالیت های ورزشی و فیزیکی آن دارد.

.

.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار