• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

انواع روش های صاف کردن مو

در رابطه با انواع روش های صاف کردن مو چه می دانید؟ آیا با ترفند صافی مو آشنا هستید؟ آیا می دانید صاف کردن مو دائمی به چه شکل است؟ آیا مایلید صافی دائمی مو با مواد طبیعی انجام دهید؟ صاف کردن مو به روش ژاپنی به چه شکل است؟ صاف کردن موی مردانه چگونه انجام می شود؟ آیا صاف کردن موی بانوان و آقایان با هم تفاوت دارند؟

دوستان و هموطنان عزیز در این مقاله که توسط همکاران ما در کلینیک زیبایی پوست و مو مدرن تهیه شده است، قصد داریم که در خصوص انواع روش های صاف کردن مو که در قسمت های فوق مطرح شد، با شما عزیزان صحبت کنیم و این روش های صاف کردن مو را به شما عزیزان آموزش دهیم تا به راحتی بتوانید موهای خود را صاف و کراتینه کنید.

برای اطلاعات بیشتر از کاشت مو می توانید از طریق لینک با ما در ارتباط باشید.

انواع روش های صاف کردن مو – ترفند صافی مو:

ترفند صافی مو به راهکار هایی گفته می شود که برای صاف کردن مو استفاده می شوند. برخی از ترفند صافی مو که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند، به شرح زیر هستند:

صاف كردن مو دائمي:

صاف کردن مو دائمی به صورت کلی به کراتینه مو گفته می شود، یک ترفند صافی مو است که این روش با استفاده از مواد شیمیایی انجام می شود و انجام آن باعث می شود تا موها برای مدت زمان بسیار زیادی صاف شوند به نحوی که حتی پس از استحمام و یا در شرایط مختلف نیز صافی آنها از بین نرود.

صاف کردن مو دائمی در آرایشگاه ها و یا کلینیک های زیبایی برای افراد انجام می شود که مواد به کار گرفته شده برای کراتین باعث می شوند که پیوند قوی دی سولفیدی بین موها شکسته شود و  موها به حالت قبلی خود باز نگردند.

صافی دائمی مو با مواد طبیعی:

برای صافی دائمی مو می توان از مواد طبیعی نیز استفاده کرد. به عنوان مثال: برای صافی دائمی مو با مواد طبیعی می توان از انواع ماسک های ذکر شده در قسمت زیر استفاده کرد:

ماسک تخم مرغ و روغن زیتون:

تخم مرغ ماده ای سرشار از پروتئین است و باعث نرم شدن مو می شود. روغن زیتون نیز به عنوان یک نرم کننده بسیار خوب در نظر گرفته می شود در نتیجه با مخلوط کردن روغن زیتون و تخم مرغ می توان وز موها را از بین برد و موهایی صاف را  به دست آورد.

ماسک آلوئه ورا

انواع روش های صاف کردن مو – ماسک آلوئه ورا:

آلوئه ورا دارای آنزیم هایی است که این آنزیم ها باعث نرمی، صافی و رشد موها می شوند و در صورتی که از ماسک آلوئه ورا استفاده شود، می توان وز موها را از بین برد و با آبرسانی کردن به مو باعث صاف شدن مو شد.

صاف کردن مو به روش ژاپنی:

یکی از انواع روش های صاف کردن مو، استفاده از روش صاف کردن مو ژاپنی است. در صاف کردن مو به روش ژاپنی ابتدا باید موها را با استفاده از لوسیون های مخصوصی مورد شست و شو قرار داد تا تنش های مو از بین برود و سپس موها را با استفاده از اتوهای سرامیکی پهن با دمای بالا صاف کرد.

سپس در ادامه از لوسیون های خنثی کننده که دارای مواد اکسید کننده هستند استفاده می شود که با انجام این عملیات موها بسیار صاف و لخت می شوند به گونه ای که دیگر هیچ شکنندگی و یا ناصافی در آنها دیده نمی شود.

صاف کردن مو به روش ژاپنی یک ترفند صافی مو است که باعث می شود تا موهایی شبیه به ژاپنی ها داشته باشید.

آموزش صاف کردن موی مردانه:

صاف کردن مو نه تنها برای بانوان امکان پذیر است بلکه برای آقایان نیز قابل انجام است و به راحتی می توان موهای آقایان را هم صاف کرد. چنانچه قص دارید آموزش صاف کردن موی مردانه را فرا بگیرید، باید بدانید که از تمامی روش های ذکر شده در قسمت فوق می توان برای صاف کردن موی مردانه نیز استفاده کرد و به کار گیری روش های فوق هیچ تفاوتی در خصوص مصرف بانوان و یا آقایان ندارد.

همچنین لازم به ذکر است که برای صاف کردن موی آقایان می توان از محصولی به نام گلت نیز استفاده کرد که مصرف این محصول بعد از حمام باعث می شود تا موهای آقایان صاف شود.

بنابراین برای صاف کردن موی آقایان استفاده از گلت را نیز توصیه می کنیم.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۶ از ۵
از مجموع ۵ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار