• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

 کرایوتراپی لک صورت

در گذشته کرایوتراپی به عنوان شیوه ای برای آرامش جسمی و روحی شناخته می شد، اما در سال های اخیر از این شیوه برای زیبایی و از بین بردن لک و آکنه نیز استفاده می شود. کرایوتراپی به معنای سرما درمانی برای بهبود وضعیت سلامتی شخص است. کرایوتراپی لک صورت، از کاربردهای این شیوه بوده که بسیاری از مشکلات در این زمینه را حل خواهد کرد. اگر شما نیز علاقه مند به دانستن کرایوتراپی و مکانیزم آن در از بین بردن لک صورت هستید، تا انتهای این مقاله که همکاران ما در کلینیک پوست و مو مدرن آن را برای شما عزیزان تهیه کرده اند، با ما همراه باشید.

همینطور میتوانید از دیگر خدمات ما که شامل کاشت موی طبیعی نیز استفاده کنید.

کرایوتراپی لک صورت چگونه انجام می شود؟

پزشک متخصص لک های صورت شما را بررسی کرده و مطابق با نوع پوست شما، راهکاری به عنوان کرایوتراپی را به شما معرفی خواهد کرد. برای انجام کرایوتراپی لک صورت، در ابتدا پزشک نیتروژن مایع را در تماس مستقیم با ناحیه لک صورت قرار می دهد. ناحیه لک برای مدتی در معرض سرمای شدید نیتروژن مایع قرار می گیرد.

واکنش طبیعی بدن در این موقعیت، محافظت از یخ زدن بدن است. بدن جریان خون را افزایش داده تا از یخ زدن آن جلوگیری کند؛ با افزایش جریان خون در رگ ها، فعالیت گلبول های سفید برای محافظت از ارگان ها تشدید می شود. در نهایت، مغز با آزاد سازی هورمون های آدرنالین و اندروفین، سعی در بهبودی سلول های پوستی و جوان سازی پوست دارد.

در اصل کرایوتراپی همان تولید کلاژن است. کلاژن؛ نوعی پروتئین بوده که وظیفه آن جوان سازی سلول های پوستی، انعطاف پذیری و جلوگیری از ایجاد چین و چروک پوستی است. کرایوتراپی لک صورت، تولید کلاژن کرده و با از بین بردن سلول های مرده پوست، سلول های پوستی جدید را جایگزین کرده و در نهایت پوستی سالم و شفاف و بدون لک خواهید داشت.

مراحل کرایوتراپی لک صورت

قبل از شروع کرایوتراپی، صورت شما باید از هر نوع مواد آرایشی و یا کرم های مرطوب کننده پاک شود. در این مرحله با توجه به تشخیص پزشک مربوطه، گاها ممکن است قبل از درمان اصلی، یک جلسه میکرودرم ابریژن و یا پرتو درمانی برای شما در نظر بگیرد. این جلسات، تاثیر گذاری فرایند کرایوتراپی را بیشتر کرده و پوست را برای درمان اصلی، آماده سازی می کند.

کرایوتراپی همانند لیزر درمانی اشعه داشته و باید از عینک مخصوص برای محافظت از چشم های خود استفاده کرد. در مرحله بعد نیتروژن مایع با استفاده از لوله دستگاه کاریوتراپی، به صورت شما منتقل می شود. لوله دستگاه به طور خودکار در تمام قسمت های صورت شما جا به جا شده و دمای قسمت های مختلف را کنترل خواهد کرد. یک جلسه کرایوتراپی لک صورت به مدت 2 تا 3 دقیقه انجام می شود.

بعد از کرایوتراپی لک صورت چه اقداماتی لازم است؟

بعد از اتمام هر جلسهاز کاریوتراپی لک صورت، استفاده از روش های درمانی آب گرم برای تاثیر گذاری بیشتر فرایند درمان توصیه می شود. برای افزایش درخشندگی پوست می توان از نور درمانی LED و ماساژ صورت استفاده کرد.

بعد از کاریوتراپی لک صورت، پوست شما نرم و سفت تر خواهد شد، در این مورد استفاده از ماسک های آب رسان خانگی برای حفظ رطوبت لایه میانی پوست الزامی است. استفاده از ژل آلوئه ورا، تکه های خیار، آووکادو و عسل برای ماسک های مراقبت پوستی بعد از جلسات کرایوتراپی مفید است.

فواید کاریوتراپی لک صورت

  • روشی کم تهاجمی
  • قابلیت تکرار مناسب افرادی که از روش های پزشکی استفاده نمی کنند.
  • کرایوتراپی لک صورت در اکثر افراد با تنوع پوستی، درصد موفقیت آمیزی بالایی دارد.
  • دوره ریکاوری کوتاه و بهبودی سریع

سخن پایانی

زیبایی صورت مسئله مهمی به خصوص برای بانوان است. در چندین سال اخیر، متخصصان بر روی این مسئله مهم تمرکز کرده و هر روز شیوه ای نوین در این زمینه به صنعت زیبایی معرفی می کنند. کرایوتراپی، روشی درمانی و مفید برای جوان سازی و تولید کلاژن پوستی است.

در نهایت به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که اگر از لک صورت رنج می برید، می توانید از روش کرایوتراپی، مزونیدلینگ، لیزر و میکرونیدلینگ برای از بین بردن لک صورت در کلینیک پوست و مو مدرن استفاده کنید. در صورت تمایل با شماره تماس های کلینیک تماس بگیرید و نوبت ویزیت دریافت کنید تا به سرعت لکه های صورت خود را تحت درمان قرار دهید و زیبایی خود را حفظ کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار