• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کاشت مو به روش BHT از مزایا تا مراقبت های لازم کاشت مو

یکی از روش های نوین برای کاشت مو روشBHT  است که از موهای بدن برای کاشت مو استفاده می شود و در اصل همان کاشت به روش FIT  یا FUE  است که گرافت های مو به وسیله دستی یا دستگاه اتوماتیک انجام می شود که به همین منظور ما در این مقاله به بررسی کاشت مو به روش BHT  می پردازیم.

 

کاشت مو از بدن یا روش BHT

 

در کاشت مو به روش BHT  بیشتر از همان روش FIT  یا FUE استفاده می شود و استخراج فولیکول های مو از قسمت های مختلف بدن می باشد. این روش برای افرادی که موهای سر آنها اهدا کننده مناسب نیست یا افرادی که به علت تصادف یا ضربه یا غیره منطقه اهدا آنها نامناسب برای کاشت مو است ، کاربرد دارد و از این روش فقط برای آقایان استفاده می شود.

 

منطقه برداشت مو در روش BHT

در کاشت مو به روش BHT بهترین انتخاب برای کاشت از موی ریش صورت است. چون سرعت رشد آن بالا ، ضخامت و مقاومت مناسبی دارد . موهای زیر چانه بیشترین تناسب را با موی سر دارند . همچنین موهای سینه ماندگاری مناسبی بعد از پیوند مو دارند و در بعضی مواقع از موهای پا هم استفاده می کنند.

بهترین گزینه موی ریش یا سینه در مردان است . این روش جزو بهترین روش ها  برای ترمیم یا بهبود تراکم مو است و بسیاری از افراد از این روش رضایت کامل دارند.

 

بیشتر بخوانید : کاشت ریش و سبیل در مدرن کلینیک

 

مراحل کاشت مو در روش BHT

در این روش کاشت مو مانند روش FIT  یا FUE  است و ابتدا معاینات پزشک انجام می شود و کیفیت و وسعت منطقه برداشت یا کاشت بررسی و طراحی می شود و خط مو و زاویه آن را برای بیمار مشخص می کند. پزشک بی حسی موضعی را انجام و منطقه کاشت و برداشت را ضد عفونی می کند تا از عفونت و میکروب جلوگیری شود.

برداشت فولیکول از منطقه برداشت را با استفاده از پانچ مخصوص انجام و آماده سازی فولیکول آن توسط پزشک در زیر میکروسکوپ که مرحله بسیار مهمی است انجام می شود و قرار دادن فولیکول های برداشت شده از ناحیه ریش یا سینه به محل کاشت انجام و بعد از ایجاد یک سری کانال در منطقه کاشت جا گذاری انجام می شود که به همین منظور شما می توانید به صورت آنلاین با کارشناسان مدرن کلینیک ارتباط و در زمینه کاشت ابرو مشاوره و راهنمایی بگیرید.

 

مزایای کاشت مو در روش BHT

کاشت مو به روش BHT مزایای بسیاری دارد مانند روش FUE  بدون بخیه و برش است و خونریزی ندارد. در این روش بیمار هوشیار است و فقط از داروهای بی حسی استفاده می شود . عوارض و اسکارهای ناحیه برداشت در روش های دیگر دیده می شود ولی در این روس در معرض دید و توجه نیست.

 

کاشت مو به روش BHT

 

مراقبت های لازم برای کاشت مو

در کاشت مو به روش BHT باید مراقبت های لازم انجام شود  مانند استفاده از دخانیات و الکل حداقل ۱۰ روز قبل از کاشت ممنوع است . استفاده از خوردن داروهای وارفارین و آسپرین قبل از کاشت مو ممنوع است . در هنگام کاشت مو و برداشت مو منطقه کاشت و برداشت باید ضد عفونی شود.

در روزهای اول کاشت باید از آب فقط برای شستشوی موها استفاده کرد. در این روش شما می توانید به فعالیت های روزمره خود ادامه دهید ولی از ورزش کردن سنگین خودداری کنید. مصرف داروها طبق تجویز پزشک لازم و ضروری است.

 

بیشتر بخوانید : کاشت ابرو در مرکز زیبایی مدرن

 

هزینه کاشت مو به روش BHT

عوامل موثر در تعیین هزینه بستگی به انتخاب روش کاشت ، وسعت منطقه کاشت ، تعداد فولیکول ها ، هزینه پزشک متخصص ، هزینه کلینیک و استفاده از بهترین تجهیزات می باشد که در هزینه نهایی تاثیرگذار است ولی به این نکته باید توجه کرد که کیفیت روش کاشت بسیار مهم تر از هزینه آن می باشد .

در صورتی که تصمیم به کاشت مو دارید شما می توانید به سایت مدرن کلینیک مراجعه و نحوه کاشت ابرو و کاشت مو را مشاهده نمایید.

 

سخن پایانی

در مورد کاشت مو  صحبت کردیم که امروزه یکی از با کیفیت ترین روش ها روش BHT است که بیماران از آن رضایت کامل دارند و از این روش بسیار استقبال شده است که به همین منظور شما می توانید با مرکز درمانی مدرن کلینیک ارتباط و از نحوه کاشت مو اطلاع حاصل کنید.

 

منبع : modernclinique.com

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار