• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کاشت ریش و سبیل اقساطی

کاشت ریش و سبیل اقساطی چگونه است؟ آیا این امکان وجود دارد که کاشت ریش و سبیل اقساطی انجام داد؟

برای آن دسته از آقایانی که با فقدان ریش و سبیل به صورت ژنتیکی مواجه هستند و یا بر اثر حوادث مختلف مانند: تصادف و یا آتش سوزی بر روی صورت آنها آثار زخم و بخیه و سوختگی به جای مانده است، انجام دادن کاشت ریش و سبیل مساله بسیار مهمی تلقی می شود زیرا این دسته از افراد تنها با انجام این کار می توانند زیبایی از دست رفته خود را بازیابی کنند و برای حضور در اجتماع اعتماد به نفس خود را به دست آورند.

حال لازم به ذکر است که هزینه مورد نیاز برای کاشت ریش و سبیل تقریبا زیاد است و بسیاری از افراد از عهده پرداخت این هزینه بر نمی آیند. به همین منظور بسیاری از کلینیک های زیبایی برای حمایت از حقوق بیماران و جلب مشتری بیشتر، این امکان را به وجود آورده اند تا بیمار هزینه مورد نیاز برای کاشت ریش را به صورت اقساطی پرداخت کند تا فشار کمتری از نظر مالی به او وارد شود.

کاشت ریش و سبیل اقساطی چگونه است؟

کاشت ریش و سبیل به صورت اقساطی بر اساس کلینیک های مختلف شرایط متفاوتی دارد.

اما معمولا شرایط پرداخت اقساطی در کلینیک ها به این شکل است که بیمار هزینه موردنیاز برای کاشت ریش و سبیل را در سه مرحله به کلینیک پرداخت می کند.

به گونه ای که نیمی از مبلغ کل هزینه را در ابتدای کار پرداخت می نماید و نیمی دیگر از هزینه را در اواسط کار پرداخت می کند و سرانجام باقی مانده مبلغ را در اتمام مراحل کاشت ریش و سبیل به کلینیک مورد نظر پرداخت می نماید.

برای کاشت ریش و سبیل اقساطی به کجا باید مراجعه کرد؟

در صورتی که قصد دارید کاشت ریش و سبیل را به صورت اقساطی انجام دهید، باید به کلینیک هایی مراجعه کنید که شرایط پرداخت اقساطی جراحی را برای بیماران لحاظ کرده اند.

در نتیجه در این خصوص باید پیش از مراجعه به کلینیک مورد نظر، در رابطه با این موضوع از آنها سوال بپرسید تا مطمئن شوید که امکان پرداخت اقساطی برای شما وجود دارد و یا خیر، زیرا تمامی کلینیک های زیبایی که کاشت ریش و سبیل انجام می دهند، این امکان را ندارند.

آیا برای کاشت ریش و سبیل اقساطی می توان از چک استفاده کرد؟

عده ای از افراد که تصمیم دارند کاشت محاسن را به صورت اقساطی انجام دهند، مایلند که بخشی از هزینه مورد نیاز را به صورت چکی پرداخت کنند. در رابطه با این موضوع نیز باید بگوییم که برای پرداخت چکی نیز باید از کلینیک ها و شرایط فعالیت آنها اطلاعات دریافت کنید.

زیرا برخی از کلینیک ها این قابلیت را برای بیماران قرار داده اند که نیمی از مبلغ را به صورت چکی پرداخت کنند و برخی از کلینیک های زیبایی نیز امکان پرداخت مبلغ به صورت چکی را نخواهند داشت.

مزایای کاشت ریش و سبیل  چیست؟

هنگامی که کاشت محاسن به صورت اقساطی انجام می شود، مزایایی شامل حال بیمار و کلینیک مورد نظر می گردد که این مزایا از قبیل آنچه در قسمت زیر ذکر شده است، می باشند:

مزایای مربوط به کلینیک زیبایی:

  • با وجود شرایط پرداخت اقساطی کلینیک می تواند مشتری های بیشتری را به مرکز خود جذب کند.
  • رضایت مندی بیماران از کلینیک مورد نظر بیشتر می شود
  • اعتماد مشتری به کلینیک مورد نظر و روند انجام امور در آن بیشتر می گردد.

مزایای مربوط به بیماران:

  • در صورت پرداخت اقساطی بیماران می توانند با آرامش خاطر بیشتر به جراحی بپردازند
  • از نظر پرداخت هزینه متحمل فشار کمتری می شوند و شرایط پرداخت برای آنها آسان تر می شود
  • بیمار مدت زمان بیشتری برای فراهم کردن پول مورد نیاز برای جراحی در اختیار دارد

با در نظر گرفتن تمامی این مزایا امکان پرداخت اقساطی توسط کلینیک ها توصیه می شود تا هم بیماران و هم کلینیک از شرایط بهتری برخوردار شوند.

سخن آخر:

همکاران ما سعی بر آن داشتند تا با آماده کردن این مطلب اطلاعات مورد نیاز در خصوص کاشت ریش و سبیل اقساطی را در اختیار شما عزیزان قرار دهند. امیدواریم که مطالعه این مطلب برای شما هموطنان عزیز مفید و مسمر ثمر واقع شده باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار