• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کاشت ابرو و ترمیم ابروهای کم پشت

کاشت ابرو و ترمیم ابروهای کم پشت از جمله روش‌ های مدرن برای بهبود وضعیت ابروها و تغییر ظاهر چهره، عمل کاشت ابرو است. این روش به علت نتایج دائمی که به همراه دارد، در سال های اخیر بسیار محبوب شده و افراد زیادی به خصوص خانم ها نسبت به انجام آن گرایش دارند.

گذشته از فواید استفاده از این روش، گاهی بعد از انجام کاشت ابرو افراد نیازمند ترمیم ابروهای فرسوده هستند. برخی افراد به دلایل مختلف از جمله داشتن تیروئید کم کار، استفاده مداوم از لوازم آرایش و … ابروهای کم پشتی دارند و به کاشت ابرو نیاز پیدا می‌کنند. گاهی نیز بعد از کاشت، ترمیم ابروها ضرورت دارد.

فواید کاشت ابرو و ترمیم ابروهای کم پشت

ریزش موی ابرو در خانم ها و آقایان دلایل متعددی دارد که آنها را به سمت کاشت ابرو سوق می‌دهد. افراد با استفاده از عمل کاشت ابرو می توانند ابروهای فرسوده و ناقص خود را به راحتی ترمیم کنند و از داشتن ابروهای پرپشت و خوش حالت لذت ببرند. از جمله دلایلی که افراد را به سمت کاشت ابرو و ترمیم ابروهای کم پشت ترغیب می کند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش اعتماد به نفس
  • جذابیت و زیبایی چهره
  • کاهش زمان آرایش ابرو
  • کمک به ترمیم ابروهای ناقص و فرسوده

کاشت ابرو و ترمیم برای چه کسانی مناسب است؟

  • کسانی که ابروهای ضعیف و نازک دارند
  • کسانی که بیماری جسمی یا یا عارضه‌ای مانند تیروئید دارند
  • افراید که با ریزش دائمی ابرو مواجه‌ هستند
  • در افرادی که به دلایل مختلف ابروهای خود را از دست داده‌اند
  • افرادی که ابروهایشان روند رشد بسیار کندی دارد
  • افرادی که به علت تاتو و یا دلایل دیگر، ابروهایشان دیگر رشد ندارد

نکته‌ مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که کاشت ابرو و ترمیم ابروهای کم پشت باید توسط فرد متخصص و در کلینیک معتبر انجام گیرد. مدرن کلینیک با داشتن پزشکان متخصص و حرفه ای به شما کمک می کند تا تجربه موفقیت آمیز کاشت مو و حتی کاشت ریش و سبیل را به دست بیاورید.

دلایل ترمیم ابرو

به هر دلیلی که قصد ترمیم ابروهای فرسوده را داشته باشید از روش‌ هایی همچون؛ تاتو، پی آر پی، مزوتراپی و میکروبیلدینگ برای ترمیم ابروها می‌توانید استفاده نمایید.

گاهی حتی بعد از کاشت ابرو افراد نیازمند کاشت مجدد یا ترمیمی ابرو می‌شوند. دلایل متعددی وجود دارد که ابروها رویش خود را از دست می‌دهند و یا ابروهای فرد کم پشت و توخالی می‌ شود. چنانچه کاشت به شکل نادرست انجام شود، یا ابروها با هم تقارن نداشته باشد، یا در برخی موارد ابروها خواب نادرستی نداشته باشد، کاشت ترمیمی ابرو به عنوان یک راه حل خوب می‌تواند، کارگشا باشد.

دلایل نیاز به ترمیم ابروهای فرسوده

از جمله دلایلی که مجددا به کاشت ابرو و ترمیم ابرو نیاز پیدا خواهید کرد به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • عدم داشتن مهارت کافی توسط تیم کاشت ابرو
  • وجود هاشور، میکروبیلیدینگ و تاتو در ناحیه کاشت ابرو
  • مصرف کردن دخانیات در زمان کاشت ابروها
  • عدم مراقبت به شیوه صحیح پس از کاشت ابرو

در ادامه به شرح هر یک از موارد بالا می‌پردازیم.

در برخی موارد دیده شده است که تیم کاشت، از تخصص کافی برخوردار نیستند. در این زمان اغلب بعد از انجام جراحی زیبایی، فرد به کاشت ابرو ترمیمی نیاز پیدا  می کند. در موارد دیگر ممکن است در زمان عمل خواب ابرو به درستی رعایت نشده باشد. همچنین به اندازه‌ای که فرد انتظار داشته ابرو از تراکم مناسب برخوردار نیست. در این موارد نیز، فرد به ترمیم ابروهای فرسوده نیاز دارد.

مصرف دخانیات هم سبب می‌گردد تا اکسیژن کافی برای رشد گرافت ابرو وجود نداشته باشد و رشد بهینه گرافت‌ها اتفاق نیوفتد. توصیه می‌شود قبل از انجام کاشت ابرو و ترمیم ابروهای کم پشت از دو هفته قبل از انجام عمل و تا سه ماه بعد از کاشت ابرو از هیچ نوع دخانیاتی استفاده نکنید.

سخن پایانی

عدم مراقبت صحیح از ابروها بعد از کاشت، نیاز به ترمیم ابرو را پس از عمل ضروری می‌کند. برای جلوگیری از این اتفاق، همواره به نکاتی که پزشک متخصص در مورد مراقبت های قبل و بعد از عمل جراحی به شما توصیه می‌کند، به دقت عمل نمایید. مدرن کلینیک علاوه بر کاشت ابرو، کاشت مو طبیعی و کاشت ریش و سبیل نیز انجام میدهد، شما می توانید از مشاوران ما از طریق سایت، شماره تماس و شبکه های اجتماعی درخواست مشاوره کنید با شما تماس گرفته می شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار