• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

چگونه جوش های سر سیاه را نابود کنیم؟

آیا می خواهید بدانید که چگونه جوش های سر سیاه را نابود کنیم؟ آیا می دانید علت جوش سر سیاه چیست؟

وجود هر گونه جوش سر سیاه، جوش سر سفید، آکنه، لک، کک و مک و سایر عارضه های پوستی باعث نازیبا شدن پوست می شود و چهره افراد را تحت تاثیر قرار می دهد. جوش سر سیاه یکی از عارضه های پوستی بسیار شایع در میان مردم است که تقریبا تمامی افراد با آن مواجه هستند و یا حداقل یک بار در طول زندگی خود با این مساله مواجه شده اند.

به علت میزان شایع بودن جوش سر سیاه، همکاران ما در مجموعه کلینیک زیبایی مدرن، تصمیم گرفتند که با تهیه این مطالب اطلاعات کافی و مناسبی را در اختیار شما عزیزان قرار دهند تا به راحتی بتوانید با این مشکل مقابله کنید و برای درمان آن اقدام نمایید.

علت جوش سر سیاه چیست؟

جوش های سر سیاه که در سطح پوست رشد می کنند به این دلیل پدیدار می شوند که چربی و باکتری در زیر پوست شما وجود داشته باشد. به همین دلیل معمولا این نوع جوش ها بر روی صورت، گردن و کمر پدیدار می شوند.

همه انوان پوست ها به جوش سر سیاه مبتلا می شوند اما در بین انواع پوست، آن دسته از پوست هایی که چرب هستند بیشتر در معرض جوش سر سیاه قرار دارند.

 

چگونه جوش های سر سیاه را نابود کنیم؟

 

 

 

چگونه جوش های سرسیاه را نابود کنیم؟

برای اینکه بتوان جوش سر سیاه را نابود کرد می توان از راهکارهای ذکر شده در قسمت زیر استفاده کرد:

جوش شیرین

جوش شیرین را می توان یکی از دشمنان سر سخت جوش های سر سیاه در نظر گرفت و به کمک آن جوش های سرسیاه را از بین برد. برای استفاده از جوش شیرین کافی است تا یک قاشق چایخوری جوش شیرین را به همراه مقدار کمی آب مخلوط کنید و آن را هم بزنید که فرم چسب مانند پیدا کند.

در ادامه محلول مورد نظر را بر روی جوش های سر سیاه قرار دهید و اجازه دهید که این مخلوط بر روی جوش ها خشک شود.سپس بعد از ده دقیقه آن را بشویید و پوست خود را نیز آبکشی کنید.

عسل

عسل خاصیت های بسیار زیادی دارد که از آن برای درمان جوش های سر سیاه نیز استفاده می شود. به کمک ماسک عسل می توان به هیدرانه شدن پوست کمک کرد و منافذ پوست را جمع کرد.

برای از بین بردن جوش سر سیاه باید یک قاشق غذاخوری عسل را در یک ظرف بریزید و آن را گرم کنید. سپس عسل گرم شده و شل شده را به آرامی بر روی جوش های خود بمالید و پس از ده دقیقه آن را بشویید. این کار را باید هر روز انجام دهید تا عسل برای درمان جوش های سر سیاه مفید واقع شود.

لایه برداری شیمیایی

علاوه بر روش های ذکر شده در قسمت فوق می توانید از لایه بردار های شیمیایی موجود در بازار نیز برای درمان جوش های سر سیاه استفاده کنید. این لایه بردار ها در انواع مختلف و برند های متفاوت در بازار موجود هستند و به برطرف شدن جوش های سر سیاه بسیار کمک می کنند.

میکرودرم آبریژن

میکرودرم آبریژن نیز روش دیگری برای نابود کردن جوش های سر سیاه است که به صورت مکانیکی با استفاده از دستگاه مخصوصی انجام می شود که این دستگاه دارای حالت مکش است و جوش های سرسیاه را از داخل پوست بیرون می آورد و لایه برداری پوست انجام می دهد.

به کمک روش میکرودرم آبریژن نه تنها می توان جوش های سرسیاه را نابود کرد بلکه می توان سلول های مرده سطح پوست را نیز برطرف کرد.

لایه برداری با لیزر ایسولاز

در روش لایه برداری با لیزر نیز از دستگاه مخصوصی استفاده می شود که این دستگاه یک نور آبی را به زیر پوست می تاباند و جوش های سرسیاه را به این شکل نابود می کند. لایه برداری با لیزر ایسولاز به عبارت دیگر به این شکل انجام می شود که دستگاه لیزر با تابش نور آبی به داخل پوست باعث گرم شدن پوست می شود که بر اثر این گرمای ایجاد شده در داخل پوست، جوش های سر سیاه نابود می شوند.

تمامی این روش ها برای نابود کردن جوش سر سیاه مورد استفاده قرار می گیرند که در بین آنها استفاده از جوش شیرین و عسل و همچنین لایه برداری شیمیایی به صورت خانگی انجام می شوند.

اما برای انجام دادن روش های میکرودرم، لیزر ایسولاز و … باید به کلینیک زیبایی مراجعه کرد و این کار را توسط چنین کلینیک های معتبری انجام داد تا نتیجه موفقیت امیزی را دریافت کرد.برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار