• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

پوشش دهی ابروهای ناقص با کاشت ابرو

پوشش دهی ابروهای ناقص، اعتماد به نفس را افزایش می دهد. کاشت ابرو نوعی جراحی زیبایی برای پرتز کردن ابروهای شماست. این یک روش دائمی است که می تواند مادام العمر برای شما یک ابروی زیبا و خوش حالت را هدیه بدهد. در روش کاشت ابر، فولیکول های مو از ناحیه پشت سر برداشته و در محل ابرو ها کاشت می شوند. شاید چندین ماه طول بکشد تا نتایج کاشت ابرو به خوبی قابل مشاهده باشد. موضوع پوشش دهی ابروهای ناقص با کاشت ابرو، هدف این مقاله از وب سایت مدرن کلینیک است.

فرایند کاشت ابرو چیست؟

دررابطه با موضوع پوشش دهی ابروهای ناقص با کاشت ابرو باید بدانید که کاشت ابرو عمل زیبایی دائمی برای پرتز کردن ابروهای شما یا جایگزینی برای تارهای مویی از دست رفته است. روش کاشت ابرو فرایندی تقریبا مشابه روند کاشت مو و یا کاشت ریش و سبیل دارد.

از طریق عمل زیبایی کاشت ابرو، فولیکول های مو به ناحیه ابروها پیوند می خورند تا در شکل، ظاهر و ضخامت ابروها تغییرات اساسی ایجاد شود. به همین دلیل است که روش کاشت ابرو به عنوان راهکاری موثر برای پوشش دهی ابروهای ناقص، شناخته می شود.

پوشش دهی ابروهای ناقص

چه کسانی کاشت ابرو انجام می دهند؟

افرادی که به دلیل بیماری یا حتی ژنتیک ابروهای کم پشت و نازکی دارند، بهترین گزینه برای انجام فرایند کاشت ابرو هستند. پوشش دهی ابروهای ناقص با کاشت ابرو طی چند سال اخیر بسیار عمومیت پیدا کرده است و افراد زیادی به ویژه خانم هایی که به دنبال زیبایی بیشتر هستند، متقاضی این عمل زیبایی می باشند.

چنانچه تحت عمل های جراحی قرار گرفته اید و یا از روش های پزشکی استفاده کرده اید که سبب ریزش موی شما شده است(مانند تریکوتیلومانیا یا آلوپسی) یا پوست شما دچار سوختگی شده است،ممکن است بخواهید پوشش دهی ابروهای ناقص با کاشت ابرو را امتحان کنید. به این منظور می توانید از تخصص و مهارت پزشکان مجرب ما در مدرن کلینیک بهره مند شوید.

آیا کاشت ابرو موثر است؟

بله، کاشت ابرو یک نوع جراحی زیبایی موفقیت آمیز برای پر شدن ابروهای شماست. نتیجه کاشت ابروی شما بستگی  به این دارد که پیوند، چقدر خوب انجام شود. یعنی چقدر فولیکول های مو با مکان جدید خود سازگار شوند. این امر می تواند تحت تاثیر سلامت کلی شما و نحوه مراقبت از پوست تان بعد از جراحی قرار داشته باشد. قطعا شما بعد از چندین ماه نتایج عمل را مشاهده خواهید کرد.

قبل از کاشت ابرو چه اقداماتی لازم است؟

مشاوره قبل از عمل کاشت، یک اقدام اساسی برای قدم گذاشتن در این مسیر  است. در جریان ملاقاتی که با پزشک متخصص خواهید داشت، جراح زیبایی وضعیت بانک مو و شرایط بالینی شما را بررسی می کند. در صورتی که همه چیز مورد تایید باشد، روش مناسب تر برای انجام عمل کاشت ابرو را انتخاب می کند  و با شما در میان می گذارد.

جراح زیبایی از شما در مورد سابقه پزشکی فردی و خانوادگی، سبک زندگی و داروهایی که در حال حاضر مصرف می کنید، سوال می کند. همچنین درباره انتظاراتی که از عمل دارید و نوع بیهوشی که برای عمل جراحی شما استفاده خواهد کرد، صحبت می کند. سعی کنید به تمامی سوالات پزشک با دقت کامل پاسخ دهید و هیچچ چیز را پنهان نکنید.

کاشت ابرو و پوشش دهی ابروهای ناقص

مزایای پوشش دهی ابروهای ناقص با کاشت ابرو

  • تغییر در ظاهر چهره شما
  • افزایش اعتماد به نفس
  • عدم نیاز به آرایش ابروها

مانند هر عمل زیبایی، عوارضی در ارتباط با جراحی وجود دارد که می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • درد
  • تورم
  • عفونت
  • کبودی

این علائم معمولا چندان جدی نیستند و بزودی از بین می روند.

 روش ها و راهکارهای پوشش دهی ابروهای ناقص

در حال حاضر دو روش FUT و FUE برای کاشت مو در کلینیک های زیبایی به کار گرفته می شود. تفاوت بین این دو به شیوه های مختلف کاشت ابرو، نحوه برداشت فولیکول ها و انتخاب محل اهدا بر می گردد.

در روش FUT فولیکول ها به شکل نواری برداشته می شوند. در این روش از سوزن مخصوص با قطر یک میلی متر برای کاشت استفاده می شود. شایان ذکر است که گرافت ها در محل ابرو با زوایه مناسب کاشت می شوند تا ابرویی پر پشت و زیبا داشته باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار