• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

پوست گردو برای موهای زائد

آیا واقعا امکان استفاده از پوست گردو برای موهای زائد وجود دارد؟ چگونه با پوست گردو می توان موهای زائد را از بین برد؟

شاید برای شما عزیزان شنیدن عبارت پوست گردو برای از بین بردن موهای زائد خیلی عجیب باشد و هنگام مواجه شدن با این جمله بسیار متعجب و شگفت زده شوید.

موهای زائد بدن مساله است که همه افراد در هر جنسیتی با آن مواجه هستند و از دیرباز از بین بردن موهای زائد مساله مهمی بوده است که با گذشت زمان به اهمیت آن افزوده شده است.

در این رابطه باید این مساله را به شما عزیزان بگوییم که پوست گردو قابل استفاده برای برطرف کردن موهای زائد بدن است که اگر می خواهید جزئیات این مساله را بیشتر بدانید، با ما همراه باشید.

پوست گردو برای موهای زائد

همان طور که می دانید گردو از دو پسته تشکیل شده است که یک پوسته آن پوست سبز رنگی است که در هنگامی که گردو تازه رشد می کند این پوسته را بر روی خود دارد. پس از اینکه پوسته سبز را از گردو جدا کنید، در زیر آن به یک پوسته دیگر با رنگ قهوه ای و از جنس چوب مواجه می شوید که این پوسته داخلی گردو قابل استفاده برای از بین بردن موهای زائد بدن و صورت است.

به کمک پوست گردو می توان در رشد موهای زائد صورت را که معمولا کم و نازک هستند، تاخیر ایجاد کرد و در صورتی که استفاده از پوست گردو در خصوص برطرف کردن موهای زائد صورت ادامه پیدا کند، می توان حتی این موها را برای همیشه محو و ناپدید کرد.

از پوست گردو علاوه بر موهای زائد صورت، برای برطرف کردن موهای زائد بدن نیزاستفاده میشود که طریقه استفاده از آن در بخش بعدی شرح داده می شود.

از بین بردن موهای زائد صورت و بدن با پوست گردو

برای اینکه از پوست چوبی گردو در خصوص برطرف کردن موهای ‌زائد صورت و بدن استفاده کنید باید در ابتدا تعداد زیادی از پوست چوبی گردو را بسوزانید و خاکستر تولید شده آن را در داخل آب بریزید به طوری که میزان خاکستر و آب به اندازه یک قاشق خاکستر و یک لیتر آب باشد.

بعد از انجام این کار باید مخلوط تهیه شده را به مدت 12 ساعت به حال خود بگذارید و بعد ازاین مدت زمان باید یک پنبه را به مخلوط آغشته کنید و آن را به موهای ‌زائد بزنید.

برای اینکه از پوست گردو برای موهای ‌زائد نتیجه خوبی دریافت کنید، لازم است که این ترکیب به چندین مرتبه در روز و هر بار به مدت 15 دقیقه بر روی موهای زائد خود قرار دهید.

با انجام این کار می توانید نتیجه بسیار خوبی را دریافت کنید و موهای زائد خود را با استفاده از این روش طبیعی از بین ببرید و یا رویش آنها را کاهش دهید.

مزایای استفاده از پوست گردو برای موهای زائد چیست؟

در صورتی که از پوست گردو برای از بین بردن موهای ‌زائد استفاده کنید، از مزیت های ذکر شده در قسمت زیر بهره مند می شوید:

  • پوست گردو برای برطرف کردن موهای ‌زائد یک روش کاملا طبیعی است
  • انجام این کار هیچ گونه عارضه ای ندارد و آسیبی به بخش های بدن وارد نمی کند
  • استفاده از پوست گردو یک روش بسیار مقرون به صرفه و بدون هزینه است
  • این روش را می توان به صورت شخصی و در خانه انجام داد و در این صورت نیازی به مراجعه به کلینیک ها و آرایشگاه ها که برای برطرف کردن موهای زائد نیست
  • روش استفاده از پوست گردو بسیار آسان و راحت است.
  • نتیجه حاصل از استفاده پوست گردو برای از بین بردن موهای ‌زائد تقریبا در مدت زمان کم قابل دستیابی است
  • استفاده از این روش برای بانوان و آقایان و بدون هیچ محدودیت سنی مناسب است
  • از این روش می توان برای تمامی بخش های بدن استفاده کرد
  • این روش برای نوجوانان که تازه در معرض رشد موهای زائد قرار گرفته اند راهکار بسیار مناسبی است

کلام پایانی

در انتهای این مطلب که در رابطه با استفاده از پوست ‌گردو ‌برای موهای ‌زائد بود، باید به این نکته اشاره کنیم که رفع موهای زائد با این روش هیچ خطر و هزینه ای ندارد و به همین دلیل می توانید آن را امتحان کنید. در صورتی که با انجام این روش نتیجه های مورد نظر خود را دریافت نکردید، می توانید برای لیزر موهای زائد  صورت و بدن و خدمات دیگری مانند کاشت ابرو و کاشت مو به کلینیک مدرن در تهران که یک مجموعه تخصصی در خصوص خدمات پوست و مو است مراجعه کنید و از روش لیزر موهای زائد استفاده نمایید.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۸ از ۵
از مجموع ۴ رای

Subscribe
Notify of
guest
1 دیدگاه
oldest
newest most voted
Inline Feedbacks
View all comments
مناف احمدی
مناف احمدی
1 year ago

با سلام.باید امتحان کنم. شاید خود پوست سبز گردو که اینقدر تیز وبرنده هست که در دو دقیقه جرم دندانو میبره .آیا نمیشه اونو پودر کرده و خشک کنیم برای لایه برداری وموهای زائد استفاده کنیم .ممنون.

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار