• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

پروفایلو چیست؟

پروفایلو چیست؟ هنگامی که مراجعه کنندگان به کلینیک های زیبایی مراجعه می کنند، با انبوهی از سوالات در مورد شیوه های زیبایی و عملکردهای آن ها، روبرو خواهند شد. چین و چروک در اغلب نواحی بدن ایجاد می شود، اما چین و چروک و خطوط عمیق در صورت و پیشانی یکی نگرانی های افراد به خصوص بانوان است. روش پروفایلو، یک روش مطمئن برای رفع چین و چروک های صورت است.

در صورتی که می خواهید بدانید که پروفایلو چیست؟با ما در کلینیک پوست و مو مدرن که ارائه دهنده خدمات مختلفی نظیر: کاشت مو، تزریق بوتاکس و… است همراه باشید.

پروفایلو چیست؟

آیا از شیوه پروفایلو برای زیبایی ظاهری اطلاع دارید؟ عملکرد پروفایلو را می دانید؟

پروفایلو یک ژل با ترکیب اصلی اسید هیالورونیک است. تزریق ژل پروفایلو، یک اقدام بدون جراحی برای لیفت و کاهش چین و چروک صورت است. ژل پروفایلو بدلیل نزدیکی با ساختار بافت های پوستی، به خوبی با سلول های پوستی ادغام شده و نتیجه طبیعی تری نسبت به بوتاکس و یا شیوه های دیگر جوان سازی پوست دارد.

ژل پروفایلو کاملا ایمن بوده، به همین جهت برای تزریق در نواحی حساس صورت همانند اطراف چشم نیز مورد استفاده قرار می گیرد. پروفایلو با تحریک روند کلاژن سازی و الاستین به طور چشم گیری در رفع خطوط ریز صورت و قوام پوست کمک می کند.

انتخاب پروفایلو برای صورت

شما نیز برای لیفت صورت خود به سراغ گزینه پروفایلو رفته اید؟

افرادی که برای زیباسازی صورت خود و برطرف کردن چین و چروک بدون حجم دهی خاص به نواحی مختلف صورت خود بوده، تزریق پروفایلو بهترین گزینه محسوب می شود. تزریق پروفایلو در کنار جوان سازی پوست، سبب افزایش رطوبت بافت های میانی پوست و کاهش پیری سلول های پوستی می شود.

نواحی تزریق ژل پروفایلو

هر یک از شیوه های زیبایی صورت برای نواحی خاصی کارایی دارد. برآمدگی گونه، پایه بینی، تراگوس، چانه و زاویه ماندیبولار از جمله نواحی خاص برای تزریق ژل پروفایلو بوده که بهترین نتایج را به همراه دارد. تزریق ژل پروفایلو در این نواحی، روند پیری پوست را کاهش داده و بلافاصله پس از تزریق، چین و چروک های عمقی را از بین می برد.

مزایای روش تزریق پروفایلو

– تقویت تولید مثل سلول های بنیادی پوست برای تحریک کلاژن سازی

– نتایج طبیعی و پوست شفاف

– روشی کاملا بی خطر و ایمن

– سازگار با انواع پوست ها

– بهبود خاصیت ارتجاعی پوست

– هزینه مناسب

– تعداد جلسات کمتر نسبت به سایر روش های زیبایی

– عدم نیاز به بستری

– مناسب رده های سنی مختلف

دوام پروفایلو

دوام و ماندگاری ژل پروفایلو به فاکتورهایی از جمله: سن، میزان مشکلات پوستی، ژنتیک فرد و میزان تزریق ژل بستگی دارد. معمولا میزان ماندگاری ژل پروفایلو در حدود 6 ماه تا یک سال بوده و بعد از آن باید در جلسات ترمیمی شرکت کرد.

بیشتر بخوانید:درمان خانگی زگیل صورت

نتیجه نهایی پروفایلو

نتایج نهایی پروفایلو از جلسه اول قابل مشاهده بوده و آب رسانی به بافت های پوستی، سبب قوام و درخشش پوست صورت می شود. نتایج نهایی پروسه تزریق پروفایلو به مدت 6 الی 8 هفته بعد از جلسه دوم، به طور کامل قابل مشاهده است.

تعداد جلسات درمانی پروفایلو

نتایج عالی با ماندگاری بالا، به دو جلسه درمانی با بازه زمانی 4 هفته در میان، پیشنهاد می شود. ظهور نتایج و روند پیشرفت تزریق پروفایلو به نوع پوست و مشخصات ژنتیکی فرد بستگی دارد.

مراقبت های قبل و بعد از جلسات پروفایلو

– خودداری از مصرف هر گونه مواد آرایشی قبل و بعد از تزریق پروفایلو

– پرهیز از نوشیدن هر گونه الکل

– پرهیز از مصرف خودسرانه داروهای رقیق کننده خون بعد و قبل از تزریق

– عدم لمس نواحی تزریقی با دست یا وسایل فیزیکی بعد از تزریق

مدت استراحت بعد از تزریق پروفایلو

مدت استراحت و دوران نقاهت این روش، بسیار کوتاه بوده و فرد بعد از جلسات درمانی می تواند به فعالیت های روزمره خود ادامه دهد، اما رعایت مراقبت های بعد از تزریق الزامی است.

نتیجه گیری

برای نتیجه نهایی عالی تزریق ژل باید نکاتی را مد نظر قرار داد.

– تزریق ژل پروفایلو کاملا ایمن و بدون هر گونه عمل جراحی است، اما تزریق ژل برای بانوان باردار توصیه نمی شود.

– هر گونه عمل زیبایی، لیزر درمانی، آرایش دائم، لایه برداری های شیمیایی و یا حتی ماسک های خانگی به مدت یک هفته قبل و بعد تزریق پروفایلو، توصیه نمی شود.

شاید برای بسیاری از مراجعه کنندگان این موضوع مطرح شود که شیوه تزریق پروفایلو با روش های دیگر امکان ترکیب شدن دارد؟ جواب بله است. شیوه پروفایلو همراه با هایفوتراپی مشکلی ایجاد نکرده و سبب تاثیر گذاری بیشتر نواحی تزریقی می شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار