• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

پروفایلو بهتر است و یا جالپرو؟

پروفایلو بهتر است و یا جالپرو؟ کلاژن یک پروتئین ضروری برای استحکام و تقویت سلول های پوستی است. تعادل کلاژن و الاستین پوست سبب کاهش و ترمیم آسیب های پوستی و رفع چین و چروک های پوست می شود. با بالا رفتن سن، دغدغه تمامی افراد به خصوص بانوان، محو شدن آثار و علائم ناشی از پیری یا عوامل محیطی بر روی پوست است. شیوه های نوینی همانند تزریق ژل، مزوتراپی، پروفایلو و جالپرو برای درمان مشکلات پوستی و افزایش روند کلاژن سازی پوست پیشنهاد می شود.

همینطور میتوانید ازدیگر خدمات ما که شامل کاشت مو و کاشت ابرو میشود نیز استفده کنید.

در صورتی که قصد دارید بدانید که پروفایلو بهتر است و یا جالپرو با ما در کلینیک پوست و مو مدرن همراه باشید و این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

پروفایلو چیست؟

تزریق ژل پروفایلو، جدیدترین متد جوان سازی و برجسته سازی نقاط مختلف صورت است. ترکیب اصلی این نوع ژل، اسید هیالورونیک بوده که روند کلاژن سازی پوست را تسریع می بخشد. ادغام مناسب ترکیبات ژل با چربی پوست، سبب شده تا نتایج بهتر و طبیعی تری به همراه داشته باشد. ژل پروفایلو کاملا ایمن بوده و برای تزریق نواحی حساس صورت همانند اطراف چشم مورد استفاده قرار می گیرد.

چه کسانی شیوه پروفایلو را انتخاب می کنند؟

برای تزریق ژل پروفایلو، محدودیت سنی وجود نداشته و افراد با خیال راحت بدون در نظر گرفتن عوارض جانبی می توانند این شیوه را تجریه کنند. ژل پروفایلو خاصیت حجم دهندگی و پر کنندگی داشته و برای افرادی که صورت آن ها حالت نامتقارنی داشته، بهترین گزینه است. استفاده از این روش جوان سازی برای افراد مسن نتایج بهتری را به همراه داشته و چین و چروک های صورت از بین می رود.

جالپرو چیست؟

جالپرو یک ماده استریل قابل جذب بوده که در زیر پوست تزریق می شود. تزریق این ماده سبب بهبود کیفیت، شفافیت و کاهش چین و چروک پوست می شود. تزریق جالپرو یک روش کاملا موثر و ایمن بوده و به عنوان یک مکمل در کنار بوتاکس کاربرد دارد. از ژل جالپرو با نام ژل چند منظوره نیز یاد شده که بدلیل کارایی بالای آن در رفع چین و چروک ها تا ترمیم جای جوش و آب رسانی پوست با این عنوان شناخته می شود.

انواع ژل جالپرو

ژل جالپرو در دو نوع کلاسیک و HMW است. جالپرو کلاسیک بیشتر برای افراد جوان مورد کارایی داشته اما مدل HMW حاوی اسید هیالورونیک بیشتری بوده و در ترمیم خطوط عمیق، بسیار موثر است.

بیشتر بخوانید:انواع برند مزوژل و بهترین برند مزوژل

تفاوت پروفایلو و جالپرو

– طول درمان

در شیوه پروفایلو، معمولا 2 جلسه با فاصله زمانی حدود یک ماه از یکدیگر انجام شده در صورتی که در شیوه جالپرو، 3 الی 4 جلسه در بازه زمانی ده روزه برگزار می شود.

– میزان تزریق

به طور معمول میزان تزریق ژل جالپرو بیشتر از پروفایلو است.

– تعداد نقاط تزریق

تزریق جالپرو در مقابل پروفایلو، تعداد نقاط تزریقی بیشتری در یک ناحیه خاص دارد.

– مواد تشکیل دهنده

جالپرو از اسید آمینه و اسید هیالورونیک تشکیل شده در صورتی که پروفایلو تنها از اسید هیالورونیک تشکیل می شود.

– عملکرد جالپرو و پروفایلو

جالپرو بیشتر برای جوان سازی و رفع چین و چروک ها با خاصیت پر کنندگی مورد استفاده قرار می گیرد؛ در صورتی که پروفایلو بیشتر خاصیت آبرسانی به بافت های پوستی داشته و جوان سازی قوی تری محسوب می شود.

– تامین مواد معدنی

جالپرو بدلیل اسید آمینه های ضروری که در ساختار خود داشته، برای سایر مشکلات پوستی از جمله کم و مک و آکنه و تامین مواد معدنی مورد نیاز پوست نسبت به پروفایلو کارایی بیشتری دارد.

– میزان ماندگاری

تزریق به روش پروفایلو حدودا یک سال یا بیشتر ماندگاری داشته و جالپرو حدودا 6 ماه.

پروفایلو بهتر است و یا جالپرو؟

در جواب سوال ” آیا پروفایلو بهتر است یا جالپرو؟” بهتر است بدانید؛ هر دو شیوه برای جوان سازی پوست به کار گرفته می شود. شباهت های زیاد این دو شیوه سبب شده تا در بین افراد به طور یکسان رایج باشد، اما جهت انتخاب شیوه درست باید قبل از تزریق ژل، مشکل پوستی توسط متخصص معاینه شده و بهترین روش مطابق با مشکل انتخاب شود.

سخن پایانی

تزریق ژل در شیوه های جالپرو یا پروفایلو مزایای خاص خود را دارد. با توجه به تفاوت های تزریق جالپرو و پروفایلو و مزیت های هر دو روش، افراد برای انتخاب بهترین روش تصمیم گیری می کنند.

– حفظ رطوبت مطلوب پوست

– افزایش قوام پوست

– تسریع روند کلاژن سازی پوست و متابولیک فیبروبلاست ها

– کاهش روند پیر شدن پوست

– تاثیر گذاری سریع و امکان مشاهده تغییرات پس از تزریق

– کاملا بی خطر و سازگار با پوست

– افزایش خاصیت ارتجاعی پوست

– ترمیم مشکلات و آثار عارضه های پوستی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۲.۷ از ۵
از مجموع ۳ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار