• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

مقایسه کاشت مو و میکرو اسکالپ سر

پیشرفت علم و تکنولوژی باعث به وجود آمدن دستگاه‌های مختلف و مدرن شد. این دستگاه‌ها براساس یکسری خصوصیات خارق‌العاده می‌توانند بهترین عملکرد درمانی را داشته باشند. با وجود این دستگاه‌های مختلف شیوه‌های درمانی زیادی نیز به وجود آمد. از میان این روش‌ها کاشت مو و میکرو اسکالپ سر بهترین رتبه را گرفت.

بطوری که تمامی افراد برای کاشت مو، کاشت ابرو، کاشت ریش و سیبیل این دو روش را انتخاب می‌کنند. خیلی از افراد تصور می‌کنند که دو روش نام برده شده، یکسان بوده و یا شباهت بسیار زیادی به یکدیگر دارند. اما باید بگوییم این دو روش درست است که به یکدیگر شبیه هستند. اما به‌طور کامل یکسان نیستند. بهره‌گیری از این دو روش فقط مختص خانم‌ها نیست، بلکه آقایان نیز می‌توانند با در نظر گرفتن شرایط این روش را پیش بگیرند.

استفاده از این شیوه نه‌تنها فولیکول‌های مو را تقویت کرده، بلکه ریزش مو و طاسی را به حد چشمگیری کاهش می‌دهد. مزایای دو شیوه درمانی فوق کاملاً محرز و افراد می‌توانند با استفاده از آن‌ها به نتایج مطلوبی برسند. این ۲ روش کارآمد و رایج را درحال‌حاضر در کلینیک‌ها مختلف استفاده می‌شود.

برای این‌که بتوانید در رابطه با کاشت مو و میکرو اسکالپ سر اطلاعات دقیق و درست را بدست آورید و بتوانید از میان این دو روش بهترین نوع انتخاب کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

همه چیز در مورد کاشت مو

امروزه به دلیل دغدغه‌ها و مشکلات متعدد خیلی از افراد تحت تاثیر استرس و اضطراب به ریزش مو، طاسی و حتی کچلی مبتلا می‌شوند. درمان این مشکل به روش‌های قدیمی بسیار زمان‌بر بوده و درصد خطای آن بالاست. یعنی گاهی اوقات مالش محلول های مختلف و خوردن داروهای گوناگون جواب‌گو نیست.

پس شما برای این‌که بتوانید به نتیجه کاملاً ایده‌آل و رضایت‌بخش دست یابید، باید روش‌های درمانی مدرن را پیش بگیرید. از میان این روش‌ها کاشت مو و میکرو اسکالپ سر از جدیدترین و پیشرفته‌ترین روش‌های درمانی بوده که متقاضیان آن ها بسیار زیاد است. البته ریزش مو به یکسری اختلالات ژنتیکی نیز برمی‌گردد که این عامل بیشتر در آقایان مشاهده می‌شود.

کاشت مو و میکرو اسکالپ سر

افراد برای این‌که بتوانند موهای پرپشتی داشته باشند باید تحت نظارت پزشک متخصص روش‌های مختلف درمانی را پیش بگیرند. حالا این مسئله مطرح می‌شود که به چه علت افراد به ریزش مو شدید دچار می‌شوند؟

  • بهره‌گیری از رژیم غذایی نادرست
  • تحت تأثیر عوامل بیرونی همچون اضطراب و استرس
  • بروز عوامل و اختلالات ژنتیکی
  • عملکرد غیر نرمال غده تیروئید
  • مبتلا شدن به سندرم تخمدان پلی کیستیک
  • مصرف داروهای خاص

بهره‌گیری از روش کاشت مو، برای کاشت ابرو، کاشت ریش و سیبیل نیز مناسب است. شما برای اینکه بتوانید بهترین روش درمانی را گزینش کنید باید به مدرن کلینیک مراجعه کرده و با مشورت با پزشکان متخصص در هنگام درمان بهترین اقدام را داشته باشید. این روش با خطای بسیار پایین بهترین انتخاب است.

اهمیت روش میکرو اسکالپ

درواقع اسکالپ به اصطلاح هاشور زدن پوست سر می‌باشد. درحقیقت این روش یک نوع شبیه‌سازی است و با طراحی که بر روی سر ایجاد می‌کند، سبب پرپشت دیده شدن موها می‌شود. در این روش به واسطه یک سری دستگاه‌های طراحی، رنگدانه‌هایی که با بدن سازگار هستند سطحی ترین لایه پوست تزریق‌ می‌گردد.

با استفاده از تعدادی سوزن‌های تزریق پوستی، این روش کارآمد برای تمامی افراد اعم از خانم‌ها و آقایان انجام می‌پذیرد. در این روش بر خلاف روش کاشت مو، کاشت مو به صورت عمقی در کف سر صورت نمی گیرد. بلکه طرحی از مو بر روی قسمتهای کم پشت سر اعمال می شود. در حقیقت این روش بیشتر برای برطرف کردن طاسی و کم پشتی های مو به کار می‌رود و تمامی افراد می توانند آن را انتخاب کنند.

جمع بندی

مطالب لازم را در رابطه با کاشت مو و میکرو اسکالپ سر برای شما عزیزان شرح دادیم. این دو شیوه درمانی در برخی موارد به یکدیگر شباهت دارند. اما کاملاً یکسان نیستند. در روش کاشت مو، کاشت به صورت عمقی در کف سر انجام می‌شود، اما در مقابل در روش میکرو اسکالپ یکسری رنگدانه به سطح بالایی پوست سر تزریق میشود. برای اینکه بتوانیم با انتخاب این روش بهترین عملکرد را داشته باشید. به شما توصیه می‌کنیم، حتماً به مدرن کلینیک مراجعه کرده تا بتوانید به نتیجه مطلوب دست یابید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار