• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

مدت بیحسی بعد از کاشت مو

مدت بی حسی بعد از کاشت مو به صورت روتین تا چند هفته طول می کشد و اگر زمان بیشتری طول کشید حتما باید به پزشک خود مراجعه کنید. عمل کاشت مو یک روش جراحی است که برای درمان ریزش مو و تقویت خط مویی استفاده می شود. یکی از مراحل مهم در عمل کاشت مو استفاده از بیحسی است.

از بیحسی موضعی به عنوان یک روش موثر برای کاهش درد  در طی عمل کاشت مو استفاده می شود. این بیحسی معمولاً با استفاده از داروهای بیحسی کننده اعمال می شود که به طور موضعی روی پوست سر استفاده می شوند. مدت بی حسی بعد از کاشت مو متفاوت است و بستگی به عوامل مختلفی دارد. این عوامل شامل نوع عمل کاشت مو، روش استفاده شده در بیحسی، حساسیت هر فرد به داروهای بیحس کننده و همچنین سلامتی هر فرد می شوند.

انواع بیحسی های سر در فرایند کاشت مو

سه نوع بیحسی سر بعد از کاشن مو وجود دارد:

  • بی حسی موضعی
  • بی حسی منطقه ای
  • بی حسی عمومی

بی حسی بعد از کاشت مو اثرات تسکین دهنده دارند و تاثیر آنها غالبا موقت و زودگذر است. هدف این است که کاندید کاشت مو، آرامش بیشتری در حین عمل داشته باشد و درد کمتری را متحمل شود.

 

واکنش های بعد از عمل کاشت مو

بعد از عمل کاشت مو برخی از واکنش های طبیعی و متداول ممکن است برایتان پیش بیاید. این واکنش ها شامل درد و تورم در منطقه کاشت، خارش و حساسیت پوست، خونریزی و لکه های خونی در منطقه کاشت، و حتی ترشحات از محل کاشت می باشد. این واکنش ها در حدود چند روز تا چند هفته پس از عمل کاشت مو ادامه خواهند داشت.

اما مهم است بدانید که هر فرد به شکل متفاوت واکنش نشان می دهد. برخی از افراد ممکن است به طور کلی کم ترین علائم واکنش را تجربه  کنند و برخی دیگر ممکن است با عوارض بیشتری مواجه شوند. برخی پارامترهای کلیدی مانند سن، وضعیت سلامتی عمومی و رژیم غذایی بر واکنش های بعد از عمل کاشت مو تأثیرگذار  هستند.

در هر صورت اگر واکنش های شدید، غیر عادی یا نگران کننده را تجربه کردید به پزشک مراجعه  نمایید.

مراقب های پس از کاشت موی سر

پس از انجام عملیات کاشت موی سر مراقبت های ویژه ای از محل کاشت مو باید انجام شود. این مراقبت ها با هدف حفظ و نگهداری صحیح موهای کاشت شده و جلوگیری از هر گونه عفونت یا مشکلی در محل کاشت صورت می ‌گیرد.

تا زمانی که زخم ها به طور کامل بهبود پیدا کنند باید از هرگونه فشار و تماس مستقیم با محل کاشت خودداری کنید. توصیه می شود از مصرف محصولات آرایشی و زیبایی مانند سشوار کردن مو ها، رنگ کردن موها و استفاده از محصولات شیمیایی خودداری نمایید.  انجام این کار ها به محل کاشت و موهای جدید آسیب می رسانند.

در طی دوره بهبود مقداری از موهای کاشته شده ریزش می کنند. این امر طبیعی است و جای نگرانی ندارد. معمولا پس از چند هفته موهای جدید به جای آن‌ها رشد خواهند کرد.

چرا برای کاشت مو از بیحسی ها استفاده می شود؟

استفاده از بیحسی ها در فرایند کاشت مو به جهت کاهش تحمل درد و همچنین کنترل خونریزی و پایین آوردن سطح استرس و نگرانی فرد استفاده می شوند.  همچنین استفاده از بیحسی در طول عمل باعث می شود که پزشکان نیز بهترین شرایط را برای انجام کاشت مو داشته باشند و با دقت بیشتری این کار را انجام بدهند.

معمولاً بیحسی سر پس از عمل کاشت مو تا چند ساعت پس از عمل ادامه خواهد داشت. در این مدت شما احساس کم تری از درد و تنش می کنید. با گذشت زمان، اثر بیحسی کاهش می یابد و در طی چند ساعت تا چند روز بعد از عمل به طور کامل از بین خواهد رفت.

سخن پایانی

مهم است به مراقبت های پس از عمل کاشت مو توجه کنید و دستورات پزشک خود را رعایت نمایید. همچنین در صورتی که هر گونه علائم نگران کننده در طی مدت بی حسی بعد از کاشت مو یا بعد از آن تجربه کردید حتماً به پزشک اطلاع دهید.

همیشه بهتر است با پزشک خود در مورد تجربه شخصی تان و مدت زمان بیحسی مرتبط با عمل کاشت مو صحبت کنید. او می تواند شما را در مورد مراقبت های پس از عمل و زمان بیحسی بعد از کاشت مو راهنمایی کند.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار