• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

لیفت چشم بدون جراحی

بالا رفتن سن، تغییرات چهره و شکسته شدن سلول های پوستی را به همراه دارد. اکثر افراد با گذشت زمان و افزایش سن، دچارافتادگی پلک و چین و چروک های اطراف چشم می شوند. پف زیر چشم و تیرگی آن، تاثیرات منفی بر اعتماد به نفس افراد به خصوص بانوان دارد؛ به همین جهت تمامی روش های خانگی و درمانی برای رفع این مشکل را به کار می گیرند. شیوه های لیفت چشم بدون جراحی بدلیل عوارض و درد کمتر، رایج تر است.

همینطور میتوانید ازدیگر خدمات ما که شامل کاشت موی طبیعی و کاشت ابرو میشود نیز استفاده کنید.

لیفت چشم با نخ

یکی از شیوه های لیفت چشم بدون جراحی، استفاده از نخ های جذبی است. در این روش، پزشک برای برداشت پوست اضافه صورت از نخ های بخیه استفاده کرده و پوسترا به مکان اولیه خود برمی گرداند. نخ های جذبی با کشیدن پوست، سلول های پوستی را برای تولید کلاژن بیشتر تحریک کرده و به ترمیم سلول های آسیب دیده می پردازد. لیفت چشم با نخ علاوه بر جوان سازی صورت، علائم مربوط به افزایش سن و خطوط عمیق اطراف چشم را محو می کند.

لیفت چشم با دستگاه پلکسر

این دستگاه، نوعی شیوه غیر جراحی برای لیفت چشم است. در این دستگاه، پلاسما به صورت مستقیم به گاز تبدیل شده و پوست جمع می شود. ماندگاری بالای این روش، یک مزیت عالی محسوب می شود.

لیفت چشم با تزریق ژل

گودی و سیاهی اطراف چشم، ظاهری خسته را برای شخص به همراه دارد. لیفت چشم بدون جراحی و با تزریق ژل یا فیلر، سبب پر شدن نواحی گودی زیر چشم شده و چین و چروک اطراف آن را برطرف می کند. ژل یا فیلر از نوع اسید هیالورونیک بوده که به طور طبیعی در بدن تولید می شود. این ماده، گزینه ای عالی برای تحریک کلاژن سازی سلول های پوستی است.

لیفت چشم با تزریق چربی

اگر در ناحیه اطراف چشم دچار گودی بوده و به مواد مصنوعی حساس هستید، نگران لیفت چشم خود نباشید. پزشک متخصص لیفت چشم با تزریق چربی که از ذخایر چربی بدن خود شخص، برای پر کردن ناحیه زیر چشم و تحریک کلاژن سازی پوست گرفته می شود را توصیه می کند. فاقد عوارض جانبی، عدم استفاده از مواد مصنوعی و ماندگاری بالا جزء ویژگی های مثبت این شیوه لیفت غیر جراحی چشم است.

لیفت چشم با بوتاکس

بوتاکس یک سم قوی بوده که با تزریق آن به ناحیه حساس اطراف چشم، پوست فرم طبیعی خود را دوباره بدست می آورد. ماهیچه های اطراف چشم در اثر حرکات زیاد چشم، به مرور زمان دچار تغییر و خطوط پر کلاغی شده که بوتاکس، بهترین راهکار برای محو کردن خطوط عمیق شناخته می شود.

بیشتر بخوانید:لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

لیفت چشم با میکرونیدلینگ

روش میکرونیدلینگ همانند طب سوزنی بوده و با استفاده از چند سوزن کوچک بدون هیچ جراحی خاصی، لایه بیرونی پوست را برای تولید کلاژن و الاستین تحریک کرده و سبب جوان سازی و رفع چین و چروک های اطراف چشم می شود. برای اثر بخشی بیشتر می توان سرم های ترکیبی همانند سرم پلاسمای غنی از پلاکت را نیز استفاده کرد. فرایند میکرونیدلینگ بدون درد بوده و دوره نقاهت ندارد.

لیزر درمانی؛ گزینه ای برای لیفت بدون جراحی چشم

استفاده از لیزر فرکشنال CO2، از دیگر شیوه های لیفت چشم بدون جراحی است. پرتوهای لیزر به لایه های پوست نفوذ کرده و چین و چروک و انواع زخم را بر روی پوست از بین می برد. برای لیفت چشم با لیزر باید زیر نظر پزشک متخصص انجام شود.

نتیجه گیری

بهترین شیوه لیفت چشم بدون جراحی، ترکیبی از چند روش است. به طور کلی بعد از معاینه بیمار توسط پزشک متخصص، چند راهکار مناسب برای لیفت چشم به فرد معرفی می شود. ترکیب چند روش برای تاثیر گذاری بیشتر لیفت چشم مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال، تزریق ژل یا فیلر در کنار بوتاکس چشم، ماندگاری و زیبایی فرم طبیعی چهره و چشم ها را افزایش می دهد. بهترین شیوه لیفت چشم بدون جراحی باید مزایای زیر را به دنبال داشته باشد:

– ماندگاری طولانی مدت

– زمان انجام لیفت حدود 15 تا 20 دقیقه

– هزینه پایین شیوه های نسبت به روش جراحی

– فاقد دوره نقاهت

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار