• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

فواید روغن خراطین برای مو

آیا می دانید روغن خراطین چیست؟ آیا با فواید روغن خراطین برای مو آشنا هستید؟ آیا می خواهید از فواید روغن خراطین برای ریش آگاه شوید؟

بسیاری از مردم هنوز شناخت کافی از روغن خراطین ندارند و می پندارند که این روغن از خر و الاغ تهیه می شود. در حالی که واقعیت چیز دیگری است و این روغن هیچ ارتباطی با الاغ ندارد.

به صورت کلی روغن خراطین مرغوب به گونه ای است که 96 درصد از آن از روغن کرم تهیه شده باشد و در آن روغن زالو نیز وجود داشته باشد که  مقدار روغن زالو در این محصول نباید بیشتر از یک به 50 باشد.

روغن خراطین اصل دارای بوی نامطبوعی است و استفاده از آن برای تمامی انواع پوست ها مناسب است.حال که با ماهیت این روغن آشنا شدید، به بررسی خواص روغن خراطین برای مو و ریش می پردازیم.این مقاله توسط کلینیک مدرن تهیه شده است که خدماتی مانند کاشت ابرو ،کاشت موی طبیعی و کاشت ریش و سبیل را انجام می دهد.

فواید روغن خراطین برای مو

روغن خراطین علاوه بر اینکه برای امور درمانی و مسائل طبی مختلفی استفاده می شود، برای مو نیز خواص بسیار زیاد و بی نظیری دارد که مهم ترین فواید روغن خراطین برای مو به شرح زیر است:

فواید روغن خراطین و رفع موخوره

از فواید روغن خراطین این است که این روغن ارای مقدار زیادی اسید های چرب ضروری است و دور تا دور موها را تحت پوشش قرار می دهد و در نتیجه تارهای مو بازسازی می شود و موخوره رفع می گردد.

استحکام موها

شکنندگی مو مشکلی است که بسیاری از افراد با آن مواجه هستند و روغن خراطین با دارا بودن مقدار زیادی اسید آمینه عمل آبرسانی به موها را انجام می دهد  و استحکام موها را افزایش می دهد.

درمان ریزش مو

ماساژ دادن پوست سر با روغن خراطین به جلوگیری از ریزش مو کمک می کند و گردش خون در مویرگ ها را افزایش می دهد. با این وجود می توان روغن خراطین را یک ماده بسیار موثر در درمان ریزش مو و تقویت مو در نظر گرفت.

مراقبت از موهای رنگ شده

استفاده از رنگ مو همان طور که می دانید موها را ضعیف می کند و آسیب هایی را به مو وارد می کند. در این خصوص برای جلوگیری از ضعیف شدن و کدر شدن مو پس از رنگ کردن آن می توانید از روغن خراطین استفاده کنید.

درمان خارش و التهابات پوست سر

از دیگر فواید روغن خراطین برای مو درمان خارش و التهابات پوست سر است که اگر از خارش پوست سر خود رنج می برید می توانید از این روغن استفاده کنید.

براق کردن موها

از دیگر فواید روغن خراطین این است که این روغن حاوی مقداری زیادی ویتامین b است که به همین جهت از موها سم زدایی می کند و درخشندگی مو را افزایش می دهد.

فواید روغن خراطین برای ریش

با وجود اینکه روغن خراطین برای مو یک روغن بسیار مفید و کارامد است، از آن برای ریش و تقویت ریش ها و محاسن آقایان نیز می توان استفاده کرد. روغن خراطین بر روی رشد ریش ها تاثیر می گذارد و می تواند باعث تقویت ریش و محاسن شود.

با این وجود تمامی فوایدی که در استفاده از روغن خراطین برای مو وجود دارند، در خصوص محاسن و ریش نیز صادق هستند که در نتیجه آقایان نیز می توانند برای تقویت ریش و مو از آن استفاده کنند.

بهترین روغن برای پرپشت شدن ریش

به همین دلیل بهترین روغن برای پرپشت شدن ریش را می توان روغن خراطین در نظر گرفت زیرا نه تنها تاثیر بسیار خوبی برای تقویت ریش دارد بلکه تهیه و استفاده از آن نیز بسیار آسان و راحت است و با صرف هزینه بسیار کمی می توان آن را تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد.

روغن خراطین را باید از کجا تهیه کرد؟

روغن خراطین را می توان به راحتی از عطاری ها تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد. علاوه بر آن بسیاری از فروشگاه های اینترنتی نیز روغن خراطین را ارائه می دهند و در دسترس شما عزیزان قرار می دهند.

کلام آخر

فواید روغن خراطین برای مو، فواید روغن خراطین برای ریش  و بهترین روغن برای ریش موضوعی بود که به شرح آن پرداختیم. چنانچه به کسب اطلاعات بیشتری در خصوص تقویت و مراقبت از مو دارید، می توانید از مقالات دیگر درج شده در وب سایت مدرن کلینیک که یک مجموعه تخصصی در خصوص خدمات پوست و مو است، نیز استفاده کنید و با مطالعه آنها اطلاعات خود را افزایش دهید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار