• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

زاویه سازی صورت گرد و چاق

زاویه سازی صورت گرد و چاق چگونه انجام میشود؟ زاویه سازی صورت یکی از عمل های زیبایی به شمار می رود که با نام مادلینگ چهره نیز شناخته می شود. زاویه سازی صورت در بین رده های سنی و به خصوص قشر جوانان، محبوبیت بسیاری دارد. مادلینگ چهره، تاثیر فراوانی بر روی جوان سازی پوست، زیبایی و فرم دهی صورت دارد.

زاویه سازی صورت بر خلاف مزایای بسیاری که دارد، همانند دیگر عمل های زیبایی دارای معایبی نیز است. در فرایند زاویه سازی صورت، نقاطی از صورت که نقش مهم تری داشته و به اصطلاح نقش کلیدی دارند، برجسته شده تا تناسب بین اجزای صورت رعایت گردد. زاویه سازی صورت نه تنها یک عمل زیبایی است بلکه در مواردی جنبه درمانی نیز داشته و برای افرادی که دچار مشکل فک یا عدم تناسب اجزای صورت هستند، مورد استفاده قرار می گیرد.

زاویه سازی صورت به روش های مختلفی در مراکز زیبایی تحت نظر پزشکان متخصص انجام می گیرد. نوع زاویه سازی صورت بستگی به فرم کلی صورت دارد. اصولا زاویه سازی صورت گرد رواج بیشتری نسبت به فرم های دیگر صورت دارد.

همینطور میتوناید از دیگر خدمات ما که شامل کاشت مو طبیعی در تهران میشود نیز استفاده کنید.

صورت گرد و چاق چگونه است؟

برای زاویه سازی صورت ابتدا باید فرم صورت خود را تشخیص دهید. فرم صورت چاق و گرد نوعی از فرم های صورت است که معمولا طول و عرض صورت یکسان، گونه و چانه بزرگ و توپر، فرم کلی صورت گوشتالو و هیچ استخوانی بر روی فرم صورت دیده نمی شود.

بسیاری از افراد که دارای صورت گرد و چاق هستند، از داشتن غبغب نیز رنج می برند و تنها دلیلی که برای مادلینگ چهره و زاویه سازی آن اقدام می کنند، فرم بهم ریخته و داشتن غبغب بزرگ است.

محبوبیت زاویه سازی صورت گرد

همان طور که گفته شد زاویه سازی صورت تاثیر زیادی بر روی زیبایی فرد دارد. در گذشته افراد صورت گرد و چاق را ترجیح می دادند در صورتی که با گذشت زمان، امروزه افراد صورت هایی با فرم کشیده و استخوانی را دوست دارند. زاویه سازی صورت گرد و چاق به علت باریک شدن قسمت چانه و تاثیرات فراوان آن بر روی فرم کلی صورت و در نهایت جذابیت بیشتر چهره، محبوبیت زیادی را در بین افراد به خود اختصاص داده است.

مزایای زاویه سازی صورت گرد چیست؟

  1. چهره را باریک و جذاب نشان می دهد.
  2. جوان سازی پوست
  3. شکل گیری باریک خط گونه
  4. جذابیت اجزای برجسته صورت
  5. لاغر نشان دادن فرم کلی صورت

روش های زاویه سازی

روش های جراحی و غیر جراحی بسیاری برای زاویه سازی صورت گرد و چاق به کار می رود. به طور کلی زاویه سازی صورت گرد و چاق به سه روش نخ، تزریق ژل و چربی انجام می گیرد. که در ادامه با ویژگی های هر روش آشنا می شوید.

زاویه سازی صورت چاق با نخ

زاویه سازی فک و صورت با استفاده از نخ های قابل جذب پلیدیوکساندون انجام می گیرد. این روش کاملا موقتی بوده و بعد چند ماه نخ هایی که در زیر پوست قرار می گیرند، جذب شده و دیگر کارایی ندارند.

بیشتر بخوانید:مراقبت های قبل و بعد از زاویه سازی صورت

زاویه سازی صورت گرد با تزریق ژل

ژل های تزریقی در این روش از ماده اولیه اسید هیالورونیک و کلسیم ساخته شده و از دو طریق کانولا یا سوزن ایجاد می شود. زمان ماندگاری زاویه سازی صورت گرد و چاق با تزریق ژل، به نوع ژل و فیلرهای تزریقی بستگی دارد.

زاویه سازی صورت چاق با تزریق چربی

در این روش از بافت های چربی شکم و ران فرد برداشت شده و برای زاویه سازی صورت مورد استفاده قرار می گیرد.

سخن آخر

زاویه سازی صورت گرد و چاق را برای شما عزیزان در کلینیک پوست و مو مدرن شرح دادیم.

زاویه سازی صورت امروزه جایگزین روش های جراحی زیبایی شده اند و افراد برای هدف های بسیاری از جمله متقارن سازی صورت، کانتور کردن چهره، پوشش ناهنجاری های فک و … با روش های متفاوتی با توجه به فرم صورت خود، زاویه سازی صورت انجام می دهند.

انتخاب شیوه زاویه سازی صورت بر عهده خود فرد است. روش های زاویه سازی صورت گرد و چاق همانند دیگر فرم های صورت بوده و تنها تفاوت آن، محل تزریق ژل است. محل تزریق ژل بستگی به نوع فرم صورت است.

برای زاویه سازی صورت گرد و چاق می توانید به کلینیک پوست و مو مدرن مراجعه کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار