• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

روش های پیشرفته کاشت ابرو

روش های پیشرفته کاشت ابرو، به عنوان یک فرآیند تغییر شکل ابرو ها و به منظور بهبود شکل و تناسب آن­ها با چهره، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. در سال های اخیر، با پیشرفت تکنولوژی، روش های متنوعی برای کاشت ابرو به کار گرفته شده است، که امکان اصلاح عیب ها و نقص های ابرو ها را فراهم می کنند. در این مقاله، به معرفی و توضیحاتی درباره روش های مختلف پیشرفته کاشت ابرو خواهیم پرداخت.

روش های پیشرفته کاشت ابرو

روش کاشت ابرو، شامل انتقال دادن فولیکول ها از قسمت خاصی از بدن به ناحیه ابرو است. در ادامه به روش های پیشرفته کاشت ابرو می پردازیم:

  • پیوند فولیکولی سنتی یا FUT | روش پیشرفته کاشت ابرو

این روش جزء روش های اولیه برای کاشت ابرو است. در این روش قسمت نواری مانند از ناحیه پشت سر برداشته و با استفاده از میکروسکوپ فولیکول ها به صورت تکی استخراج می شوند. فولیکول های فردی استخراج شده را به قسمت های مورد نظر ناحیه ابرو پیوند می دهند.

  • استخراج فولیکولی یا FUE

در این مورد می توانید، روش پیشرفته تر و جدید تری را تجربه کنید. فولیکول های مو به صورت تکی و با استفاده از پانچ تخصصی استخراج می شوند و در ناحیه مورد کاشته می شوند. در این روش هیچ جای خطی زخم بر ناحیه برداشته شده نخواهد ماند و به صورت طبیعی این عملیات انجام خواهد شد.

  • کاشت به روش مستقیم یا DHI

در این روش با استفاده از یک قلم مخصوص، فولیکول های مو برداشته می شوند و مستقیما به ناحیه مورد نظر با ایجاد یک برش کوچک کاشته می شود. مزایای استفاده از این تکنیک، کاشت عمیق، کنترل زاویه کاشت و غیره است.

آیا کاشت مو رباتیک یکی از بهترین روش کاشت مو است؟

بله، روش کاشت مو رباتیک یکی از روش های جدید و نوآورانه است. با استفاده از فناوری رباتیک، پوست را تجزیه و مناسب ترین فولیکول را انتخاب می کنند. سپس، مکان های گیرنده را به خوبی شناسایی کرده و فولیکول های استخراج شده را وارد می کنند.

در این روش کمترین میزان جراحت را تجربه می کنید. طول عمر مویی که کاشته اید بسیار بیشتر خواهد بود. این روش بیشتر برای ترمیم و کاشت مو سر قابل استفاده است و جزء جدید ترین روش های کاشت مو به حساب می آید، ولی می توان برای کاشت ابرو نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

آیا کاشت مو رباتیک یکی از بهترین روش کاشت مو است؟

مزایا استفاده از روش های پیشرفته کاشت ابرو

استفاده از روش های پیشرفته کاشت ابرو مزایای زیادی دارد:. از جمله

  • نتیجه طبیعی تر | روش پیشرفته کاشت ابرو

این روش ها به شما ابرو هایی طبیعی و خوش حالت را هدیه می دهد.

  • رشد ابروها در زمان کوتاه

استفاده از راه حل های پیشرفته کاشت ابرو معمولاً زمان کمتری نسبت به راه حل های سنتی لازم دارد. این یعنی شما در کمترین زمان ممکن به نتایج مطلوب خواهید رسید.

  • کاهش درد

با روش های پیشرفته کاشت ابرو عموماً کمترین میزان درد را متحمل می شوید، اغلب تنها چند روز نیاز است تا بهبودی خود را به دست آورید.

  • طراحی دلخواه ابرو

استفاده از راه حل های پیشرفته کاشت ابرو به شما امکان می دهد ابرو های خود را به دلخواه و متناسب با چهره خود، تغییر دهید. شکل، طول، ضخامت و رنگ ابرو را می توانید خودتان انتخاب کنید.

  • ماندگاری بالا

ابرو های کاشته شده با روش های پیشرفته معمولاً ماندگاری بالاتری نسبت به روش های سنتی دارند. این بدان معناست که ابرو های شما به مدت طولانی تری بدون نیاز به پر کردن دوباره، دیده می شوند.

به طور کلی، استفاده از روش های پیشرفته کاشت ابرو مزایای بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد که از جمله آن می توان به حس اعتماد به نفس بیشتر اشاره کرد. وقتی از ظاهر خود راضی باشید، احساس بهتری نیز خواهید داشت.

سخن پایانی

راه های پیشرفته کاشت ابرو، تحولی چشمگیر در زمینه زیبایی و آرایش صورت محسوب می ‌شوند. با استفاده از فناوری های پیشرفته در کاشت ابرو، می‌توان به شکل دقیق و با کمترین تداخل، خطوط و شکل ابروها را ایجاد کرد.

به طور کلی، با استفاده از این روش ها، احساس زیبایی و اعتماد به نفس بیشتری خواهی داشت و ابرو هایی را به دست می‌ آورید که باعث تحولی مثبت در ظاهر و زیبایی صورت شما می ‌شوند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار