• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

درصد موفقیت کاشت مو

درصد موفقیت کاشت مو چه قدر است؟ علت عدم موفقیت کاشت مو چیست؟ علام کاشت مو ناموفق چیست؟

خواننده محترم چنانچه می خواهید که از پاسخ این پرسش ها مطلع شوید، با ما در کلینیک مدرن همراه باشید و دقایقی از وقت خود را به مطالعه این مطلب اختصاص دهید تا در کلینیک زیبایی پوست و مو مدرن اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید.

همان طور که می دانید کاشت مو یا پیوند مو روشی است که در آن پزشک از فولیکول های مو موجود در بانک مو استفاده می کند و این فولیکول های مو را برداشت می نماید و آنها را به بخش های مورد نظر خالی از مو پیوند می زند که این روش بسیار ایده آل است و بر اساس مزیت هایی که دارد بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

درصد موفقیت کاشت مو چه قدر است؟

درصد موفقیت کاشت مو

با وجود اینکه این روش بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و ویژگی های بسیار زیادی دارد اما این پرسش معمولا برای افرادی که قصد دارند از این تکنیک بهره ببرند، پیش می آید که درصد موفقیت این روش چه قدر است.

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که کاشت مو از صد در صد میزان موفقیت بهره مند است و نتیجه حاصل از آن به صورت صد در صدی نتیجه بخش و رضایت بخش واقع می شود.

اما لازم به ذکر است که مسائلی وجود دارند که باعث عدم موفقیت کاشت مو می شوند و در صورتی می توان گفت کاشت مو دارای نتیجه موفقیت آمیز صد در صدی است که این مسائل تحت کنترل قرار گرفته باشند.

بیشتر بخوانید: کاشت موی طبیعی

علت عدم موفقیت کاشت مو

مهم ترین مسائلی که به عنوان علت عدم موفقیت کاشت مو شناخته می شوند، مسائلی به شرح زیر هستند:

کم تخصص و کم تجربه بودن پزشک

در تکنیک کاشت مو تخصص و مهارت پزشک بسیار مساله مهمی است که باید به آن توجه کرد و برای ترمیم مو به کلینیک هایی مانند: کلینیک مدرن مراجعه کرد که از پیشرفته ترین تجهیزات بهره ببرند و کاشت مو را زیر نظر بهترین پزشکان انجام دهند.

زیرا در صورتی که پزشک از تجربه و تخصص کافی در این زمینه برخوردار نباشد و فولیکول ها را به درستی در مناطق مورد نظر قرار ندهد، نتیجه حاصل از کاشت مو رضایت بخش واقع نمی شود و هزینه فرد به هدر می رود.

رعایت نکردن مراقبت های بعد از کاشت مو توسط فرد

پس از کاشت مو فردی که پیوند مو را انجام داده است باید مراقبت های مورد نیاز مربوط به کاشت را به خوبی انجام دهد تا به فولیکول های موی کاشته شده آسیبی وارد نشود و باعث از بین رفتن فولیکول های مو نگردد. همچنین در صورتی که این مراقبت ها به خوبی انجام نشوند ممکن است که جهت رشد فولیکول های مو تغییر کند و به شکل نادرستی رشد کنند.

پیشنهاد مابه شما: کاشت مو به روش جدید

کاندید مناسب نبودن برای کاشت مو

کاشت مو برای بسیاری از افراد امکان پذیر است اما بسیاری از افراد نیز به عنوان کاندید مناسب برای این روش شناخته نمی شوند. به عنوان مثال: اشخاصی که مبتلا به آلوپسی هستند به این دلیل که دارای بانک موی مناسبی نیستند و بدن آنها به فولیکول های مو واکنش نشان می دهد، معمولا نمی توانند کاشت موی طبیعی انجام دهند و این روش برای آنها شکست پذیر واقع می شود.

مگر اینکه از روش کاشت موی hrt استفاده کنند که در آن از الیاف مصنوعی استفاده می شود.

به همین دلیل در صورتی که شخص کاندید مناسبی برای کاشت مو نباشد، درصد موفقیت کاشت مو برای او بسیار کم خواهد بود.

 علائم کاشت مو ناموفق

کاشت مو ناموفق به صورت کلی به این معنا است که نتیجه حاصل از کاشت مو با نتیجه ای که توسط پزشک مطرح شده است، متفاوت باشد.

در صورتی که کاشت مو ناموفق باشد، با علائمی به شرح زیر همراه خواهد بود:

  • ریزش فولیکول های موی کاشته شده
  • ضعیف بودن فولیکول های مو
  • رشد فولیکول های مو در جهتی بر خلاف خطوط رویش مو در سر
  • عدم رشد موهای جدید از محل ریزش فولیکول های موی کاشته شده

در صورتی که این علائم پس از کاشت مو ظاهر شوند، به این معنا است که کاشت مو ناموفق بوده است. اما در این بخش باید به این نکته نیزاشاره کنیم که معمولا پس از سه ماه از کاشت مو، فولیکول های مو به صورت کامل میریزند که ریزش فولیکول ها در این محدوده زمانی بعد از کاشت مو طبیعی هستند زیرا پس از سه ماه از پیوند مو فولیکول ها باید بریزند که موهای جدید از محل آنها شروع به رشد کنند.

کلام پایانی

در این مطلب در خصوص درصد موفقیت کاشت مو، علت عدم موفقیت کاشت مو و علائم کاشت مو ناموفق با شما عزیزان صحبت کردیم. با این وجود باید آگاه باشید که برای دریافت نتیجه موفقیت آمیز و رضایت بخش باید این مطالب را در نظر بگیرید و انها را رعایت کنید تا از بروز مشکل جلوگیری به عمل آورید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار