• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

 خواص پوست سبز گردو برای مو

آیا می دانید خواص پوست سبز گردو برای مو چیست؟ آیا می دانید برای بهره بردن از خواص پوست سبز گردو برای مو باید چگونه از آن استفاده کرد؟

بله درست متوجه شدید!!! پوست سبز گردو برای مو دارای خواص زیادی است و از آن به روش های مختلفی در خصوص مو استفاده می شود. اگر به میزان کافی مایل به کسب اطلاعات در این رابطه هستید، با ما همراه باشید و مطالعه این مقاله که از سوی همکاران ما در کلینیک مدرن برای شما تهیه شده است، را از دست ندهید.

خواص پوست سبز گردو برای مو چیست؟

پوست سبز گردو دارای خاصیت های بسیار زیادی برای مو است، که از مهم ترین خواص آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درخشان و ابریشمی کردن موها
  • برطرف کردن سفیدی مو
  • امکان استفاده از پوست گردو برای رنگ کردن مو به صورت طبیعی و بدون نیاز به مواد شیمیایی
  • تهیه روغن مراقبت از مو به صورت طبیعی با استفاده از پوست سبز گردو
  • تقویت ریشه مو
  • تقویت فولیکول های مو
  • جلوگیری از ریزش مو
  • رشد موهای جدید
  • شاداب و سرزنده کردن موها

روش استفاده از پوست سبز گردو برای مو

در صورتی که می خواهید از پوست سبز گردو برای مو و تقویت موهای خود استفاده کنید باید در ابتدا پوسته های سبز تعداد زیادی گردو را در آب جوش بریزید و آن را به مدت ده دقیقه بجوشانید. بعد از انچام این کار باید آب تهیه شده را صاف کنید تا پوسته های گردو از داخل آب خارج شوند و آب یکدست تهیه شده از آن باقی بماند.

سپس می توانید از آب پوست گردوی تهیه شده برای شست و شوی موهای خود استفاده کنید و یا در هنگام استحمام این آب را بر روی موهای خود بریزید و پس از چند دقیقه بدون اینکه موها را با شامپو بشویید آن را آبکشی نمایید.

تهیه رنگ کردن مو با پوست سبز گردو

از آنجایی که پوست سبز گردو دارای مقدار زیادی رنگدانه های طبیعی است، می تواند سفیدی موها را برطرف کند و شما را از شر موهای سفید خود به یک روش کاملا طبیعی و بدون ضرر خلاص کند.

حال اگر تمایل دارید که از پوست سبز گردو به عنوان یک رنگ مو استفاده کنید و با استفاده از آن موهای خود را رنگ کنید، باید در ابتدا دو لیوان آب را با یک قاشق برگ گردو مخلوط کنید و آن را به مدت 20 دقیقه بجوشانید. سپس مخلوط تهیه شده را پس از جوشیدن به مدت 20 دقیقه دیگر دم کنید. هنگامی که مخلوط در حال دم کشیدن است، شروع به خورد کردن پوست گردو کنید و آن را کاملا آسیاب نمایید.

در ادامه پوست گردوی آسیاب شده را به مخلوط اضافه کنید و سپس آن را به موهای خود بمالید و پس از یک ساعت موهای خود را آبکشی نمایید و نتیجه آن را مشاهده کنید.

زمانی که از این ترکیب برای برطرف کردن سفیدی موهای خود استفاده می کنید، می توانید علاوه بر برطرف کردن موهای سفید، ریزش مو را نیز کاهش دهید. لازم به ذکر است که به کار گیری این روش برای بانوان باردار که استفاده از رنگ موهای شیمیایی برای آنها ممنوع است، بسیار روش مفید و کارامدی است که توصیه می کنیم حتما این روش را به کار ببرید.

سخن پایانی

 در انتهای این مطلب باید اشاره کنیم که پوست سبز گردو علاوه بر تقویت و مراقبت از مو، برای بسیاری از امراض و بیماری ها و یا مراقبت از سایر اعضای بدن نیز استفاده می گردد.

امیدواریم که مطالب ذکر شده در خصوص خواص پوست سبز گردو برای مو را پسندیده باشید و از آن استفاده کرده باشید. اگر می خواهید که اطلاعات بیشتری برای مراقبت از مو به دست آورید، مقالات درج شده در وب سایت کلینیک مدرن را مطالعه کنید و از مطالب ذکر شده در آنها استفاده کنید زیرا کلینیک مدرن تمامی این مقالات را برای رفاه حال شما عزیزان تهیه کرده است.

این کلینیک که از بهترین ارائه دهندگان خدمات پوست و مو در تهران است، می تواند خدمات مختلفی به شما عزیزان از قبیل: کاشت مو، کاشت ابرو، کاشت ریش و سبیل، بوتاکس و … را نیز انجام دهد.

در صورت تمایل برای دریافت این خدمات با شماره های تماس درج شده در وب سایت تماس بگیرید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۳ از ۵
از مجموع ۱۲ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار