• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

خواص جلبک دریایی برای مو

آیا از خواص جلبک دریایی برای مو آگاه هستید؟ آیا می دانید چگونه می توان از خواص جلبک دریایی برای مو بهره مند شد؟

جلبک دریایی یک گیاه آبزی است که در دریاها یافت می شود و برخی از انواع آن در قسمت های کم عمق دریا و برخی دیگر در قسمت های پر عمق دریا یافت می شود و از آن در خصوص امور مختلفی استفاده می گردد.

به عنوان مثال: برخی از کشور های جهان از جلبک دریایی به عنوان یک ماده غذایی استفاده می کنند و یا از آن در خصوص مراقبت از پوست و مو استفاده می نمایند.

به همین دلیل در کلینیک مدرن که یک مجموعه حرفه ای در خصوص انواع خدمات پوست و مو است، قصد داریم که نحوه استفاده از جلبک دریایی برای مراقبت از مو را مورد بررسی قرار دهیم و خواص آن را برای مو برشماریم.

خواص جلبک دریایی برای مو چیست؟

خواص جلبک دریایی برای مو

از جمله مهم ترین خواص جلبک دریایی برای مو میتوان به مواردی از قبیل زیر اشاره کرد:

  • تغذیه کردن مو و تامین مواد مورد نیاز برای مو
  • تامین اهن مورد نیاز برای مو
  • کمک به رشد و تقویت مو
  • پاک کنندگی مو
  • تمیز کنندگی مو
  • صاف کردن و ابریشمی کردن مو
  • براق کردن مو
  • از بین بردن آلودگی های پوست سر
  • افزایش گردن خون و افزایش اکسیژن رسانی به پوست سر و موها

کدام یک از انواع جلبک دریایی برای مو خواص بیشتری دارند؟

در میان تمامی انواع مختلف جلبک دریایی، یکی از انواع آن که جلبک دریایی اسپیرولینا نام دارد، تاثیر بسیار بیشتری در مقایسه با سایر جلبک ها برای مو دارد و با استفاده از این نوع جلبک می توان اثرات بسیار بیشتری را بر روی مو گذاشت.

بیشتر بخوانید: خدمات پوست

پس اگر قصد دارید که از خواص جلبک دریایی در خصوص مو بهره مند شوید، سعی کنید که در صورت امکان جلبک دریایی از نوع اسپیرولینا را تهیه کنید. لازم به ذکر است که این نوع جلبک نه تنها برای مو بلکه برای پوست نیز مفید است.

جلبک دریایی را چگونه می توان تهیه کرد؟

در صورتی که قصد دارید جلبک دریایی تهیه کنید و آن را برای تقویت مو استفاده کنید، می توانید پودر جلبک و یا قرص جلبک دریایی را از عطاری ها تهیه کنید و مورد استفاده قرار دهید.

بسیاری از عطاری ها این محصول را دارند و به مشتری ها ارائه می دهند. اما در صورتی که این محصول را در عطاری های محل مورد نظر خود پیدا نکردید، می توانید به عطاری های موجود در بازار مرکزی تهران مراجعه کنید و یا از طریق فروشگاه های اینترنتی پودر جلبک دریایی را تهیه کنید.

چگونه باید از خواص جلبک دریایی برای مو بهره مند شد؟

برای اینکه بتوان از خواص جلبک دریایی برای مو بهره مند شد، باید انواع ماسک جلبک دریایی را تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد.

در این خصوص می توانید جلبک دریایی را به تنهایی مورد استفاده قرار دهید و یا آن را با مواد دیگری نظیر حنا، ژل آلوئه ورا، روغن باباسو و …. برای تاثیر گذاری بیشتر ترکیب کنید.

بیشتر بخوانید: کاشت مو

ماسک جلبک دریایی

اگر می خواهید این ماسک را به تنهایی مورد استفاده قرار دهید باید جلبک را در داخل آب گرم بریزید و آن را به مدت یک ساعت خیس کنید و آن را بعد آن را به مدت سی دقیقه بر روی موهای خود بگذارید و سپس با آب ولرم بشویید.

با استفاده از این ماسک میتوانید فولیکول های موی خود را تقویت کنید و موهای خود را براق و محکم نمایید.

ماسک جلبک دریایی با حنا

در این روش باید جلبک دریایی را در درون آب بریزید و آن را خیس کنید و سپس کمی حنای بدون رنگ به آن اضافه نمایید. سپس ترکیب را بر روی موهای خود به مدت نیم ساعت بکذارید و و در انتها موهای خود را آبکشی کنید.

ماسک جلبک دریایی با ژل آلوئه ورا

برای تهیه این ماسک نیز باید مانند روش های قبلی جلبک دریایی را خیس کنید و سپس به آن یک قاشق ژل آلوئه ورا و یک قاشق عسل اضافه کنید و بعد از اینکه مواد به خوبی با هم ترکیب شدند آن را به مدت بیست دقیقه تا نیم ساعت بر روی موهای خود بکذارید و سپس با آب ولرم بشویید.

کلام پایانی

خواص جلبک دریایی برای مو را در این مقاله برای شما شرح دادیم و به شما پیشنهاد می کنیم که حتما این ماده پرخاصیت را مورد استفاده قرار دهید و از نتایج آن بهره مند گردید. در صورتی که به راهنمایی در رابطه با خدمات پوست و مو نیاز دارید، با مجموعه کلینیک مدرن در ارتباط باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار