• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

حلزون طبی چیست؟

 چیستآیا می دانید حلزون طبی چیست؟ آیا می دانید حلزون مخصوص حلزون تراپی چگونه است؟

آیا می دانید تفاوت حلزون طبی با دیگر  حلزون ها چیست؟

حلزون جانور نرم تنی است که اکثرا در محیط های مرطوب زندگی می کند و از ویژگی های این جاندار داشتن یک صدف و یا لاک در پشت آن و چسبنده و چسبناک بودن آن است. علاوه بر آن از دیگر مشخصات حلزون این است که با سرعت بسیار پایینی حرکت می کند و در هنگام حرکت کردن یک ماده چسبناک از خود ترشح می کند.

در جهان گونه های بسیار مختلفی از حلزون وجود دارد و این جاندار انواع بسیار مختلفی دارد به طوری که بیش از 30 هزار گونه مختلف آن کشف شده است که هر کدام در شرایط مختلف آب و هوایی زندگی می کنند و شرایط و ویژگی های مربوط به خود را دارند.

کاربرد حلزون برای انسان

حلزون طبی چیست؟

از آنجایی که حلزون جاندار پر خاصیتی برای انسان ها است و کاربرد های مختلفی برای انسان دارد، از برخی از انواع آنها توسط انسان در کاربرد های مختلفی استفاده می شود. به عنوان مثال: در برخی از کشور ها حلزون ها حکم یک ماده خوراکی را دارند و به عنوان غذا سرو می شوند.

برخی از آنها برای تولید لوازم آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرند  زیرا مخاط ترشح شده توسط انها برای پوست مفید است و به همین جهت برای جوانسازی پوست نیز از حلزون استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: خدمات پوست و مو

حلزون طبی چیست؟

به حلزون هایی که برای مصارف درمانی یعنی جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می گیرند، حلزون طبی می گویند که این نوع از حلزون ها توسط انسان ها در محیط های ایزوله شده پرورش داده می شوند و تکثیر می یابند و برای جوانسازی پوست صورت باید فقط از این نوع حلزون ها استفاده کرد.

حلزون مخصوص حلزون تراپی

یکی از معروف ترین گونه های حلزون که برای حلزون تراپی استفاده می شود و بسیاری از افراد این نوع حلزون را به عنوان حلزون مخصوص حلزون تراپی می شناسند، حلزون اسکارگو نام دارد که از بهترین گونه های حلزون طبی و درمانی در جهان است که تاثیرات آن و خواص حاصل از آن برای پوست بیشتر است و به همین دلیل در سراسر جهان از این نوع حلزون در مقایسه با حلزون های دیگر بیشتر برای حلزون تراپی استفاده می شود.

در رابطه با حلزون اسکارگو لازم به ذکر است که این نوع حلزون علاوه بر اینکه تاثیرات بیشتری در جوانسازی پوست دارد، به علت سایز بزرگ آن نیز مناسب تر می باشد زیرا با داشتن جثه ای بزرگ به خوبی بر روی پوست صورت پهن می شود و با پوشش دادن قسمت های بیشتر پوست و ترشح مخاط بر روی آنها در جوانسازی پوست موثر تر واقع می گردد.

حلزون مخصوص حلزون تراپی را از کجا باید تهیه کرد؟

اگر برای حلزون تراپی قصد دارید که حلزون اسکارگو تهیه کنید باید بدانید که این حلزون ها به صورت وارداتی به کشور وارد می شوند و به همین دلیل شاید کمی نایاب باشند. اما در صورتی که در گوگل نام این حلزون را جست و جو کنید می توانید وب سایت هایی را پیدا کنید که به فروش این حلزون می پردازند.

با این وجود انواع حلزون طبی و حلزون مخصوص حلزون تراپی را میتوانید از وب سایت های ایرانی به راحتی تهیه کنید و مورد استفاده قرار دهید.

پیشنهاد مابه شما: تزریق بوتاکس

قیمت حلزون مخصوص حلزون تراپی چه قدر است؟

حلزون های اسکارگو و یا سایر حلزون های طبی با وجود اینکه به صورت وارداتی در دسترس قرار می گیرند، اما هزینه بسیار بالایی ندارند و به راحتی میتوانید با صرف هزینه کم و مناسب انها را تهیه کنید. البته لازم به ذکر است که تعداد حلزون طبی مورد نیاز برای شما نیز در هزینه حلزون تاثیر گذار است و بر اساس تعداد حلزون ها ممکن است که قیمت نیز افزایش و یا کاهش پیدا کند.

سخن پایانی

در کلینیک مدرن در مورد حلزون طبی و حلزون مخصوص حلزون تراپی با شما عزیزان صحبت کردیم. چنانچه قصد دارید که به اطلاعات بیشتری در خصوص حلزون تراپی دست پیدا کنید، می توانید از سایر مقالات درج شده در وب سایت کلینیک مدرن نیز استفاده کنید.
کلینیک مدرن یک مجموعه تخصصی در زمینه خدمات پوست و مو و زیبایی است که این مطالب را به صورت علمی در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۲ از ۵
از مجموع ۵ رای

Subscribe
Notify of
guest
1 دیدگاه
oldest
newest most voted
Inline Feedbacks
View all comments
ابوالفضل
ابوالفضل
1 year ago

عالی بود

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار