• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

جوش های گوارشی

آیا مشکلات گوارشی باعث بروز جوش در صورت می شوند؟ جوش های گوارشی چگونه هست؟ آیا امکان درمان جوش گوارشی وجود دارد؟

اصلی ترین بخشی که در بدن انسان عمل گوارش و هضم غذا را انجام می دهد، معده و روده و همچنین کبد است. بروز هر گونه مشکل در این بخش ها می تواند تاثیراتی بر روی بخش های مختلف بدن به جای بگذارد که یکی از این بخش های بدن که تحت تاثیر مسائل گوارشی قرار می گیرند، پوست است.

برای اینکه در رابطه با این مساله اطلاعات بیشتری به دست آورید، ما را در کلینیک پوست و مو مدرن همراهی کنید تا مطالب مهمی را در این رابطه به دریابید.

جوش های گوارشی

جوش های گوارشی1

برخی از جوش ها و یا لکه هایی که در قسمت های مختلف صورت ایجاد می شوند، نشان دهنده بروز مشکلات گوارشی هستند و بیانگر اختلالات گوارشی می باشند زیرا پوست به عنوان خارجی ترین قسمت بدن مشکلات درونی را بروز می دهد و از طریق وضعیت پوست می توان به بسیاری از مشکلات پوستی پی برد.

به گونه ای که برخی از ارگان های بدن مانند: دستگاه گوارشی در صورتی که به وظایف خود به خوبی عمل نکنند، علامت آنها بر روی پوست پدیدار می شود. در نتیجه چنانچه علائم نامطلوبی را بر روی گونه های خود مشاهده می کنید، می توانید به این موضوع پی ببرید که سیستم گوارشی شما دچار مشکل شده است.

به عنوان مثال: در بسیاری از مواقع، ابتلا به یبوست در افراد که یکی از انواع مشکلات گوارشی است، می تواند باعث تاثیراتی بر روی پوست و مو شود زیرا این مساله باعث جمع شدن آلودگی ها در داخل بدن می شود و عوارض ناشی از آن به پوست و مو سرایت می کند.

علت ایجاد جوش های گوارشی

اصلی ترین عللی که باعث ایجاد جوش گوارشی و مشکلات پوستی می شوند، از قبیل زیر هستند:

  • یبوست
  • معده سرد
  • سندروم روده تحریک پذیر
  • زخم معده

درمان جوش های گوارشی

برای اینکه بتوان جوش هایی که از نوع گوارشی هستند را درمان کرد، باید در ابتدا مشکلات گوارشی موجود را شناسایی کرد و به درمان آنها پرداخت. زمانی که مشکل گوارشی به وجود آمده برای شخص، شناسایی شود و تحت درمان قرار بگیرد، ناخودآگاه مشکل ایجاد شده در پوست و مو نیز برطرف می گردد و وضعیت پوست به حالت قبلی خود باز می گردد.

بیشتر بخوانید: علت زیاد شدن جوش صورت

به عنوان مثال: اگر علت مشکل گوارشی مورد نظر، یبوست باشد، می توان از خوراکی های ملین و یا داروهای ملین که توسط پزشک تجویز می شوند استفاده کرد و یا از داروهای گیاهی استفاده نمود تا یبوست برطرف شود.

به صورت کلی بهترین راهکار برای حل این موضوع مراجعه به پزشک و مصرف داروهای تجویز شده توسط پزشک خواهد بود.

آیا امکان درمان جوش های گوارشی بدون درمان مشکل گوارشی وجود دارد؟

به صورت کلی می توان جوش گوارش را بدون اینکه مشکل گوارشی را درمان کرد، برطرف نمود و با استفاده از روشی مانند: میکرونیدلینگ و یا مزونیدلینگ آثار این جوش را از بین برد. اما در این خصوص لازم به ذکر است که شاید جوش های گوارشی با انجام این امور برطرف شوند، ولی تا زمانی که مشکلات گوارشی درمان نگردند، این جوش ها به صورت دائمی درمان نخواهند شد.

پس فکر اینکه پیش از درمان مشکل گوارشی برای درمان جوش های گوارشی اقدام کنید را از فکر خود بیرون کنید و هر چه زودتر اولویت درمانی خود را بر روی برطرف کردن مشکلات گوارشی قرار دهید.

کلام آخر 

در این مطلب که از سوی کلینیک زیبایی پوست و مو مدرن برای شما عزیزان تهیه شده بود، در رابطه با جوش های گوارشی و درمان جوش های گوارشی با شما عزیزان صحبت کردیم و مطالبی را در این خصوص برای شما شرح دادیم.

در صورتی که به دریافت اطلاعات بیشتری نیاز دارید، می توانید از سایر مقالات درج شده در وب سایت کلینیک مدرن استفاده کنید. به یاد داشته باشید که کلینیک مدرن ارائه دهنده خدماتی مانند: مزوتراپی، تزریق مزوژل، میکرونیدلینگ، کاشت مو، کاشت ابرو و… است و تمامی خدمات خود را به بهترین شکل ممکن به شما عزیزان ارائه می دهد.

در صورتی که مایل به دریافت این خدمات هستید، می توانید با کلینیک مدرن در تماس باشید و یا به این مرکز مراجعه کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار