• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

جدیدترین خدمات پوست و مو زیبایی

آیا با جدیدترین خدمات پوست و مو زیبایی آشنایی دارد؟ آیا می دانید بهترین مرکز در خصوص جدیدترین خدمات پوست و مو زیبایی در تهران کجاست؟

با پیشرفت علم و تکنولوژی روش های جدیدی برای زیبایی پوست و مو به وجود آمده اند که امروزه بسیاری از این روش ها در ایران انجام می شوند و هموطنان ما می توانند برای زیبایی پوست و مو از این روش ها بهره ببرند.

اگر قصد دارید که با این روش های جدید که در ایران انجام می شوند، آشنا شوید با ما همراه باشید و این مطلب تهیه شده توسط کلینیک مدرن را دنبال کنید.

جدیدترین خدمات پوست و مو زیبایی

 

از جمله خدمات پوست و مو زیبایی می توان به موارد زیر اشاره کرد که در ایران در گروه مهم ترین خدمات پوست و مو به حساب می آیند:

کاشت مو

کاشت مو جدیدترین متد برای ترمیم موهای از دست رفته است که نتیجه بسیار طبیعی آن هر کسی را شیفته و علاقمند به این روش کرده است. در کاشت مو گرافت های موی خود فرد از بانک مو برداشته می شوند و به نواحی مورد نظر که خالی از مو هستند، پیوند می گردند.

نتیجه حاصل از کاشت مو دائمی و همیشگی است و در این روش موهای کاشته شده امکان رشد و آرایش و پیرایش مو را دارند.

کاشت ابرو

کاشت ابرو نیز متد جدیدی برای ترمیم ابرو ها است که این روش را نه تنها بانوان بلکه آقایان نیز می توانند مانند: کاشت مو مورد استقاده قرار دهند. تمامی مراحل کاشت ابرو مانند روش کاشت مو است با این تفاوت که ممکن است که در این روش از بانک موی موجود در اطراف گوش استفاده شود زیرا این بانک مو دارای تار های مویی است که شباهت بیشتری به موهای ابرو دارد.

کاشت ابرو نیز نتیجه دائمی و کاملا طبیعی دارد به گونه ای که هیچ کس متوجه انجام کاشت ابرو در شما نخواهد شد.

کاشت ریش و سبیل

کاشت ریش و سبیل نیز یکی از جدیدترین خدمات پوست و مو زیبایی است که برای آقایان انجام می شود زیرا بسیاری از آقایان با مشکل کم پشت بودن ریش و سبیل به صورت ژنتیکی مواجه هستند و یا بر اثر حوادثی رشد ریش و سبیل خودد را از دست داده اند.

در تکنیک کاشت ریش و سبیل تمامی این مشکلات برطرف می شوند و تمامی مراحل انجام این تکنیک نیز مانند: کاشت مو خواهد بود.

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یک روش جدید برای از بین بردن موهای زائد است که امروزه این روش در سراسر جهان با استقبال خوبی مواجه شده است زیرا با لیزر موهای زائد، رشد آنها به میزان زیادی کاهش پیدا می کند و امکان از بین بردن موهای زائد تمامی قسمت های بدن به صورت دائمی در این روش وجود دارد.

امروزه لیزر موهای زائد را هم بانوان و هم آقایان انجام می دهند و خوشبختانه این روش فاقد هر گونه محدودیت سنی است  و تمامی افراد می توانند از آن استفاده کنند.

تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس نیز از جمله روش هایی است که برای زیبایی پوست و جوانسازی آن انجام می شود و با استقبال زیادی مواجه بوده است. در این روش از سم بوتولینیوم برای تزریق به پوست استفاده می شود و با تزریق این ماده به پوست عضلات قسمت مورد نظر از کار می افتند و به این شکل از بروز چین و چروک در آن بخش جلوگیری به عمل می آید.

لازم به ذکر است که بوتاکس به صورت موقتی است و پس از مدتی نتیجه حاصل از آن از بین می رود زیرا سم بوتولینیوم پس از مدتی به بدن جذب می شود و نتیجه حاصل از آن از بین می رود.

تزریق چربی

تزریق چربی نیز روش دیگری است که برای جوانسازی پوست استفاده می گردد و این روش از جدیدترین خدمات پوست و مو زیبایی است که در بسیاری از کلینیک ها نظیر کلینیک زیبایی مدرن انجام می شود.

در این روش چربی از بدن خود فرد تهیه می شود و به نواحی مورد نظر تزریق می گردد در این صورت هیچ گونه عوارضی برای فرد ایجاد نخواهد شد زیرا چربی های تزریق شده با بدن به میزان کافی دارای سازگاری هستند.

کلام آخر

برخی از جدیدترین خدمات پوست و مو زیبایی را برای شما عزیزان شرح دادیم. اما باید بدانید که این خدمات تنها بخشی از روش های جدید برای زیبایی پوست و مو هستند و روش های دیگری نیز در این خصوص وجود دارند که شرح همه آنها در این مقاله نمی گنجد.

اگر قصد دارید با سایر خدمات پوست و مو زیبایی آشنا شوید، سایر مقالات درج شده در وب سایت کلینیک مدرن می تواند به شما کمک کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار