• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

ترمیم مو برای بیماران آلوپسی

بهترین روش ترمیم مو برای بیماران آلوپسی چیست؟ آیا کاشت مو برای بیماران الوپسی روش مناسبی است؟

پاسخ این سوالات توسط کلینیک مدرن که یک مجموعه حرفه ای و بی نظیر در خصوص خدمات پوست و مو است برای شما عزیزان در این مقاله بیان شده است.

آلوپسی چیست؟

ترمیم مو برای بیماران آلوپسی1

 

آلوپسی یک نوع بیماری خود ایمنی است که در آن شخص مبتلا به ریزش مو در بخش های مختلف بدن و سر مواجه می شود به صورتی که الگوی ریزش مو منظم نیست بلکه ممکن است که ریزش مو به صورت سکه ای در بخش های مختلف سر و یا بدن باشد.

این بیماری دارای انواع مختلفی است و به اشکال مختلفی فرد را به مبتلا به ریزش مو می کند.

در بیماری آلوپسی سیستم دفاعی بدن فرد به موها واکنش نشان می دهند و به آنها حمله می کنند و به این شکل ریزش مو در شخص پدیدار می گردد.

ترمیم مو برای بیماران آلوپسی

با این وجود بیماران مبتلا به آلوپسی مانند هر شخص دیگری که دارای ریزش مو و یا کم پشتی مو است، به ترمیم موهای خود نیاز دارند و باید روشی را بیابند که به کمک آن بتوانند موهای خود را ترمیم کنند.

اما می خواهیم بدانیم که برای ترمیم موی این بیماران چه روشی مناسب است و بهترین روش برای انها کدام است.

آیا کاشت مو برای بیماران آلوپسی امکان پذیر است؟

بیمارانی که مبتلا به آلوپسی هستند، نمی توانند کاشت مو طبیعی انجام دهند، زیرا در کاشت مو به روش طبیعی به بانک موی قوی نیاز است و معمولا افراد مبتلا به آلوپسی از بانک موی مناسبی برخوردار نیستند.

علاوه بر آن کاشت مو به صورت طبیعی و با استفاده از موهای خود شخص حتی اگر شخص مبتلا به آلوپسی بانک مو هم داشته باشد، باز هم توصیه نمی شود زیرا این افراد به علت وضعیتی که دارند و به علت واکنش نشان دادن سیستم ایمنی بدن به موها، در صورتی که کاشت مو را انجام دهند نیز ممکن است که عملیات کاشت برای آنها با شکست مواجه شود و موهای کاشته شده نیز مانند سایر موهای دیگر ریزش پیدا کنند و از بین بروند.

بنابراین توصیه همکاران ما در کلینیک مدرن و سایر متخصصین این است که این افراد کاشت مو با استفاده از موهای طبیعی انجام ندهند.

بیشتربخوانید:کاشت ابرو

بهترین روش ترمیم مو برای بیماران آلوپسی

بهترین روشی که بیماران آلوپسی می توانند برای ترمیم موی خود استفاده کنند، روش ترمیم موی hrt نام دارد.

کاشت مو به روش hrt به گونه ای است که در این روش موهای مصنوعی برای فرد کاشته می شوند و موهای مصنوعی بر اساس رنگ، جنس و ضخامت موهای طبیعی فرد تهیه می شوند تا بیشترین شباهت را به موهای طبیعی فرد داشته باشند.

موهای مصنوعی که در روش hrt برای ترمیم موی بیماران آلوپسی استفاده می شود جلوه ای کاملا طبیعی دارد و از نظر فیزیکی نیز مزاحمتی را برای شخص ایجاد نمی کند بلکه شخص مورد نظر می تواند به راحتی امور روزمره خود را انجام دهد و در اجتماع حضور پیدا کند.

تنها تفاوت این روش با کاشت موی طبیعی این است که در این روش امکان رشد موها وجود ندارند و شخص نمی تواند موهای خود را اصلاح کند و یا اندازه آن را تغییر دهد بلکه تا همیشه باید به همان شکلی که موهای خود را کاشته است، بماند.

با وجود این مساله کاشت مو به روش hrt را می توان بهترین راه برای ترمیم موهای افراد مبتلا به آلوپسی در نظر گرفت که این روش برای انواع آلوپسی نتیجه بخش است و عزیزان می توانند این روش را مورد استفاده قرار دهند.

کلام پایانی

ترمیم مو برای بیماران آلوپسی مطلبی بود که در این مقاله برای شما عزیزان شرح دادیم. چنانچه به این بیماری ناراحت کننده مبتلا هستید و قصد دارید که کاشت مو به روش hrt  را در تهران انجام دهید، بهترین کلینیک برای انجام این کار برای شما کلینیک زیبایی مدرن واقع شده در تهران است که می تواند به بهترین شکل ممکن و با استفاده از به روز ترین تجهیزات این ترمیم مو را برای شما انجام دهد.

پس در صورت تمایل با شماره تماس های درج شده در وب سایت مدرن کلینیک تماس بگیرید و نوبت ویزیت از همکاران ما در این مجموعه دریافت کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار