• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

بهترین گیاه برای بخور صورت

آیا می دانید فواید بخور برای صورت چیست؟ آیا می دانید بهترین گیاه برای بخور ‌‌صورت چیست؟

بخور دادن صورت از روش هایی است که از دیرباز انجام می شده است و از گیاهان مختلفی در این خصوص استفاده می گردد. با این وجود هنوز عده زیادی از اشخاص از فواید بخور  آگاه نیستند و نمی دانند که این کار به چه منظوری انجام می شود.

به همین دلیل همکاران ما در کلینیک مدرن که یک مجموعه بسیار حرفه ای و تخصصی در زمینه خدمات پوست و مو است و خدماتی مانند تزریق بوتاکس و تزریق چربی و کاشت ابرو نیز انجام می دهد، این مطلب را برای شما فراهم کرده اند تا به کمک آن بتوانید از فواید بخور و بهترین گیاهی که در رابطه می توانید از آن استفاده کنید، آشنا شوید.

فواید بخور برای صورت چیست؟

بخور ‌‌صورت روشی است که برای پاکسازی پوست صورت استفاده می شود که این روش دارای فوایدی به شرح زیر است:

پاک کنندگی پوست صورت با بخور صورت 

بخور باعث باز شدن منافذ پوست می شود و به این شکل آلودگی های موجود بر روی سطح پوست را از بین می برد. با بخور دادن جوش های سر سیاه به راحتی تخلیه می شوند و از بین می روند.

اکسیژن رسانی به پوست

از آنجایی که بخور ‌صورت باعث افزایش گردن خون می شود، اکسیژن رسانی به سلول های پوست افزایش پیدا می کند و پوست به خوبی تغذیه می گردد.

از بین بردن سلول هایی که باعث تولید آکنه می شوند

از دیگر فواید بخور ‌صورت، از بین بردن سلول هایی است که باعث تولید آکنه می شوند زیرا با این کار منافذ پوست باز می شوند و این سلول های الوده از پوست خارج می گردند. در نتیجه با بخور ‌صورت  هم بروز جوش در صورت کاهش پیدا می کند و هم از ایجاد آکنه جلوگیری به عمل می آید.

خارج کردن چربی های انباشته شده در پوست

در زیر پوست چربی های انباشته شده ای وجود دارند که محل مناسبی برای رشد باکتری ها هستند. با بخور صورت این چربی ها از پوست خارج می شوند و وضعیت پوست بهبود پیدا می کند.

آبرسانی پوست صورت با بخور صورت

از دیگر فواید بخور، آبرسانی پوست صورت است که با این وجود پوست مرطوب می ماند و از خشک شدن پوست جلوگیری به عمل می آید.

افزایش کلاژن و آلاستین در پوست

کلاژن و آلاستین دو ماده بسیار مهم برای پوست هستند که تولید آنها در پوست باعث سفت شدن و جوان تر شدن پوست می شود که بخور ‌صورت می تواند تولید این دو ماده را در پوست صورت افزایش دهد.

بهترین گیاه برای بخور صورت چیست؟

حال که با فواید بخور ‌صورت آشنا شدید، باید بدانید که از چه گیاهی برای بخور استفاده کنید تا از فواید ذکر شده در قسمت فوق بهره مند گردید. بهترین گیاه برای بخور ‌‌صورت به شرح زیر در نظر گرفته می شود:

گیاه بابونه

یکی از بهترین گیاهان برای بخور ‌، بابونه است که این گیاه خواص بسیار بی نظیری برای پوست صورت دارد و به روش های مختلفی می توان آن را برای تقویت پوست مورد استفاده قرار داد که یکی از راحت ترین این روش ها بخور صورت با بابونه است.

بابونه التهابات پوست را درمان می کند و خاصیت ضد عفونی کننده پوست دارد که با استفاده از آن میتوان به جوان سازی و شادابی پوست صورت کمک کرد.

گیاه رزماری

رزماری یک گیاه بسیار پر خاصیت برای پوست است و خواص بی نظیری از قبیل: خاصیت انتی اکسیدان، شاداب کنندگی و جوان کنندگی پوست دارد که صورت استفاده از بخور رزماری برای صورت، می توان به فواید بخور  که در قسمت فوق ذکر شده است دست پیدا کرد.

گیاه اکالیپتوس

اکالیپتوس یکی از بهترین گزینه ها برای بخور ‌صورت است که در صورت استفاده از آن می توانید نه تنها بسیاری از مشکلات پوستی خود را برطرف کنید بلکه می توانید مشکلات تنفسی را نیز برطرف کنید و سینوس های خود را پاکیزه سازید.

پرتقال

از دیگر انواع بهترین گیاه برای بخور ‌می توان به بخور پوست پرتقال اشاره کرد. بخور پوست پرتقال باعث می شود که منافذ پوست باز شود و پوست شاداب گردد.

کلام پایانی

هموطنان عزیز اگر می خواهید بدون نیاز به تزریق مزوژل و یا تزریق بوتاکس پوستی شاداب و زیبا داشته باشید، سعی کنید که از بهترین گیاه برای بخور ‌صورت استفاده کنید و از فواید بخور ‌صورت بهره مند شوید و همیشه پوستی شاداب و جوان داشته باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۸ از ۵
از مجموع ۵ رای

Subscribe
Notify of
guest
1 دیدگاه
oldest
newest most voted
Inline Feedbacks
View all comments
۱۲۳۴۵۶۷۷۸۹
۱۲۳۴۵۶۷۷۸۹
10 months ago

سلام ممنون نکات عالی وآموزنده ای بود😍

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار