• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

هر فردی ممکن است در مقطعی از زمان با مشکلات ناشی از ریزش مو درگیر بشود. ریزش موی سر دارای انواع مختلفی است و در هر فردی ممکن است متفاوت باشد برای مثال برخی ریزش مو ها به صورت سکه ای، ریزش مو های جلوی سر بیش تر در آقایان ، ریزش موی ناگهانی مثلا در اثر شانه کرد یا ضربه دیدن یا … . ریختن موهای سر و ابرو و یا ریش و سبیل در آقایان باعث از بین بردن حس اعتماد به نفس و احساس زیبایی و جوانی می شود به همین علت همواره افرادی که دچار ریزش مو شده اند برای درمان این معضل به دنبال پیدا کردن بهترین کلینیک کاشت مو می گردند. نکته ی قابل توجه این است که برای درمان ریزش مو در وهله ی اول باید علت ریزش را پیدا کرد سپس با توجه به نوع علت شروع به درمان کرد.

بهترین کلینیک کاشت مو

بهترین کلینیک کاشت مو

عوامل موثر در ریزش مو

عوامل بسیاری باعث ایجاد ریزش مو و یا تشدید آن در سر و صورت فرد می شود که چندین نمونه از آن ها عبارت اند از: کم مویی و یا طاسی ارثی و ژنتیکی، کم خونی، کمبود پروتئین، کمبود ویتامین های مختلف مانند ویتامین ب، تغییرات هورمونی، فشار های عصبی و روانی، قرار گرفتن طولانی مدت در شرایط استرس آور، پرتو درمانی سر، استفاده از بعضی مواد شیمیایی خاص، استفاده ی نا درست و بیش از حد از لوازم حالت دهنده ی مو مانند سشوار و اتوی مو، برخی بیماری ها، مصرف برخی از داروها مانند قرص ها هورمونی و قرص های ضد افسردگی، اختلال در کارکرد غده ی تیروئید، مصرف مواد مخدر و استعمال دخانیات مانند سیگار و… .

همه ی موارد نام برده شده ممکن است باعث ریزش مو یا افزایش شدت آن بشود. گاه برای درمان ریزش مو ها مصرف دارو و یا مکمل ها را تجویز می کنند اما در موارد شدید تر مراجعه به بهترین کلینیک کاشت مو جهت کاشتن مو ها به صورت دائمی پیشنهاد می شود. امروزه انجام عمل کاشت مو یکی از بهترین و پر طرفدار ترین روش های درمان ریزش محسوب می شود. افراد مایل به انجام این عمل لازم است از قبل با انجام تحقیقات، بهترین کلینیک کاشت مو و برترین پزشک و تیم درمانی با سابقه ی درخشان و مهارت و تخصص کافی پیدا کنند تا بتوانند نتیجه ی دلخواه را کسب کنند. برای نمونه کلینیک کاشت مو مدرن در تهران یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین کلینیک ها محسوب می شود.

مقاله مصرف مشروبات الکلی و تاثیر آن بر ریزش مو نیز می تواند برای شما جالب باشد.

رعایت نکات مهم قبل، حین و بعد از دوره ی انجام کاشت مو در بهترین کلینیک کاشت مو

گرفتن نتیجه ی عالی از کاشت مو مستلزم رعایت نکات مهم توصیه شده ی پزشک متخصص می باشد. یکی از این موارد مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی و هم چنین دخانیات می باشد. یکی از عوامل موثر در بهبود روند کاشتن مو خون رسانی مناسب به قسمت های کاشته شده ی مو می باشد. اگر میزان خون رسانی به این نواحی کم باشد ریزش دوباره ی مو های کاشته شده اتفاق می افتد. مصرف مواد مخدر باعث کاهش میزان جریان خون رسانی به این قسمت ها و در نتیجه ریختن مو ها خواهد شد.

از دیگر آسیب های مصرف مشروبات الکلی در این دوره از بین بردن بی حسی و افزایش حس درد در مراجعه کننده است. مصرف دخانیات مانند سیگار که به علت وجود دی اکسید کربن حاصل از تولید دود در آن ها باعث اختلال در اکسیژن رسانی به خون می شود نیز ریزش مو های تازه کاشته شده را به همراه دارد. به همین جهت استفاده از مواد مخدر تا حداقل یک ماه قبل از شروع دوره ی درمان کاشت مو و نیز مصرف مشروبات الکلی حداقل تا یک هفته پیش از شروع تاکید می شود.

انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو

همان طور که ذکر شد برای گرفتن بهترین نتیجه از انجام عمل کاشتن مو باید علاوه بر رعایت شخصی نکات مهم از انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو و سابقه ی درخشان پزشکان و متخصصان آن اطمینان حاصل کرد . چرا که این عمل بسیار حساس و نیازمند دقت و ظرافت بالایی می باشد و تجربه و تخصص بالای پزشک را می طلبد. یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو بودن هزینه ی انجام آن است که در رابطه با این موضوع لازم است یاد آوری شود متقلبان و سود جویان بسیاری وجود دارند که بر خلاف نداشتن تجربه و تخصص کافی در کاشت مو با انجام تبلیغات دروغین باعث جلب توجه تعداد زیادی افراد نا آگاه می شوند.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار