• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

بهترین روغن برای درمان اگزما بخش دوم

بهترین روغن برای درمان اگزما چه روغنی است؟ اگزما از جمله بیماری های مزمن و سطحی در پوست است که اگر به مرور درمان نشود می تواند شدید تر شده و روند درمان آن مشکل شود. علایم اگزما از جمله خارش، التهاب، قرمزی، پوسته پوسته شدن پوست می باشد. همچنین امروزه روغن های زیادی وجود دارد که در درمان اگزما بسیار موثر است. اگزما از آن دسته بیماری های است که در برخی از افراد می تواند ژنتیکی باشد و حتی نوزادان و کودکان نیز می تواند به آن گرفتار شود. این بیماری باعث اذیت و آزار بسیاری از افراد شده است که بیشترین مبتلایان را بانوان تشکیل می دهد و دلیل آن نیز می تواند از دسته های مختلف باشد که مهم ترین آن استفاده از مواد های شیمایی می باشد که به مرور زمان باعث مشکلات پوستی به خصوص اگزما می شود.

در کلینیک پوست و مو مدرن که ارائه دهنده انواع خدمات پوست و مو از قبیل: کاشت مو، تزریق بوتاکس، کاشت ابرو، لیزر درمانی پوست و … است، قصد داریم که بهترین روغن برای درمان اگزما را به شما عزیزان معرفی کنیم.

روغن گل سرخ

از جمله بهترین روغن برای درمان اگزما روغن گل سرخ است. این نوع روغن سرشار از ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها می باشد و استفاده مرتب آن باعث مرطوب شدن پوست می شود. همچنین پوست را به طور کامل ضدعفونی کرده و نرمی و لطافت بیشتری را به پوست شما هدیه می کند

روغن شعمدانی

این نوع روغن در دنیای امروزی بسیار پر طرفدار بوده و کمیاب است که هزاران سال است در درمان اگزما استفاده می شود که خاصیت فوقالعاده عالی در درمان اگزما دارد. همچنین تاثیری این نوع روغن بیشتر از دیگر روغن ها بوده و درمان بیماری اگزما در روند بسیار سریع اتفاق می افتد. از خاصیت های این روغن ترمیم کننده پوست، افزایش جریان خون، تقویت کننده پوست و نرم کننده پوست می باش

روغن اسطوخودوس

این نوع روغن یکی از فوق العاده ترین روغن ها در درمان بیماری اگزما می باشد که در درمان التهاب، قرمزی، خشکی و سوزش پوست موثر است. همچنین این نوع روغن به دلیل ثاثیری فوقالعاده ای که دارد می تواند در نوزادان و کودکان نیز موثر باشد. زیرا کودکان و نوزادان نیز یکی از قربانیان بیماری اگزما به شمار می رود.

روغن درخت چای

این روغن نیز از بهترین روغن ها در درمان بیماری اگزما شناخته شده است که باعث آرامش بخش پوست شده و روند بهبودی اگزما را سریع می کند که این یکی از خاصیت های مهم این نوع روغن می باشد. همچنین استفاده از این روغن بعد از بهبودی اگزما باعث جلوگیری از برگشت دوباره اگزما می شود و نیز ترک های پوستی را سریع درمان می کند.

بیشتر بخوانید:آیا اگزما پوستی واگیر دار است؟

روغن نارگیل

روغن نارگیل به دلیل خاصیت های فراوانی که در سلامت پوست دارد در بهبود اگزما بسیار تاثیر گذار است. روغن نارگیل این روز ها به صورت خالص بدست می آید که از گوشت و پوست نارگیل مرغوب تهیه می شود. این نوع روغن به دلیل خالص بودن آن و مواد مغذی که در خود دارد در درمان اگزما بسیار مفید است. چند قطره روغن نارگیل را روی پنبه تمیز ریخته و به پوست تمیز و خشک تان بمالید و بعد از گذشت چند دقیقه پوست تان را با آب ولرم شستشو دهید و بعد از تکرار کردن آن بعد از مدتی از نتیجه آن شگفت زده خواهید شد.

روغن کندر

این نوع روغن منبع غنی از ویتامین های A و E بوده که باعث تقویت و مرطوب کننده پوست می شود. همانطور که می دانیم وجود ویتامین E در این روغن باعث ترمیم کننده پوست شده و مشکلاتی ناشی از بیماری اگزما که از قبیل خارش، قرمزی و التهاب پوست می باشد را خیلی سریع درمان می کند. همچنین این روغن یکی از مفید ترین روغن ها در درمان بیماری اگزما شناخته شده است

کلام پایانی

بهترین روغن برای درمان اگزما را در کلینیک مدرن برای شما عزیزان شرح دادیم. اگزما از جمله بیماری های مزمن است که اگر سریع درمان نشود می تواند به قسمت های دیگر بدن منتقل شود، پس هر چی سریع تر به درمان اگزما شروع کنید و از انواع روغن هایی که برای درمان اگزما استفاده می شوند و آنها را برای شما شرح دادیم در این خصوص استفاده نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار