• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

انواع رینوپلاستی بینی

آیا می دانید رینوپلاستی بینی چیست؟ آیا از انواع رینوپلاستی بینی مطلع هستید؟ آیا مزایای رینوپلاستی بینی را می دانید؟

جراحی زیبایی بینی یکی از انواع جراحی های زیبایی است که امروزه به وفور انجام می شود به گونه ای که در میان هر ده نفر نه نفر از آنها جراحی زیبایی بینی انجام داده اند. جراحی زیبایی بینی نه تنها در میان بانوان بلکه در میان آقایان نیز به وفور انجام می شود اما طرفداران آن در میان خانم ها بیشتر هستند.

این مقاله توسط کلینیک مدرن تهیه شده است کلینیک مدرن ارائه دهنده خدماتی نظیر: کاشت مو، کاشت ابرو، تزریق بوتاکس، تزریق مزوژل، رینوپلاستی بینی و … است.

موضوعی که در این مقاله قصد داریم به شرح آن بپردازیم، رینوپلاستی بینی و انواع آن و مزایای آن است.

رینوپلاستی بینی چیست؟

رینوپلاستی بینی یکی از انواع جراحی های بینی است که در این جراحی، پزشک بینی شخص را از قسمت پایین شکاف می دهد و نواقص و مشکلات آن را برطرف می کند. در جراحی رینوپلاستی این امکان وجود دارد که شکل و اندازه بینی را اصلاح کنند و تقارن بینی را به حالت ایده آل در بیاورند.

به عبارت دیگر در جراحی رینوپلاستی می توان تمامی نواقص بینی را برطرف کرد و پره های بینی را کوچک نمود. همچنین در این روش این امکان وجود دارد که پلیپ بینی و انحراف بینی را نیز درمان کرد.

انواع رینوپلاستی بینی چیست؟

رینوپلاستی بینی به صورت کلی با استفاده از روش هایی به شرح زیر انجام می شود:

رینوپلاستی بسته

در رینوپلاستی بسته برای جراحی بینی یک برش کوچک در داخل بینی و مجراهای بینی ایجاد می کنند و با استفاده از این برش ها جراحی را انجام می دهند.

به عبارت دیگر در این روش تمامی برش ها در داخل بینی زده می شود و استفاده از این روش برای افرادی مناسب است که نیاز دارند تغییرات جزئی تری را در بینی ایجاد کنند.

رینوپلاستی باز

انواع رینوپلاستی بینی وجود دارد که رینوپلاستی باز به گونه ای است که در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام می شود زیرا در این روش دسترسی به داخل بینی راحت تر است و به همین دلیل جراح می تواند در مدت زمان کوتاه تری تغییرات مورد نظر را انجام دهد.

در رینوپلاستی باز بخیه هایی به کار می رود که در این صورت ساختار بینی به شکل محکم تری پیوند زده می شود.

رینوپلاستی بدون جراحی

نوع دیگر رینوپلاستی بینی را میتوان رینوپلاستی بدون جراحی معرفی کرد که در این روش هیچ گونه جراحی انجام نمی شود و هیچ گونه برش و بخیه ای  در رینوپلاستی نیاز نخواهد بود.

در این روش که در مدت زمان بسیار کوتاهی برای بیمار انجام می شود، می توان ایرادات جزئی بینی را به صورت موقت برطرف کرد. به عنوان مثال: فرورفتگی ستون بینی را در این روش می توان پر کرد و یا می توان اموری مانند متقارن کردن بینی را انجام داد.

در رینوپلاستی بدون جراحی که به آن رینوپلاستی مایع نیز می گویند، از تزریق ژل هیالورونیک اسید استفاده می شود و ناهمواری ها و فرو رفتگی های بینی در این روش مداوا می گردد.

همچنین در رینوپلاستی بینی می توان با استفاده از تزریق هیالورونیک اسید نوک بینی را نیز بالا برد.

روش تیپ پلاستی

روش تیپ پلاستی یکی دیگر از انواع رینوپلاستی است که این روش تنها برای فرم دادن به نوک بینی مورد استفاده قرار می گیرد و در آن سایر نقاط بینی تغییری نخواهد کرد. تیپ پلاستی بینی را می توان به هر دو روش رینوپلاستی بینی باز و بسته انجام داد.

رینوپلاستی ترمیمی

رینوپلاستی ترمیمی در مواقعی مورد استفاده قرار می گیرد که شخص رینوپلاستی اولیه را انجام داده باشد و از نتیجه حاصل از جراحی رضایت نداشته باشد. در این صورت میتواند رینوپلاستی ترمیمی را انجام دهد و معایبی که در رینوپلاستی اولیه برطرف نشده اند را برطرف سازد.

سپتورینوپلاستی

سپتورینوپلاستی نیز یکی دیگر از انواع رینوپلاستی بینی است که برای بهبود بخشیدن به مشکلات تنفسی انجام می شود و این روش برای افرادی که از انحراف بینی رنج می برند، بسیار روش مناسبی است.

در روش سپتورینوپلاستی میتوان علاوه بر اینکه عیب ظاهری را برطرف کرد، مشکلات دیگری نیز از قبیل: انحرافات تیغه بینی،برآمدگی پل بینی، انسداد مسیر هوا و … را نیز برطرف نمود.

کلام آخر

مطلب ارائه داده شده در خصوص انواع رینوپلاستی بینی توسط کلینیک مدرن برای شما عزیزان گردآوری شده بود. امیدواریم که مطالعه آن برای شما مفید بوده باشد. هموطنان عزیزی که قصد دارند انواع خدمات پوست و مو را در تهران انجام دهند، می توانند به کلینیک زیبایی مدرن مراجعه کنند و امور مورد نظر خود را در این مجموعه حرفه ای به انجام برسانند.

کلینیک مدرن ارائه دهنده خدماتی نظیر: کاشت مو، کاشت ابرو، تزریق بوتاکس، تزریق مزوژل، رینوپلاستی بینی و … است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار