• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

آیا ورم بعد از کاشت مو طبیعی است؟

از گذشته تا به امروز افراد از مشکل کچلی و طاسی مو به‌شدت رنج می‌برند. در گذشته روش‌های درمانی به‌شدت محدود بود و تنها به استفاده از گیاهان دارویی ختم می‌شد. اما امروزه با روی کار آمدن روش‌ها و دستگاه‌های پیشرفته، افراد به‌راحتی می‌توانند در مدت‌زمان نسبتاً کوتاه و با صرف مقداری هزینه، مشکل طاسی و کچلی موی خود را برطرف کنند. جدیدترین روش، کاشت است که علت ورم بعد از کاشت مو طبیعی را ناشی می‌شود.

البته از روش‌های درمانی دیگر این مشکل می‌توان به استفاده از برخی اسپری‌ها و محلول‌های ترکیبی نیز  اشاره کرد. اما کاشت موی طبیعی درصد خطای کم‌تری داشته و در اکثر مواقع اشخاص را به نتیجه مطلوب می‌رساند. البته توجه داشته باشید، کاشت مو فقط مربوط به موی سر نیست. بلکه افراد می‌توانند برای کاشت ریش و سیبیل، کاشت ابرو نیز به کلینیک‌های مربوطه مراجعه کرده و مشکل خود را برطرف سازند.

این روش در کنار مزایای فوق‌العاده‌ خود، معایب و عوارضی نیز دارد که فرد باید به تمام این‌ موارد توجه کند و تحت‌نظر پزشک به درمان و پیگیری عوارض به‌وجودآمده بپردازد. ازجمله این عوارض این روش درمانی می‌توان به ورم سر و ورم صورت اشاره کرد. برای آشنایی بیشتر با این‌موضوع و کسب اطلاعات کافی به شما توصیه می‌کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید

علت ورم سر پس از عملیات کاشت مو

 

کاشت مو همان‌طور که گفته شد، یک روش نوین پزشکی-مهندسی است که بر‌اساس آخرین متدهای روز دنیا طراحی‌شده است. این شیوه درمانی در کنار مزایای فوق‌العاده‌ای که دارد، ممکن است برای افراد مشکلات ساز شود. ورم سر یکی از این مشکلات است که اکثر افراد پس‌از گذراندن مرحله کاشت به آن دچار می‌شوند. حالا باید بررسی کنیم که علت این مشکل چیست؟ در این قسمت به دلایل ورم بعد از کاشت مو طبیعی می‌پردازیم.

• بهره‌گیری از دارو‌های بی‌حس کننده و بروز عوارض آن‌ها
• سیستم ایمنی ضعیف
• مراجعه به مراکز نا‌معتبر
• کاشت توسط پزشک بی‌تجربه یا افراد غیر‌متخصص
• توجه نکردن به توضیحات پزشک معالج
• نادیده گرفتن مراقبت‌های لازم پیش از کاشت و پس از آن
• کمبود خواب و عدم استراحت لازم

تمامی شما باید بهترین و معتبرترین کلینیک را برای این شیوه درمانی حساس انتخاب کرده تا بعدها از کار خود پشیمان نشوید. چون استفاده از مواد و وسایل غیر‌استاندارد مشکلات جبران ناپذیری را برای فرد ایجاد می‌کند. پس به شما پیشنهاد می‌کنیم برای کاشت مو، کاشت ریش و سیبیل، کاشت ابرو به مدرن کلینیک مراجعه کرده و با صرفه هزینه اقتصادی در کوتاه‌ترین زمان مشکل خود را برطرف کنید.

 

چه زمانی باید ورم سر پس از کاشت به پزشک اعلام شود؟

 

بهره‌گیری از روش کاشت مو برای اکثر افراد عوارض متعددی داشته که در حالت طبیعی این عوارض کوتاه‌مدت است. اما اگر زمان مشکلات به‌وجودآمده طولانی شده و به‌حدی گسترش یابد که فرد را اذیت کند، باید مشکل مربوطه در اولین فرصت به پزشک معالج گزارش داده‌ شود. تا روش‌های درمانی لازم توسط پزشک اجرا گردد. ورم سر یکی از رایج‌ترین و متداول‌ترین عوارض پس از کاشت مو بوده که در بهترین حالت چند ساعت و در بدترین حالت ممکن چندین روز ماندگار است.

این مشکل به دلیل تحت‌تاثیر قرار دادن فولیکول و ریشه‌های مو سبب جمع شدن مقدار فراوانی آب شده که همین مسئله زمان التیام زخم‌ها را به شدت کاهش می‌دهد. اما متاسفانه ورم و قرمزی زیادی بر‌روی سر و صورت ایجاد می‌کند. در نتیجه پس از طولانی شدن این مشکل و طاقت‌فرسا شدن سوزش و درد آن حتماً باید با پزشک معالج مشورت کرده و به رفع مشکل در اسرع وقت بپردازید. توجه داشته باشید علت ورم سر پس از کاشت مو به المان‌های مختلفی مربوط شده که پیش از درمان باید به طور دقیق و با حساسیت زیاد توسط پزشک، تشخیص داده شود.

 

علت ورم سر پس از کاشت مو

 

 

کلام آخر

همانطور که ملاحظه کردید ما در این مقاله به بررسی علل ورم بعد از کاشت مو به‌طور کامل اشاره کردیم. این مشکل بر‌اساس سیستم ایمنی بدن افراد از خفیف تا شدید رخ می‌دهد. پس تمامی افرادی که کاشت مو انجام داده‌اند باید بدانند که تمام مراقبت‌های لازم پس از انجام کار باید به بهترین نحو انجام شود.

استراحت کافی، خوردن مقدار آب در طول روز، استفاده از داروهای تجویز شده و در نظر گرفتن رژیم غذایی مناسب از بروز این مشکل جلوگیری کرده یا آن را به حداقل می‌رساند. اگر قصد دارید برای کاشت مو، ابرو، ریش و سبیل اقدام کنید پیشنهاد ما به شما مدرن کلینیک است. این مرکز درمانی با ارائه بهترین خدمات توانسته از دیدگاه مردم بسیار محبوبیت کسب کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار