• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

آیا لیزر باعث نازایی میشود؟

آیا می توان لیزر موهای زائد بدن را موجب بروز نازایی در بانوان دانست؟ آیا لیزر باعث نازایی میشود؟

از دیرباز تا کنون هر تکنیک جدیدی که برای درمان و یا امور زیبایی به عرصه وارد می شده است، با مخالفت هایی مواجه می شده و عده ای اعلام می کردند که روش جدید مورد نظر مضر است و خطراتی را برای انسان به همراه دارد و این مساله در هر رابطه ای ادامه پیدا می کرد تا زمانی که پس از چند سال از اختراع روش جدید مورد نظر می گذشت و هیچ مشکلی برای انسان توسط آن پدید نمی آمد.

لیزر موهای زائد بدن نیز که یک روش جدید برای از بین بردن موهای زائد است، با این شبهات مواجه شده است و برخی این شایعه را به راه انداخته اند که استفاده از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد بدن باعث بروز نازایی در بانوان می گردد.

همکاران ما در کلینیک مدرن که یک مجموعه بسیار حرفه ای و با سابقه در خصوص خدمات پوست و مو است، این مطلب را تهیه کرده اند تا به شما عزیزان در خصوص لیزر موهای زائد اطلاعات کافی و حقیقی ارائه دهند تا به علت این شایعات از لیزر موهای زائد دچار ترس و دلهره نشوید.

لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود؟

برای انجام دادن لیزر موهای زائد از دستگاهی به نام کندلا الکس و یا الکساندرایت استفاده می شود که این دستگاه حاوی پرتو لیزر اشعه ایکس است و نور لیزر بر روی پوست بدن تابانده می شود و باعث می شود که فولیکول های مو بسوزند و از بین بروند.

از انجایی که چرخه رشد موهای زائد متفاوت است و در هنگام رشد برخی از موهای زائد، برخی دیگر در مرحله استراحت قرار می گیرند، لازم است که لیزر موهای زائد را چندین جلسه انجام داد تا بر روی تمامی موهای زائد اثر بگذارد.

بیشتر بخوانید:خدمات پوست

زیرا لیزر بر روی فولیکول موهایی که در حالت استراحت هستند، نمی تواند اثر بگذارد.

مزایای لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد دارای مزیت های بسیار زیادی  است که از جمله مهم ترین مزایای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از بین بردن موهای زائد به صورت دائمی
  • کاهش دادن روند رشد موهای زائد بدن
  • از بین بردن موهای زائد از ریشه و عدم به جای ماندن بخشی از مو در داخل پوست
  • افزایش زیبایی در اصلاح بدن
  • مقرون به صرفه بودن و داشتن هزینه ای بسیار مناسب

تمامی این مزایا باعث شده اند تا اشخاص زیادی به این تکنیک جدید برای برطرف کردن موهای زائد خود روی بیاورند.

بیشتر بخوانید: کاشت مو

آیا لیزر باعث نازایی میشود؟

شاید تکنیک لیزر موهای زائد بدن دارای عوارض بسیار اندکی مانند: سوختگی و یا قرمز شدن پوست به همراه داشته باشد، اما همان طور که در قسمت فوق اشاره شد، باعث بروز نازایی نمی شود و بر اساس اطلاعات علمی پزشکان متخصص کاشف به عمل آمده است که به کار گیری دستگاه کندلا الکس برای لیزر موهای زائد هیچ مشکلی را ایجاد نمی کند و باعث بروز نازایی در خانم ها و یا حتی آقایان نمی گردد.

لازم به ذکر است که سایر عوارض ناشی از این روش جدید نیز در صورتی که به کلینیک های مناسب و حرفه ای مراجعه کنید و این کار را زیر نظر بهترین متخصصین انجام دهید، از بین خواهند رفت و هیچ مشکلی برای شما عزیزان در این زمینه ایجاد نخواهد شد و از این رو شما عزیزان میتوانید برای لیزر موهای زائد اقدام کنید.

بهترین کلینیک برای لیزر موهای زائد بدن در تهران

بهترین کلینیکی که می توان در خصوص لیزر موهای زائد بدن در تهران به شما عزیزان معرفی کرد، کلینیک زیبایی پوست و مو مدرن است که این مجموعه دارای سابقه فعالیت بسیار زیادی است و تمامی امور مورد نظر خود را با نظارت بهترین متخصصین انجام می دهد.

با این وجود در صورت مراجعه به این کلینیک می توانید با خیال آسوده لیزر انجام دهید و از عوارض ناشی از بی تجربگی کلینیک زیبایی در امان باشید.

کلام اخر کلینیک زیبایی مدرن

مطالب شرح داده شده خدمت شما عزیزان در این راستا بوده است که به راحتی بتوانید لیزر موهای زائد بدن را بدون ترس و دلهره انجام دهید و از مزیت های این روش جدید استفاده کنید.

در وب سایت کلینیک مدرن مطالبی دیگری نیز در خصوص لیزر موهای زائد درج شده است که اکر نیاز به کسب اطلاعات بیشتر دارید، می توانید از آنها نیز استفاده کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار