• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

آماده سازی پوست صورت برای کاشت ریش و سبیل

آماده سازی پوست صورت برای کاشت ریش و سبیل ، موضوعی است که در ادامه می خواهیم به بحث و بررسی آن بپردازیم. کاشت ریش و سبیل، به زیبایی صورت و جذابیت چهره آقایان کمک زیادی می کند. وجود ریش در صورت مردان یکی از جنبه های زیبایی محسوب می شود. بر اساس تحقیقات انجام شده، داشتن ریش و سبیل نشانه مردانگی و حتی از نظر خانم ها نماد جمال است.

برخی از آقایان بر اساس ژنتیک ریش و سبیل ندارند یا میزان تراکم آن بسیار پایین است. همچنین، ریزش مو های ریش وسبیل نیز یکی از دلایل فقدان آن می باشد.

مردانی که به دلایل مختلف دچار کم پشتی ریش و سبیل هستند، می توانند به کاشت ریش و سبیل به عنوان یک راهکار عالی جهت برطرف کردن مشکل خود توجه کنند. 

 

آماده سازی پوست صورت برای کاشت ریش و سبیل

هنگامی که تصمیم به کاشت ریش و سبیل می گیرید باید نکاتی را مورد توجه قرار دهید و بدانید چگونه می توان پوست را برای این کار آماده کرد:

  • کوتاه کردن | آماده سازی پوست صورت

موهای ریش و سبیل خود را کوتاه کنید. استفاده از مواد نرم کننده، رنگ، شامپو و غیره ممنوع است.

  • تمیرینات ورزشی | آماده سازی پوست صورت

باید تمرینات ورزشی را که مربوط به صورت است انجام دهید. این تمرینات را پزشک به شما ارائه می دهد.

  • مدیتیشن

باید مدیتیشن انجام دهید. در این عمل هیچ دردی را احساس نخواهید کرد و با اضطراب فقط حال روحی خود را خراب می کنید. اگر کاشت ریش و سبیل را در مرکز معتبر و همراه کادر حرفه ای انجام دهید، هیچ جای نگرانی نخواهید داشت.

مراقبت های مورد نیاز بعد از کاشت ریش و سبیل

مراقبت های مورد نیاز بعد از کاشت ریش و سبیل

 بعد از پایان عمل جراحی، مراقبت اصولی از موها ضروری است. در ادامه مراقبت های لازم را بررسی می کنیم:

ضدعفونی کردن

پس از انجام عمل باید محلی که بانک مو برداشته شده و محل کاشت را تمیز نگه دارید. از مواد ضدعفونی کننده ای که پزشک تجویز کرده است، استفاده کنید.

مصرف مکمل ها

مصرف برخی مکمل ها با دستور پزشک معالج الزامی است. سرم، پماد، قرص و آمپول هایی که برای رشد و تقویت ریش و سبیل تجویز می شود را به موقع مصرف کنید.

تغذیه مناسب

در هر سنی که باشید، داشتن رژیم غذایی سالم بسیار مهم است. پس از عمل نیز تغذیه صحیح لازم است و باید بهترین تغذیه را در برنامه روتین خود بگنجانید.

شستشو

پس از گذشت دو روز باید صورت خود را با شوینده ای ملایم و تجویز شده توسط پزشک، بشویید. این کار باید به آرامی و با دمای مناسب آب انجام گیرد.

عدم فعالیت

تا چند روز پس از کاشت باید استراحت مطلق داشته باشید، حتی خم شدن برای شما مضر است. باگذشت یک ماه از عمل می توانید به پیاده روی بپردازید.

چکاب 

بهتر از پس از گذشت چند روز پس از عمل کاشت مو توسط پزشک معالج چکاب شوید تا روند رشد مو ها بررسی شوند.

آمادگی برای کاشت ریش و سبیل | آماده سازی پوست صورت

قبل از انجام عمل کاشت مو طبیعی ریش و سبیل توسط پزشک ماهر و معالج مشاوره می شوید و دستورات خاصی متناسب با شما ارائه می شود. اولین و مهم ترین کاری که باید در ابتدا انجام دهید، قطع مصرف مشروبات الکلی است. همچنین؛ سیگار برای این عمل بسیار مضر می باشد.

داروهایی مانند آسپرین و ضد التهابی حداقل از 10 روز قبل عمل مصرف نکنید. ویتامینی که می تواند برای بهبود سریع شما مفید باشد، ویتامین سی است. این ویتامین را باید روزانه یک عدد و تا 7 روز قبل عمل تکرار کنید.

روز عمل بهتر است، صبحانه ای مقوی اما سبک میل شود. همچنین؛ کافئین ممنوع است زیرا خونریزی را افزایش می دهد و وانکنش های آلرژیک را تشدید می کند. دوری از ورزش های سنگین، عدم ورود به محیط های تنش زا می تواند برای آرامش قبل عمل مؤثر باشد.

با انجام این کار ها می توانی شرایط جسمی عالی و در نتیجه عمل موفقیت آمیزی داشته باشید. رعایت توصیه های فوق حتی برای دوران نقاهت بعد از کاشت و عوارض احتمالی که ممکن است بروز کند، بسیار مفید است.

سخن پایانی

مراقب پوست برای کاشت ریش و سبیل، اهمیت زیادی دارد. حتی افرادی که با کمبود تراکم ریش و سبیل مواجه هستند نیز می توانند از این روش بهره ببرند. سرعت رشد ریش ها بالا است و تراکم بهتری نسبت به کاشت موهای سر دارند.

با این حال پس از انجام عمل ممکن است دچار ریزش ریش و سبیل شوید ولی جای نگرانی نیست. مجدد رویش اتفاق خواهد افتاد اما اگر متوجه شدید پس از یک ماه ریزش قطع نشده و رویشی اتفاق نمی افتد حتما با پزشک مشورت کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار