• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کاندید مناسب برای کاشت ابرو

چه کسی کاندید مناسب برای کاشت ابرو است؟

 ریزش مو ابرو ممکن است علل زیادی داشته باشد. وقتی ابرو های شما دچار مشکل شد به شما توصیه می کنیم حتما به کاشت ابرو اقدام کنید. اما آیا همه افراد می توانند از کاشت ابرو استفاده کنند. عمل کاشت ابرو یکی از روش های است که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. گاهی افراد به دلایل مختلف  ابرو هایشان دچار نقص می شود در این هنگام به روش هایی مانند تتو و یا استفاده از مداد ابرو و سایر روش ها پناه می برند که اکثر اروش مناسبی برای ترمیم ابرو ها نیستند و آن ها را بیشتر از بین می برند.

متخصصان جراحی زیبایی در کلینیک مدرن با بهره گیری از تکنولوژی های جدید اقدام به کاشت و ترمیم ابرو های شما می کنند. اما آیا کاشت ابرو برای تمام افرادی که ابرو هایشان مشکل دارد روش مناسبی است؟ در ادامه نویسندگان و مشاوران کلینیک مدرن با همکاری هم مقاله ای تحت عنوان چه کسی کاندید مناسب برای کاشت ابرو است؟ را برای شما تهیه کرده ایم که امیدواریم از آن استفاده لازم را ببرید. در ادامه فهرستی از افرادی که توانایی لازم برای کاشت ابرو را دارند آورده ایم.

منشا ارثی

گاهی افراد به دلایل زیادی ابرو های کم پشتی دارند از جمله این موارد می توان به منشا ارثی اشاره کرد. کسانی که به طور ارثی ابرو های کم پشتی دارند و یا قسمتی از ابروی خود را ندارند افراد مناسبی برای کاشت ابرو به شمار می روند. اگر از این دسته افراد هستید می توانید کاشت ابرو را به سایر اعضای خانواده خود هم پیشنهاد کنید و در ادمه زندگی ابرو های مورد علاقه و مناسب چهره تان را داشته باشید و از آن لذت ببرید.

افرادی که ابرو های خود را به دلیل بیماری های جسمی از دست داده اند

گاهی شخص به دلیل مصرف برخی دارو ها برای بیماری جسمی خود ابرو هایش را از دست می دهد. برای مثال افرادی که تیروئید دارند معمولا به این عارضه دچار می شوند. ما می خواهیم بدانیم چه کسی کاندید مناسب برای کاشت ابرو است؟ این دسته از افراد اگر بتوانند منشا ریزش مو ها و ابرو های خود را برطرف کنند افراد مناسبی برای کاشت ابرو هستند.

 

 کسانی که بر اثر حوادث ابروی خود را از دست داده اند

گاهی اوقات فرد در اثر یک حادثه مانند تصادف یا سوختگی قسمتی از ابرو های خود را از دست می دهد. آیا این شخص کانیدید مناسبی برای کاشت ابرو است؟ آیا کسی که بر اثر اصلاح بی رویه ابرو های خود را از دست داده می تواند عمل کاشت را انجام دهد؟ این اشخاص باید با دکتر خود مشورت کرده و با استفاه از تخصص و مهارت او مناسب ترین روش را برای جبران نقص ابروی خود انتخاب کنند.

کاندید مناسب برای کاشت ابرو

 افراد مبتلا بیماری های روانی

همان طور که گفتیم بحث ما این است چه کسی کاندید مناسب برای کاشت ابرو است؟ کلینیک مدرن همواره تلاش می کند تا به شما صادقانه مشاوره ارائه دهد. گاهی افراد که مبتلا به یک بیماری روانی مانند وسواس هستند برای کاشت ابرو اقدام می کنند ما توصیه می کنیم این اشخاص حتما ابتدا بیماری خود را درمان کنند زیرا اگر ریزش ابرو ها منشا بیماری داشته باشد کاشت برای  این افراد گزینه مناسبی نیست.

کسانی که بر اثر آرایش بی رویه یا تتو ابروی خود را از دست داده اند

گاهی افراد به دلیل اصلاح زیاد ابرویشان کم پشت می شود و یا از ابروی خود که تتو کرده اند خسته شده اند. در این هنگام پزشکان و کادر پرسنلی ما در کلینیک مدرن با استفاده از بهترین و استاندارد ترین تجهیزات و روش های مدرن اقدام به کاشت ابروی شما بر روی همان تتو می کنند. به شما توصیه می کنیم در صورتی که متقاضی کاشت ابرو هستید نتایج را واقع بینانه بسنجید. عامل موثر دیگر هزینه ها هستند که بسته به کیفیت کار و میزان ابرو هایی که قرار است برای شما کاشته شود تعیین خواهد شد. قیمت کاشت ابرو برای شمال عزیزان به صورت حضوری و پس از بررسی میزان خرابی ابرو های شما تعیین می شود. ما همواره در تلاش هستیم که یک نتیجه ثمر بخش از کار خود با کسب رضایت خاطر از شما عزیزان داشته باشیم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار