• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

روش های بدون ضرر برای رشد سریع ابرو

روش های بدون ضرر برای رشد سریع ابرو

روش های بدون ضرر برای رشد سریع ابرو موضوعی مورد توجهی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. کم پشت بودن ابرو ها می توانند علل زیادی داشته باشد که می توانید به سایت کلینیک مدرن و مقاله های مرتبط با آن را بخوانید اما بحث امروز ما چیز دیگری است. همان طور که قبلا گفتیم ابرو یکی از مهم ترین آیتم ها بوده و در زیبایی صورت نقش اساسی دارد. در این راستا مشاوران کلینیک مدرن مقاله ای با عنوان روش های بدون ضرر برای رشد سریع ابرو برای شما عزیزان آماده کرده ایم که امیدواریم به شما در تقویت ابرو ها کمکتان کند.

سعی کنید به جای استفاده از مواد مضر و شیمیایی و روش های مبتنی بر هزینه های گزاف ابرو های خود را تقویت کرده و پرپشت کنید تا از این طریق بتوانید متناسب با فرم چهره و چشم هایتان آن ها را مدل  دهید. در ادامه با ما همراه باشید تا چندین روش های بدون ضرر برای رشد سریع ابرو را برای شما بیاوریم.

1: داشتن رژیم غذایی مناسب و عدم اصلاح بی رویه

اولین کاری که در وهله اول برای خودتان انجام می دهید این است که استفاده از موچین را متوقف کنید. از اصلاح زیاد و تغییر  مدل دادن ابرو هایتان دوری کنید و مهم تر از همه یک برنامه غذای خوب د اشتخ باشید. برنامه غذایی که انواع ویتامین، پروتئین و روی و همچنین مواد حاوی امگا 3 را در بگیرد تا نیاز بدن شما را برطرف کرده و رشد ابرو های شما دچار مشکل نشود. بدین ترتیب استفاده از انواع سبزیجات، تخم مرغ، ماهی و حتی قرص هایی مانند زینک و ویتامین آ و ب را در برنامه غذایی روزانه خود قرار دهید.

روغن کرچک برای رشد سریع ابرو

چندین نوع روغن وجود دارد که در رشد سریع ابرو ها مفید و موثر هستند. استفاده از این روغن ها هیچ ضرری ندارد و لی حواستان باشد به داخل چشم شما وارد نشود. یکی از این روغن ها روغن کرچک می باشد که می تواند در تسریع رشد ابرو های شما موثر باشد. بدین منظور قبل از خواب با دقت مقداری از روغن را به ابرو های خود زده و فردا صبح صورت خود را بشویید.

روغن زیتون و روغن بادام

روغن زیتون که برای پوست و مو استفاده های زیادی دارد یکی دیگر از روغن هایی است که به دلیل داشتن ویتامین های آ و ای مورد توجه مشاوران زیبایی است. بدین منظور برای رشد سریع ابروی خود به مدت دو ماه روغن زیتون را به ابرو های خود زده و صبح شست و شو دهید. یکی دیگر از راه های تقویت ابرو استفاده از روغن بادام است. روغن بادام را روی ابرو های خود ماساژ دهید و روزانه دو بار این کار را انجام دهید. این روغن ویتامین ای دارد و کمک زیادی به شما خواهد کرد.  البته تقویت ابرو با بادام سوخته نیز بسیار موثر است.

روش های بدون ضرر برای رشد سریع ابرو

وازلین برای رشد سریع ابرو یک روش بی ضرر است

یکی دیگر از روش هایی که مشاوران کلینیک مدرن پیشنهاد می کنند استفاده از وازلین برای رشد سریع ابرو است. هدف ما پیدا کردن روش های بدون ضرر برای رشد سریع ابرو می باشد وازلین یکی از موادی است که بدون داشتن کوچک ترین ضرری ابرو های شما را تقویت کرده و به رشد سریع آن ها کمک می کند. این ماده سرشار از مواد معدنی و روغن است که می تواند ابرو ها را تقویت کرده و حتی در فرم آن ها نیز اثر گذار باشد. شما می توانید از ترکیب وازلین و آلوئه ورا نیز برای تقویت ابرو های خود استفاده کنید.

سعی کنید از وازلین در شب استفاده کنید. برای این کار وازلین از یک برند با کیفیت را بر روی ابرو های خود ماساژ داده و اجازه دهید بماند، صبح روز بعد ابرو های خود را شست و شو دهید. قبل از استفاده از وازلین لازم است ابروی خود را از هر آرایشی پاک کنید تا وازلین را به خوبی جذب کرده و با این مواد واکنی ندهد. وازلین برای رطوبت رسانی به ابرو بسیار مفید است و از خشک شدن پوست و مو نیز جلوگیری می کند.روش های بسیاری برای رشد ابرو ها و تقویت آن ها وجود دارد اما مهم ترین نکته رژیم غذایی و بحث تغذیه ای شما است که می تواند در رشد ابرو های شما اثر بسیار زیادی داشته باشید بنابراین مواد غذایی مناسب را در برنامه روزانه خود قرار دهید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار