• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

تقویت ابرو

پرپشت کردن ابرو با پیاز ممکن است؟

زیبایی ابرو ها در زیبا نشان دادن صورت نقش اساسی دارد. ابرو ها ممکن است گاهی دچار ریزش و کم پشتی شوند که در این صورت لازم است تا به آن ها رسیدگی شود تا جلوی تحلیل رفتن ابرو گرفته شود. بدین منظور روش های مختلفی برای  تقویت ابرو وجود دارد. روش های خانگی بسیاری که موجب می شود شما دیگر به انواع تتو و مداد ابرو وسایر روش های مصنوعی نیاز نداشته باشید. پر پشت کردن ابرو با مواد غذایی و بهداشتی بسیاری امکان پذیر است که بدون هیچ گونه عوارضی موجب می شود ابرو هایی سالم داشته باشید.

استفاده از انواع روغن ها و مغز ها و همچنین انواع مواد سرشار از ویتامین می تواند در روند رشد ابرو های و تقویت خرابی آن ها موثر باشد. یکی از این مواد که با آن به تقویت ابرو می پردازیم پیاز است. در این راستا مقاله ای تحت عنوان پرپشت کردن ابرو با پیاز ممکن است؟ را برای شما همراهان عزیز کلینیک مدرن آماده کرده ایم که امیدواریم برای شما سودمند باشد. در ادامه نیز سایر روش ها را برای تقویت ابرو هایتان به شما پیشنهاد خواهیم داد.

استفاده از آب پیاز برای تقویت ابرو

آب پیاز یکی از موادی است که به تقویت ابرو های شما کمک بسیار زیادی می کند. این ماده حاوی گوگرد بوده و سرعت رشد ابرو ها را چند برابر می کند و بافت کلاژنی ابرو ها را تقویت می کند. همچنین آب پیاز فولیکول های مو را هم تقویت می نماید و یکی از بهترین روش های خانگی برای تقویت ابرو ها و پر پشت کردن آن ها بدون هیچ گونه عوارض جانبی است.

روش استفاده از آب پیاز برای تقویت ابرو

برای تقویت ابرو ها با آب پیاز و پر پشت کردن آن با آب پیاز لازم است یک پیاز کوچک را شسته و سپس پوست بگیرید. حالا پیاز خود را رنده کرده و آب حاصل از آن را با دست روی ابرو ماساژ دهید. این عمل ماساژ دادن را به آرامی به مدت 5 دقیقه ادامه دهید و در نهایت با آب سرد و یک پاک کننده ملایم ابرو های خود  را تمیز کنید. از این روش هر روز یک بار و به مدت چند هفته استفاده کنید تا تاثیر آب پیاز بر مو های خود را ببینید.

تقویت ابرو

علت کم پشت شدن ابرو ها

عوامل مختلفی در کم شدن ابرو ها موثر هستند. کم پشت شدن ابرو ها  می تواند علل مختلفی داشته باشد، ممکن است ابرو ها به طور ژنتیکی کم باشند، و یا با بالا رفتن سن ابرو ها کم پشت شوند. گاهی به دلیل فقدان و کمبود برخی مواد مغذی در بدن مانند ویتامین های E و A  و اسید های چرب و هم چنین بافت های پروتئینی اتفاق می افتد. پس سعی کنید از مواد غذایی مختلف یعنی انواع سبزیجات، میوه ها، دانه ها و مغز ها و همچنین از انواع غذا های دریایی در رژیم غذایی خود استفاده کنید.

گاهی به علت مشکلات هورمونی و تیروئیدی دچار ریزش ابرو و مو می شوید و اختلال هانسن و یا اگزما نیز می تواند اثر گذار باشد. البته بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا از کاشت ابرو برای این مشکل خود استفاده کنند که در این صورت باید به بهترین پزشک کاشت ابرو مراجعه کنند.

گاهی اوقات ابروی شما بر اثر استفاده از دارو های بی هوشی طی یک عمل جراحی و یا عمل شیمی درمانی دچار ریزش و کم پشتی می شود و همچنین عوارض دارو ها نیز می تواند در کم پشت شدن ابرو ها موثر باشد. بیماری های استرسی و روانی و افسردگی نیز می تواند در ریزش مو  و ابرو و کم پشت شدن آن ها موثر باشد. زیرا تغذیه را تحت تاثیر قرار می دهد.

دلایل دیگر

 اگر بخواهیم از یک عامل دیگر در ریزش ابرو ها نام ببریم باید استفاده از موچین را همین الان متوقف کنید و به هیچ وجه از موچین استفاده نکنید. یک رژیم غذایی سالم در نظر بگیرید و مواد غذایی سرشار از آهن، امگا 3، مس، روی و آن چه در بالا عنوان شد را در برنامه خود جای دهید تا ابرو ها و مو های شما تقویت شده و از زیبایی آن ها لذت ببرید. همچنین استفاده از سایر روش های خانگی مانند سرمه و انواع روغن که ابرو با آن ها ماساژ داده می شود نیز می تواند در زیبایی ابرو تاثیر گذار باشد و از کم پشت شدن ابرو جلوگیری به عمل آورد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار