• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

بهترین تونیک های ضد ریزش مو

معرفی بهترین تونیک های ضد ریزش مو

بهترین تونیک های ضد ریزش مو موضوعی است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت. امروزه بیماری طاسی و ریزش مو یکی از شایع ترین بیماری روز جهان است و علل های مختلفی وجود دارد که باعث بروز این پدیده می شوند. مانند علت ژنتیکی که فرد به صورت ژنتیکی و ارثی دچار ریزش مو و طاسی سر می شود ، اختلالات هورمونی از جمله مشکلات تروئیدی ، بیماری یا جراحی بزرگ و چربی پوست سر از دیگر علت های ریزش مو هستند .اما امروزه محصولات طبیعی و شیمیایی مختلفی وجود دارند که برای درمان این عارضه ناخوشایند مفید هستند . در این مقاله می خواهیم به بررسی چند نمونه از این محصولات که برای تقویت و درخشندگی مو مفید هستند بپردازیم.

کدام‌ تقویت کننده مناسب است ؟

تقویت کننده های مو به شکل های مختلفی وجود دارد که به جنس مو افراد بستگی دارد. بسیاری از محصولات وجود دارند که ادعا می کنند که مواد لازم برای ضخیم تر شدن و درخشندگی مو را دارا می باشند و همچنین به جلو‌گیری از ریزش مو و رشد مجدد آن کمک می کنند درحالی که این ادعا که یک تقویت کننده مو بتواند به رشد مجدد مو کمک کند یک ادعا پوچ است.

در راستای همین مسئله می خواهیم ویژگی های یک تونیک خوب را بیان کرده و چند تونیک ضد ریزش مو را معرفی کنیم .

بهترین تونیک کدام است؟

بهترین تونیک مو باید مشخصاتی داشته باشد تا بتوانیم آن را یک تونیک خوب بنامیم ازجمله:

  • از مواد گیاهی ساخته شده باشد و شیمیای نباشد.
  • اثر جانبی روی پوست ، مو یا سلامتی بدن نداشته باشد.
  • زیبایی و نظافت شخصی را مختل نکند.
  • استفاده از آن راحت باشد.

تونیک ضد ریزش مو سریتا

ویژگی های منحصر به فرد تونیک ضد ریزش مو سریتا: ضد ریزش مو، محرک رشد مو با افزایش تغذیه و اکسیژن رسانی به فولیکول های مو ، حاوی ویتامین های مورد نیاز مو، استحکام ریشه مو ، ترمیم ساقه مو آسیب دیده ، افزایش خون رسانی به پوست سر.

بهترین تونیک های ضد ریزش مو

محلول ضد ریزش مو آمینکسل پرو شرکت ویشی

شرکت ویشی دو محلول تقویت کننده مو تولید کرده است ، یکی برای آقایان و دیگری با غلظت کمتر برای خانم ها که ترکیبات آنها کاملا مشابه است.

این محلول شامل امیکنسیل ، ویتامین ب ۶ ، آرژنین، کافئین و روغن کرچک است که تمام این ترکیبات شناخته شده موجب کاهش اثرات مخرب هورمون هیدرو تستوسترون می شود و باعث خون رسانی به ریشه مو و تغذیه بهتر آن ها می شود.

طریق مصرف: هر روز به مدت ۶ هفته یک دوز مصرف شود و از آن پس به مدت ۱۴ هفته سه روز در هفته مصرف گردد.

این محصول به افزایش زخامت تارهای مو و رشد مو های کرکی کمک می کند و تنها نکته منفی این تونیک ضد ریزش مو قیمت بالای آن است.

قطره ضد ریزش مو زاندروکس

محلول زاندروکس یک محلول کاملا گیاهی و موثر در قطع ریزش مو و کمک به رشد مجدد آن است .عناصر فعال در ساخت این محصول باعث کاهش تولید هیدرو تستوسترون و مانع چسبندگی آن به ریشه مو می شود.

طریقه مصرف

استفاده از تونیک ضد ریزش مو زاندروکس بسیار ساده است ، کافی است ۵ الی ۱۰ قطره از محلول مورد نظر را روی نواحی کم تراکم مو چکانده و به آرامی ماساژ بدهید تا قطره زاندروکس جذب پوست سر شود.

تونیک ضد ریزش مو سر رویش

این تونیک شامل رزماری ، گزنه و بابونه  که جزء اجزای اصلی آن است می باشد .تونیک سر رویش باعث بهبود جریان خون مویرگی پوست می شود و با تحریک تقویت رشد مو ، دفع چربی ، شوره و خارش سر از ریزش مو جلوگیری می کند. تنها نقطه ضعف این محلول لزوم استفاده طولانی مدت برای ماندگاری اثر آن است.

نحوه مصرف: هر شب مقدار کافی از این محلول را روی پوست سر اسپری نموده و ماساژ دهید تا جذب شود.

محلول ضد ریزش مو شب و روز کروناستیم شرکت دوکری

دوکری یک شرکت فرانسوی معتبر قدیمی است . این محصول شرکت دوکری از دو محلول تشکیل شده است که یکی ار آن ها در هنگام صبح و دیگری باید در شب مصرف شود.

محلول صبح دارای اسید لوریک است که یک ترکیب مفید برای تقویت مو است .محلول شب حاوی عصاره گیاه کوله خاص و آرتیما است که بنا به گفته شرکت دوکری کمک به رویش مجدد مو می کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار