• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کاشت مو برای بیماران آلوپسی؛ از نحوه اجرا تا مراحل ترمیم

یکی از بهترین و موفق ترین درمان ها برای ریزش موهای بیماران آلوپسی ترمیم مو یا کاشت مو مصنوعی می باشد چون این افراد نمی توانند به علت سیستم ایمنی بدن کاشت مو طبیعی داشته باشند که به همین منظور ما در این مقاله به بررسی کاشت مو برای بیماران آلوپسی می پردازیم.

کاشت مو برای بیماران آلوپسی و ترمیم مو 

برای درمان کاشت مو برای بیماران آلوپسی و ترمیم مو ابتدا باید آزمایشاتی را توسط پزشک انجام داد و نوع ریزش مو در این آزمایشات مشخص می شود که اگر دلیل ریزش مو بیماری آلوپسی است که فقط باید ترمیم مو انجام داد ولی اگر عوامل ژنتیکی ، ارث ، تغییرات محیطی و غیره باعث ریزش مو باشد که با کاشت موی طبیعی این عمل زیبایی انجام شود . در بیماران آلوپسی ترمیم مو فقط از طریق کاشت مو مصنوعی انجام می شود.

مراحل ترمیم و کاشت مو برای بیماران آلوپسی

در کاشت مو برای بیماران آلوپسی باید رنگ و جنس و طول موها شناخته و با بیمار مشاوره شود . البته کاشت مو مصنوعی با کاشت مو طبیعی فرق ندارد و کسی قادر به تشخیص آن نمی باشد.

در روش HRT  یا کاشت مو مصنوعی موها کاملا طبیعی است و نیاز به فولیکول مو نیست و موها به صورت مصنوعی در پوست سر قرار می گیرند و به نواحی که طاسی شده است پیوند می زنند . دوام و ماندگاری این نوع ترمیم بسیار بالا است.

عوارض احتمالی کاشت مو برای بیماران آلوپسی

کاشت موی مصنوعی یا ترمیم مو عوارض آن چنانی ندارد و یک روش درمانی است ولی در بعضی افراد دچار درد ، تورم ، کبودی ، قرمزی و التهاب و عفونت می شود که همه این عوارض در روزهای اول وجود دارد و بعد با تجویز دارو و کمپرس ناحیه متورم را کمتر کنید .

 

بیشتر بخوانید : کاشت ریش و سبیل در مدرن کلینیک

 

جلسات کاشت مو آلوپسی در چند جلسه می باشد که در هر جلسه میزان و مقداری گرافت مو به نواحی طاسی سر پیوند زده می شود که به همین منظور شما می توانید با کارشناسان مرکز درمانی مدرن کلینیک به صورت آنلاین ارتباط و در زمینه ترمیم مو یا کاشت مو مصنوعی مشاوره یا راهنمایی بگیرید.

اقدامات لازم قبل و بعد از کاشت مصنوعی

قبل از کاشت مو از مصرف دخانیات ، الکل خودداری کنید . داروهای که مصرف می کنید را به پزشک اطلاع دهید . بعد از کاشت مو باید استراحت کافی داشته باشید .

بعد از عمل زیر سر خود را بالا نگه دارید تا نقاط پیوند خورده با بالش تماس پیدا نکند . از استخر رفتن و زیر آفتاب شدید خودداری کنید. به هیچ وجه نقاط پیوند شده را با ناخن خارش ندهید چون به موها آسیب زده می شود . از حمام رفتن در چند روز اولیه خودداری کنید.

اهمیت انتخاب کلینیک

در کاشت مو برای بیماران آلوپسی انتخاب کلینیک بسیار مهم است و همچنین تخصص افراد پزشک و جراحان با تجربه بسیار بالا در روش HRT  بسیار اهمیت دارد . همچنین در اهمیت انتخاب کلینیکی که بهداشت محیط و تجهیزات پیشرفته داشته باشد برای افراد و بیماران بسیار مهم است . بنابراین باید کلینیکی را انتخاب کنید که علاوه بر استفاده از تجهیزات مدرن دارای کادر علمی و متخصص باشد تا شما بهترین عمل کاشت مو را داشته باشید.

 

کاشت مو برای بیماران آلوپسی

 

هزینه کاشت مو به روش HRT  یا ترمیم مو

در بیماران آلوپسی سیستم ایمنی بدن روی موها اثر می گذارد و آن را بیگانه و به آن حمله می کند که در نتیجه شدت این بیماری در افراد با هم متفاوت است و حجم موها برای پیوند زدن در افراد مختلف متفاوت می باشد . پس در محاسبه هزینه عمل شدت بیماری ، میزان طاسی را باید در نظر گرفت .

 

بیشتر بخوانید : کاشت ابرو طبیعی در مدرن کلینیک

 

از دیگر عوامل میزان مهارت و تجربه پزشک است که در هزینه نهایی تاثیرگذار است و عواملی چون کلینیک ، شهر ، داروها ، هزینه کادر کلینیک و غیره هم در هزینه ها تاثیر دارد ولی به طورکلی هزینه کاشت مو به روش HRT  از روش های دیگر کمتر است که به همین منظور شما می توانید به سایت مدرن کلینیک مراجعه و نحوه کاشت مو و هزینه ها را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

شدت بیماری آلوپسی در افراد مختلف متفاوت می باشد و تعداد گرافت های پیوند زده در بیماران متفاوت می باشد .

بنابراین بهترین درمان و کم هزینه ترین درمان برای بیماران آلوپسی ترمیم مو یا کاشت موی مصنوعی می باشد که به همین منظور شما می توانید با مرکز درمانی مدرن کلینیک ارتباط و از نحوه سفارش این خدمات اطلاع حاصل کنید.

 

منبع : donovanmedical.com

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار