• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

آیا کاشت مو از ریش به سر امکان پذیر است؟ چگونه؟

کاشت مو از ریش به سر چگونه است؟ ریزش مو و کچلی یکی از مشکلاتی است که افراد در نقاط مختلف جهان از آن رنج می‌برند و همچنان درپی راهکارهایی هستند که از طریق آن بتوانند به نتیجه مطلوب برسند. درحال‌حاضر کاشت مو از ریش به سر بسیار افزایش‌یافته و این شیوه بر روی افراد زیادی پاسخ داده‌است.

حالا ممکن است این سوال برای شما به وجود بیاید که آیا همچین امری امکان دارد که با استفاده از موهای ریش یا قسمت‌های دیگر بدن به ناحیه سر پیوند زده شود؟

 باید بگوییم که بله این امکان وجود دارد و افراد مختلف با وجود مو در قسمت‌های مختلف بدن می‌توانند به‌راحتی به کاشت مو بپردازند. اما این روش یکسری شرایط دارد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم. با وجود پیشرفت‌های گوناگون در حیطه‌های شغلی مختلف این شرایط به وجود آمد تا افراد بتوانند به‌راحتی مشکلات مربوط به ریزش، کچلی و طاسی موی سر را به‌خوبی برطرف کنند.

 

کاشت مو از ریش به سر

 

 تمامی این روش‌ها کاملاً تخصصی بوده و باید از سوی متخصص ماهر و دارای تبحر صورت بگیرد. روش‌های نوین کاشت مو این امکان را به افراد می‌دهد تا بدون دردسر و در بازده زمانی کوتاه به کاشت موهای خود به بهترین نحو اقدام کنند. برای درک این ‌موضوع و آشنایی کامل با شیوه کاشت مو از ریش به سر به شما توصیه می‌کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

بیشتر بخوانید : کاشت مو طبیعی با خط رویش باورنکردنی و حیرت انگیز

 

دلیل انتخاب کاشت مو از ریش به سر

 در زمینه‌های مختلف پزشکی از قبیل کاشت مو پیشرفت‌های زیادی به ‌وجود آمده اما باز هم با این حال محدودیت‌هایی قابل‌ رؤیت است. یکی از مشکلاتی که در حال حاضر برای اکثر افراد آزاردهنده شده، مشکلات مربوط به مو است. ازجمله ریزش مو، طاسی و کم‌پشتی تمامی این‌ها را می‌توان با استفاده از روش‌های کاشت نوین برطرف کرد اما چگونه؟

 درحال‌حاضر پزشکان با بررسی‌های لازم به این نتیجه رسیدند که افراد می‌توانند موهای پشت سر را برداشت کرده و در کف سر بکارند. اما ممکن است شخص موردنظر در ناحیه پشت ‌سر، هم دچار کم‌پشتی مو باشد و تراکم بسیار کم مو اجازه برداشت از آن ناحیه را ندهد.

 دراین‌صورت از قسمت‌های دیگر بدن از جمله ریش، مو برداشت‌شده و برای کاشت مورد استفاده قرار می‌گیرد. به‌ همین منوال کاشت مو از ریش به سر بسیار رایج شده ‌است. چون این روش برای آقایان بسیار پاسخ‌گو بوده و درصد خطای بسیار پایینی دارد.

بررسی روند کاشت مو از ریش به ناحیه سر

برای ‌اینکه افراد بتوانند از روش کاشت مو از ریش به‌خوبی بهره ببرند و به نتیجه مطلوبی دست یابند، باید یکسری روند و مراحل را به‌طور دقیق انجام دهند. این مراحل توسط پزشک متخصص انجام‌گرفته و باید با دقت بالا صورت بگیرد که در این قسمت به مراحل مربوطه  کاشت مو از ریش اشاره می‌کنیم.

مرحله برداشت

 کاشت مو از ریش به روش FIT شباهت داشته و هر دو به‌صورت استخراج واحدهای فولیکولی صورت می‌گیرند. در حالت کلی می‌توان تقریباً ۱۰۰۰ گرافت از ریش برداشت و در قسمت موردنظر در کف سر قرار داد. البته این نکته را نیز در نظر بگیرید که برای کاشت مو از ریش به سر، تراکم و حجم ریش اهمیت داشته و باید پرپشت باشد. همچنین برای این‌که به زیبایی چهره آقایان آسیبی وارد نشود برداشت ‌ریش از ناحیه زیرین فک (زیر چانه و گردن) انجام می‌گیرد. در مرحله برداشت یک سری ابزار لازم است که می‌توان به پانچ، انبردست، هندپیس و یک سری دستگاه‌های جزئی دیگر اشاره کرد.

 

بیشتر بخوانید : کاشت ریش و سبیل با بهترین راهکارها

 

مرحله آماده سازی

پس‌از مرحله استخراج، گرافت داخل محلول‌های ویژه‌ای نگهداری شده و قرار می‌گیرند. در این مرحله متخصص و کادر درمان به وسیله ابزارهای دقیق و کوچک در زیر میکروسکوپ گرافت ها را برای کاشت در ناحیه موردنظر آماده‌سازی می‌کند.

 

کاشت مو از ریش به سر

 

مرحله کاشت

 پیش‌از هر اقدامی در ابتدا خط رویش با استفاده از یک ابزار مخصوص از سوی جراح انجام می‌گیرد. حساسیت این مرحله بسیار بالا بوده، درنتیجه باید توسط متخصص و ماهر بادقت بالا انجام بگیرد. در این مرحله سوراخ‌هایی که به وسیله پانچ ایجاد شده محل قرارگیری گرافت ‌های آماده‌سازی شده ‌است که به کمک انبر مخصوص تمامی گرافت ها در ناحیه موردنظر قرار می‌گیرند.

 

بیشتر بخوانید : کاشت ابرو طبیعی با بهترین قیمت

 

سخن پایانی

همان‌طور که ملاحظه کردید ما در این مقاله به بررسی موضوع کاشت مو از ریش به سر پرداختیم. این اقدام  کاملاً تخصصی بوده که باید از سوی متخصصان صورت بگیرد. برای این‌که بتوانید بهترین کلینیک را با حضور مجرب‌ترین متخصصان انتخاب کنید به شما توصیه می‌کنیم که حتما به مدرن کلینیک مراجعه فرمایید تا بتوانید به نتیجه مطلوب و دلخواه خود دست یابید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار