• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

نتیجه کاشت مو بعد از 3 ماه

نتیجه کاشت مو بعد از 3 ماه چگونه است؟ آیا کاشت مو بعد از 3 ماه نتیجه رضایت بخش دارد؟

مسائل زیادی وجود دارند که باعث می شوند تا ریزش مو و مشکلات پوست و مو در جامعه افزایش پیدا کنند. به عنوان مثال: آلودگی آب و هوا و آلودگی های صنعتی باعث بروز مشکلات پوست و مو زیادی در میان مردم شده اند و نرخ این مشکلات را افزایش داده اند.

به همین دلیل نیاز به ترمیم مو های آسیب دیده امروزه در مقایسه با گذشته افزایش پیدا کرده است و استقبال از روش های ترمیم مو مانند کاشت مو افزایش یافته است.

کاشت مو یکی از روش های نوین برای ترمیم موهای از دست رفته است، که این روش دارای مزیت های بسیار زیادی است و مزایای آن اشخاص زیادی را به سمت این تکنیک جدید کشانده است.

با این وجود در این مقاله که از سوی همکاران ما در مجموعه مدرن کلینیک تهیه شده است، می خواهیم بدانیم که نتیجه کاشت مو بعد از 3 ماه چگونه است. پس اگر مایل به دریافت این اطلاعات هستید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید.نتیجه کاشت مو بعد از 3 ماه

نتیجه کاشت مو بعد از 3 ماه

همان طور که می دانید کاشت مو روشی زمان بر است و نتیجه حاصل از آن به صورت آنی دریافت نمی شود. بلکه برای دریافت نتیجه حاصل از کاشت مو باید مدت زمان زیادی صبر کرد تا موهای کاشته شده شروع به رشد کنند و نتیجه مورد نظر دریافت شود.

به صورت جزئی تر باید گفت که برای کاشت مو باید گرافت های مو از بانک مو برداشته شود و در نواحی مورد نظر در سر کاشته شوند. معمولا برای کاشت مو باید افراد کچل باشند. زمانی که کاشت مو انجام می شود، گرافت های مویی بعد از گذشت سه ماه از کاشت، شروع به ریزش می کنند تا موهای جدید در محل کاشت شروع به رشد کنند.

با این وجود اشخاصی که کاشت مو انجام نمی دهند، نمی توانند نتیجه حاصل از کاشت مو را بعد از سه ماه مشاهده کنند زیرا در این زمان موها تازه وارد مرحله ریزش شده اند و باید صبوری کنند تا این مرحله نیز طی شود.

به صورت کلی دریافت نتیجه حاصل از کاشت مو بعد از سه ماه اول تازه شروع به ظاهر شدن می کند. یعنی در ماه سوم بعد از کاشت مو، گرافت های مویی کاشته شده می ریزند و در ماه چهارم بعد از کاشت مو تار موهای جدید شروع به رشد می کنند.

در ماه ششم کاشت مو، اشخاصی که پیوند مو انجام داده باشند می توانند نتیجه کاشت و موهای جدید خود را مشاهده کنند زیرا در این زمان تارهای مو به میزان قابل توجهی بلند شده اند و میتوان آنها را بررسی کرد.هم چنین ببینید کاشت ریش و سیبیل 

با وجود تمامی این مسائل برای دریافت نتیجه کاشت مو باید به مدت شش ماه الی یک سال منتظر بود تا نتیجه را مشاهده کرد به همین دلیل کاشت مو برای افرادی که نیاز دارند نتیجه ترمیم موهای خود را در مدت بسیار کوتاهی دریافت کنند، مناسب نمی باشد و این افراد باید از روش های دیگر ترمیم مو مانند: مزوتراپی، پروتز مو و … استفاده کنند.

سخن پایانی

با توجه به مسائل مطرح شده در خصوص نتیجه کاشت مو بعد از 3 ماه باید به این موضوع توجه کنید که اگر قصد پیوند مو برای ترمیم موهای خود را دارید، نباید انتظار داشته باشید که نتیجه کاشت مو بعد از 3 ماه برای شما پدیدار شود.

در انتهای این مطلب لازم به ذکر است که کلینیک مدرن آمادگی ارائه انواع خدمات ترمیم مو و محافظت از پوست را برای شما عزیزان دارد و در این مجموعه معتبر که دارای مجوزهای لازم از سوی وزارت های مورد نظر می باشد، می توانید اموری از قبیل: کاشت مو، کاشت ابرو، کاشت ریش و سبیل، مزوتراپی، تزریق مزوژل وبوتاکس و … را انجام دهید و از خدمات حرفه این مجموعه بهره مند گردید.

اگر قصد دارید که کاشت مو را در مرکز کلینیک مدرن انجام دهید، به شما توصیه می کنیم که همین حالا برای دریافت نوبت ویزیت در کلینیک مدرن اقدام کنید تا توسط متخصصین ما تحت بررسی قرار بگیرید و بتوانید کاشت موی خود را شروع کنید. در این مجموعه این امکان وجود دارد که از مشاوره متخصصین ما نیز بهره مند شوید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۸ از ۵
از مجموع ۴ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار