• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

خواص میگو برای مو

خواص میگو برای مو چیست؟ آیا از خواص میگو برای مو مطلع هستید؟ اگر می خواهید با خواص بی نظیر این خوراکی دریایی برای مو آشنا شوید، کافی است تا اندک زمانی از وقت خود را به ما اختصاص دهید.

میگو همان طور که می دانید یکی از آبزیان بسیار لذیذ و پر خاصیت است که طرفداران زیادی دارد. اما در این میان نیز عده ای از افراد از خوردن این خوراکی بی نظیر آبزی به دلیل شکل ظاهری آن و یا به علت هزینه بالای آن اجتناب می کنند.

کسانی که از خواص شگفت انگیز این خوراکی دریایی مطلع باشند و به سلامتی خود اهمیت دهند، مطمئنا از خوردن میگو دریغ نمی کنند و در صورتی که توان مالی برای تهیه کردن آن را داشته باشند، حتما این خوراکی بی نظیر را در وعده غذایی خود جای می دهند.

در میان تمامی خواصی که میگو برای بدن دارد، یکی از خواص آن به مو و مراقبت از مو مربوط می شود که در کلینیک مدرن که یک مرکز مربوط به خدمات پوست و مو است، قصد داریم که به بررسی خواص میگو برای مو بپردازیم.

خواص میگو برای مو چیست؟

خواص میگو برای مو

حتما تا به حال این مساله توجه کرده اید که مردم کشور کره و ژاپن خصوصا بانوان آنها دارای موهایی زیبا، شلاقی، صاف، پرپشت و براق هستند. در این رابطه باید بگوییم که بر اساس یافته های محققین یکی از دلایل زیبایی مو در این مردمان، مصرف بسیار زیاد غذاهای دریایی از جمله میگو و ماهی است زیرا میگو باعث می شود که موها پرپشت شوند و از ریزش آنها جلوگیری به عمل آید.

بیشتر بخوانید: کاشت مو در تهران

جلوگیری از ریزش مو

یکی از عللی که باعث ریزش مو در بانوان و آقایان می شود، کمبود روی در بدن است و یکی از خواص میگو برای مو، جلوگیری از ریزش مو است زیرا میگو دارای مقدار زیادی روی است و با مصرف آن  و اضافه کردن این ماده غذایی به رژیم غذایی می توان از ریزش مو جلوگیری به عمل آورد.

در نتیجه با مصرف میگو به صورت مداوم می توانید روی مورد نیاز برای بدن و مو را تامین کنید.

افزایش تراکم مو

میگو دارای اسید های چرب امگا 3 است که اسید های چرب امگا3 باعث می شوند تا فولیکول های مو به خوبی تغذیه شوند و به این شکل با جلوگیری از ریزش مو، تراکم موها افزایش پیدا کنند و پرپشت تر شوند.

شفاف کردن مو

یکی دیگر از خواص میگو برای مو تامین ویتامین ای مورد نیاز برای مو است که ویتامین ای باعث می شود تا موها براق و شفاف شوند و از آنها در مقابل عوامل محیطی مراقبت به عمل آید.

بیشتر بخوانید:کاشت ریش و سیبیل

افزایش میزان رشد مو

علاوه بر موارد ذکر شده در قسمت فوق، میگو باعث می شود که رشد موها افزایش پیدا کنند زیرا میگو حاوی مقادیر بسیار زیادی ویتامین دی است و ویتامین دی در رشد موها تاثیر گذار هستند.

جلوگیری از بروز موخوره و شکنندگی موها

میگو در کنار موادی که در قسمت فوق ذکر شد، دارای مقادیر زیادی پروتئین نیز می باشد که پروتیئن موجود در آن علاوه براینکه برای سایر اعضای بدن مفید است، از بروز موخوره و شکنندگی موها نیز جلوگیری به عمل می آورد و از وز شدن مو نیز جلوگیری می کند و به عبارت دیگر رطوبت مورد نیاز برای مو را تامین می نماید.

سخن پایانی

در انتهای مطلب ذکر شده در خصوص خواص میگو برای مو باید به شما عزیزان توصیه کنیم که با توجه به اینکه کشور ما ایران یکی از صادر کننده های میگو به کشور های دیگر است، سعی کنید که حتما شما نیز این ماده مغذی دریایی را تهیه کنید و مورد مصرف قرار دهید و از خواص بی نظیر آن در خصوص پوست و مو و سایر اعضای بدن بهره مند شوید.

در صورتی که مصرف میگو را در لیست مواد غذایی خود قرار دهید و هفته ای دو مرتبه از ماهی و میگو استفاده کنید، تا مدت زمان بسیار زیادی از سلامت پوست و مو بهره مند خواهید شد.

در انتها اگر قصد دارید که از راهنمایی پزشکان و متخصصان ما در کلینیک مدرن در خصوص خدمات پوست و مو بهره مند شوید، با شماره تماس های این مرکز تماس بگیرید و یا برای دریافت نوبت ویزیت اقدام کنید

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار