• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

انواع الگوی طاسی سر مردانه

آیا از انواع الگوی طاسی سر مردانه اطلاع دارید؟ آیا می دانید چگونه می توان طاسی سر مردانه را درمان کرد؟

ریزش مو در مردان امری شایع است که بسیاری از آقایان را درگیر کرده است. اما این ریزش مو برای همه یکسان نیست بلکه برای افراد مختلف دارای الگوهای متفاوتی است.

منظور از الگوی طاسی سر مردانه این است که نحوه ریزش مو در بین آقایان دارای الگو های متفاوتی است و ریزش مو به اشکال مختلفی روی می دهد.

انواع الگوی طاسی سر مردانه چیست؟

 

انواع الگوی طاسی سر مردانه

الگوی ریزش مو مردانه به صورت متداول به بخش هایی نظیر زیر تقسیم بندی می شود:

الگوی طاسی سر شماره یک

در الگوی شماره یک ردیف اول خط مو شروع به ریزش می کند و موها در قسمت پیشانی و گیجگاه ها به عقب کشیده میشوند. الگوی شماره یک معمولا در سنین 25 سال بروز می کند و در این مرحله می توان برای درمان ریزش مو به پزشک مراجعه کرد و تحت درمان قرار گرفت.

الگوی طاسی سر شماره دو

در این الگوی ریزش، موهایی که در جلوی پیشانی و گیجگاه ها قرار دارند به صورت سه ضلعی ریزش پیدا می کنند و به عقب کشیده می شوند. در این الگوی ریزش مو، طاسی سر وسیع تر است و معمولا طاسی به شکل غیر قرینه رخ می دهد. معمولا این نوع الگوی طاسی سر در سنین کمتر از 30 سال پدیدار می شود.

الگوی طاسی سر شماره سه

الگوی شماره سه نیز گیجگاه و پیشانی را درگیر می کند و بر روی موهای این قسمت واکنش نشان می دهد. معمولا این الگو افراد را در سنین پایین تر درگیر می کند و برای درمان این نوع ریزش مو می توان کاشت مو را برای ترمیم موها انجام داد.

الگوی طاسی سر شماره چهار

الگوی شماره چهار به گونه ای است که میزان ریزش مو در این الگو بیشتر از الگوی شماره سه است و در این مورد ریزش مو فرق سر را نیز در گیر می کند و تراکم موها در قسمت فرق سر نمایان می شود.

الگوی طاسی سر شماره پنج

در این نوع طاسی سر که یکی از انواع الگوی طاسی سر است، فرق سر از قسمت پیشانی و گیجگاه قابل مشاهده است و بخشی که این دو قسمت را متصل می کند قابل مشاهده خواهد بود. لازم به ذکر است که در این نوع الگوی طاسی سر، ریزش مو وسیع تر از الگوی شماره چهار می باشد.

الگوی طاسی سر شماره شش

الگوی شماره شش بیشتر در افرادی که در سنین بیشتر از 35 سال قرار دارند، مشاهده می شود و در این الگو به صورتی است که ریزش هم به صورت طولی و هم به صورت عرضی افزایش پیدا می کند.

بیشتربخوانید:کاشت مو طبیعی

الگوی طاسی سر شماره هفت

این الگو بیشترین حجم ریزش مو را به خود اختصاص می دهد و به همین دلیل که بانک مو نیز تحت تاثیر قرار می گیرد برای این دسته از افراد پیوند مو و یا کاشت مو سخت تر می شود و نتیجه موفقیت آمیز آن نیز کاهش پیدا می کند.

درمان انواع الگوی طاسی سر مردانه چیست؟

آقایانی که با انواع الگوی طاسی سر مواجه هستند باید در ابتدا به پزشک مراجعه کنند تا در صورت امکان، پزشک با تجویز داروهای مناسب، ریزش مو در انها را درمان کند.

پس از آن اگر با تشخیص پزشک امکان درمان ریزش مو وجود نداشت، آنگاه این دسته از آقایان باید برای ترمیم مو اقدام کنند.

آقایانی که با انواع الگوی طاسی سر مواجه هستند در صورتی که امکان درمان مشکل خود را نداشته باشند می توانند از روش های ترمیم مو از نوع کاشت مو طبیعی و یا کاشت موی hrt و یا کاشت مو به روش bht استفاده کنند.

کاشت موی طبیعی

این روش برای آن دسته از آقایانی مناسب است که با وجود الگوی طاسی سر، بانک موی مناسبی داشته باشند و امکان برداشت گرافت های مو از بانک موی آنها وجود داشته باشد.

کاشت موی hrt

کاشت موی hrt به بانک مو نیاز ندارد و به همین دلیل آقایانی که به طاسی سر مبتلا هستند و بانک موی مناسبی ندارند نیز می توانند از این روش استفاده کنند و به روش hrt به ترمیم موهای خود بپردازند.

کاشت موی bht

کاشت موی bht به گونه ای است که در آن از بانک موی سایر اعضای بدن استفاده می شود و آقایانی که ریزش مو فقط در ناحیه سر انها باشد، می توانند از این روش برای ترمیم موهای خود استفاده کنند و برای کاشت مو از بانک موی سایر اعضای بدن استفاده نمایند.

کلام آخر

انواع الگوی طاسی سر مردانه مطلبی بود که توسط کلینیک پوست و مو مدرن به آن پرداختیم.

کلینیک مدرن ارائه دهنده انواع خدمات پوست و مو است و آماده ارائه این خدمات به شما عزیزان می باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار