• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کاشت ابروی حرفه ای

کاشت ابروی حرفه ای

کاشت ابروی حرفه ای یکی از مهم ترین دغدغه های افراد است. کاشت ابرو یک روش مانند کاشت مو است که  در آن شما می توانید صاحب ابرو های دائمی شوید. در کاشت ابرو حرفه ای از مو های پشت سر استفاده می کنند و با پیوند فولیکول ها این امکان را فراهم می سازند که ابرو های کاشته شده شما مانند هر ابرو دیگری رشد طبیعی داشته باشند و نیاز به اصلاح داشته باشند. در کاشت ابروی حرفه ای عوامل متفاوتی می توانند دخالت داشته باشند که ابروی شما به زیبا ترین شکل ممکن کاشته شود و همچنین عوامل زیادی ناظر بر قیمت ابرو ها نیز وجود دارد. در این مقاله ما سعی کرده ایم شما را بیشتر با کاشت ابرو حرفه ای آشنا کنیم.

کاشت ابروی حرفه ای در کلینیک مدرن

کاشت ابرو به روش حرفه ای با استفاده از تکنولوژی مدرن از دغدغه های عده بسیاری است. این عمل پیوند ابرو توسط متخصصان زیبایی کلینیک مدرن انجام می گیرد ما تلاش کرده ایم که کاشت ابرو را به بهترین وجه ممکن و با رعایت متد های بهداشتی برای شما مشتریان عزیز انجام دهیم ما شما را به آرزویتان که داشتن ابروهای طبیعی و زیبا است می رسانیم و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

کاشت ابروی حرفه ای

خصوصیات مهم در کاشت ابرو حرفه ای

یک سری ویژگی های مهم در کاشت ابرو حرفه ای وجود دارد. که دانستن آن ها برای شما مفید واقع می شود و در پیوند ابروی شما و نتیجه آن تاثیر گذار هستند.  از جمله می توان به این موارد اشاره کرد:

 جهت ابرو ها و زاویه رشد آن ها:

اولین ویژگی خاص ابرو ها جهت آن ها است که در سر، تنه و دم آن ها با هم فرق دارد و هنگام کاشت ابروی حرفه ای باید مد نظر قرار گیرد همچنین  زاویه رشد ابرو ها نیز متفاوت است. و این کاشت ابرو به روش حرفه ای را سخت تر می کند زیرا فولیکول ها باید با زاویه در درون پوست شما قرار بگیرند.

 واحد های فولیکولی:

واحد های فولیکولی مو ها و ابرو با هم تفاوت دارند. واحد های مو ممکن است هر فولیکول 4 تار مو باشد یا کمتر اما واحد های ابرو تک تار هستند بنابراین باید قبل از کاشت ابرو حرفه ای این فولیکول ها در زیر میکروسکوپ قرار گرفته و تار های آن ها به صورت تکی مجزا شود.

تفاوت رشد ابرو در اشخاص مختلف:

رشد و ریزش مو ها از مسائلی است که شما باید بدانید. در یک فرد سالم ریزش مو ها به گونه ای است که روزانه بین 50 تا 100 تار مو از آن ها می ریزد. این در حالی است که رشد و ریزش ابرو ها با رشد موها متفاوت بوده و این مساله در کاشت ابرو حرفه ای موثر است زیرا ابرو هایی که شما می کارید از مو های پشت سرتان گرفته می شود در نتیجه این مو ها رشدی برابر با رشد مو ها دارند و ممکن است اصلاح آن ها شما را اذیت کند زیرا رشد طبیعی ابرو های شما مانند مو هایتان خواهد بود اما مزیت هایی هم دارد از جمله این که می توانید مدل ابرو های خود را زود به زود عوض کنید.

هزینه کاشت ابرو حرفه ای

همان طور که گفتیم  عوامل مختلفی وجود دارند که می توانند در کاشت  ابرو های شما موثر باشند. برای مثال روش به کار برده شده در کاشت ابرو می تواند بسیار اثر گذار باشد. همچنین دستگاه هایی که کاشت ابرو را برای شما انجام می دهند نیز تفاوت ایجاد می کنند. همچنین مهم ترین مساله یعنی جراح پیوند ابرو های شما می باشد که چه قدر تخصص و تجربه در این زمینه دارد و می تواند بهترین پیوند ابرو را بدون عوارض و به طور دائمی برای شما انجام دهد.

تمامی مواردی که در بالا بیانم کردیم می تواند عامل موثری در تعیین قیمت و هزینه کاشت ابرو های شما باشد. عوامل دیگری مانند تعداد پرسنل کلینیک و همچنین محل کلینیک که در کدام استان و کدام منطقه از شهر است نیز می تواند در این روند اثر گذار باشد. برای کاشت ابرو ها به روش حرفه ای نباید انتظار قیمت پایین داشته باشید وسعی کنید کیفیت کار و راحتی جراحی را مد نظر قرار دهید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار