• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

راهنمای کامل کاشت مو DHI

ریزش مو چیزی است که اکثر مردم به دلایل مختلف باید با آن مقابله کنند. خوشبختانه ، فناوری و پیشرفت های پزشکی این امکان را فراهم آورده است که بدون هزینه زیاد ، یک عمل کاشت مو انجام شود. در این پست ، ما در مورد برخی از آخرین تکنیک های ترمیم مو ، از جمله آنچه که به عنوان کاشت مو DHI شناخته می شود ، صحبت خواهیم کرد.

 

صلاحیت کاشت مو؛

درک این مسئله که چه کسی نامزد مناسبی برای پیوند مو است ، ضروری است. این مهم به شما کمک می کند انتظارات واقع بینانه داشته باشید و در صورت عدم موفقیت جراحی ، از ناامیدی شما جلوگیری کنید.

برخی از عواملی که صلاحیت را تعیین می کنند عبارتند از:

علل ریزش مو؛

شما واجد شرایط هستید اگر طاسی از تروما ، آلوپسی کششی یا آلوپسی آندروژنی باشد. اگر از طاسی کامل آندروژنی رنج می برید (یک اختلال خود ایمنی یا آلوپسی توتالیس) ، پس شما واجد شرایط پیوند مو نیستید. این شرایط بسیار نادر است.

سن؛

سن یک عامل اساسی است. بیماران بالای 21 سال کاندیدای مناسبی برای جراحی هستند.

تا این سن ، الگوی ریزش مو تثبیت می شود و بنابراین پیوند مو نتایج خوبی خواهد داشت.

موهای اهدا کننده فراوان؛

این یکی دیگر از عوامل مهم است. هرچه مناطق موهای اهدا کننده مناسب تر باشد ،

موهای بیشتری برای کاشت لازم است. بیماران فاقد تراکم موی اهدا کننده ، کاندید مناسبی برای جراحی نیستند.

انتخاب روش ترمیم مو؛

روش های درمانی زیادی وجود دارد ، و تصمیم گیری دشوار است به خصوص اگر اطلاعات زیادی در مورد پیوند مو ندارید.

درک روشهای مربوط به هر تکنیک و مزایای آن ، صلاحیت و نحوه تفاوت در درمان، ضروری است. درمان های رایج مو شامل موارد زیر است. جراحی و غیر جراحی.

روشهای جراحی شامل FUT ، FUE و انواع آن و DHI  است.

درمان های غیر جراحی شامل استفاده از فیناستراید ، ماینوکسیدیل و PRP است.

درمان های جراحی پیوند مو؛

مراحل مربوط به جراحی کاشت مو شامل موارد زیر است.

  • ترسیم خط رویش مو
  • اصلاح
  • انجام بی حسی موضعی
  • گرافتهای استخراج شده
  • جدا کردن واحدهای فولیکول
  • باز کردن کانال ها
  • کاشت مو پیوند زده شده در برش.

روشهای ترمیم مو جراحی؛

استخراج واحد فولیکولار (FUE)؛

این یک روش مدرن در روش ترمیم مو است. بیشتر بیماران آن را به جای زخم ترجیح می دهند. جراحان آن را با استفاده از بی حسی موضعی انجام می دهند. فولیکول های مو مستقیماً از ناحیه اهدا کننده بیمار خارج می شوند و با استفاده از یک سوزن مخصوص میکرو جراحی ، موها را پیوند می دهند.

پیوند واحد فولیکولار (FUT)؛

این روش جراحی ترمیم مو ، مانند FUE است و تنها تفاوتی در روند جمع آوری مو اهدا کننده دارد. هنگامی که جراح نوار بافتی را از ناحیه اهدا کننده خارج می کند ، پس از استخراج ، به واحدهای فولیکولی بریده می شوند. وی سپس برشهای کوچکی در پوست سر ایجاد کرده و پیوندهای واحد فولیکول را قرار می دهد.

کاشت مو مستقیم (DHI) ؛

در روش کاشت مو DHI ، فرایند استخراج ریشه های مو از بانک مو است (موهای موجود در پشت سر و حدفاصل  بین دو گوش) که این برداشت بوسیله ی هَند پیس ها (Hand pieces)  و میکرو موتورهای بسیار دقیق و حساس با سوزن های بسیار ظریف ،  انجام شده  و سپس کاشت این گِرَفت ها در محل هایی که دچار طاسی و کم پشتی شده است ، بوسیله یک دستگاه قلم انجام می شود. این قلم دارای یک مخزن (سوزن توخالی) با ظرفیت چند گِرَفت است. اولین چیزی که هنگام بکار بردن نام روش DHI به ذهن می رسد ، معمولاً روش FUE است ، اما در واقع بین این دو روش تفاوت هایی وجود دارد. یعنی بهتر است بگوییم که برداشت گِرَفت از بانک مو به روش FUE (اف یو یی) انجام شده ولی کاشت این گرفت ها به شکل متفاوتی نسبت به روش اف یویی انجام می شود.

می توانید برای اطلاعات بیشتر با کلینیک تخصصی پوست و موی مدرن، از طریق تلگرام ، اینستاگرام  و یا وب سایت به آدرسww.Modernclinique.com   و یا تماس با شماره های زیر در ارتباط باشید.

۰۲۱-۸۷۷۰۰۰۰۰ و یا ۱۸۱۸-۱۱۸-۰۹۱۲

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار