• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

درمان ریزش مو در بیماری لوپوس

آیا میدانید بیماری لوپوس چیست؟ آیا می دانید درمان ریزش مو در بیماری لوپوس چگونه است؟

دلایل ریزش مو در افراد بسیار متعدد هستند و عوامل زیادی باعث بروز این مشکل در افراد می شوند. همکاران ما در کلینیک مدرن که یک مجموعه تخصصی در زمینه خدمات پوست و مو مانند: کاشت مو و کاشت ابرو است، قصد دارند که در رابطه با درمان ریزش مو در بیماری لوپوس با شما عزیزان صحبت کنند و این بیماری را به شکل بهتری به شما معرفی نمایند.

بیماری لوپوس چیست؟

لوپوس یک نوع بیماری خود ایمنی است که در آن بدن به خودش حمله می کند و در نتیجه آن ریزش مو در افراد پدیدار می شود. لازم به ذکر است که در بیماری لوپوس ریزش مو به دو شکل صورت می گیرد که یکی از آن به دلیل خود بیماری است و دیگری به دلیل استفاده از داروهایی که در این بیماری مورد استفاده قرار می گیرند.

ریزش مو  اگر به دلیل خود بیماری باشد، دائمی است و برگشت پذیر نخواهد بود اما در صورتی که مصرف داروهای لوپوس باعث ریزش مو شود، امکان بازگشت موهای از دست رفته وجود خواهد داشت.

درمان ریزش مو در بیماری لوپوس چگونه است؟

آن دسته از عزیزانی که به این نوع بیماری مبتلا هستند، می توانند از روش ذکر شده در قسمت زیر برای درمان ریزش مو استفاده کنند:

درمان ریزش مو در بیماری لوپوس

پروتز مو

برای افرادی که به بیماری لوپوس مبتلا هستند، بهترین روش برای درمان مو استفاده از روش پروتز مو است.

در این روش موهای مصنوعی که هم رنگ و هم جنس به موهای طبیعی فرد هستند با روش های مختلف مانند: چسب و گیره و یا گره به یک شبکه که بسیار شبیه به پوست سر است، به سر متصل می کنند.

استفاده از روش پروتز مو برای این دسته از بیماران بسیار مقرون به صرفه است و بهترین روش درمانی برای آنها شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: کاشت موی طبیعی

مزایای پروتز مو در بیماران لوپوس

از جمله مهم ترین مزیت های درمان ریزش مو در بیماری لوپوس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دریافت نتیجه حاصل از این روش بسیار فوری و کوتاه مدت است
  • پروتز مو به جراحی نیاز ندارد
  • در این روش می توان فعالیت های روزمره را به راحتی انجام داد
  • از نظر میزان هزینه بسیار مقرون به صرفه و مناسب است
  • این روش قابل بازگشت است
  • دریافت نتیجه حاصل از این روش کاملا طبیعی است و باعث زیبایی افراد می شود

آیا برای درمان میتوان از روش کاشت مو استفاده کرد؟

کاشت مو یک تکنیک بسیار ایده آل برای افرادی است که موهای خود را از دست داده اند و بانک موی مناسبی دارند. اما متاسفانه اشخاصی که به بیماری لوپوس مبتلا باشند، نمی توانند کاشت مو انجام دهند، زیرا این دسته از افراد بانک موی مناسبی ندارند و بدن انها به موهای خود واکنش نشان میدهند.

علاوه بر آن بیماران لوپوس دارای پوست سر مناسبی نیز نیستند و پوست سر آنها بر اثر بیماری دچار مشکل می شود که به همین دلیل نمیتوان برای آن ها از روش کاشت مو استفاده کرد.

برای پروتز مو به کجا باید مراجعه کرد؟

در صورتی که قصد دارید ترمیم موی ناشی از بیماری لوپوس را در تهران انجام دهید، می توانید برای انجام این کار به کلینیک خدمات زیبایی پوست و مو مدرن مراجعه کنید و امور مورد نظر خود را زیر نظر بهترین پزشکان این مجموعه و با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات و خدمات در این مرکز انجام دهید تا نتیجه موفقیت آمیز و رضایت بخشی را دریافت کنید.

پس در صورت تمایل با مرکز موی مدرن تماس بگیرید و نوبت ویزیت دریافت کنید.

کلام پایانی

با در نظر گرفتن مطالبی که در خصوص درمان ریزش مو در بیماری لوپوس برای شما عزیزان مطرح نمودیم، به شما هموطنان توصیه می کنیم که برای درمان مشکل خود به توصیه های علمی همکاران ما در این مجموعه توجه کنید و آنها را در نظر بگیرید.

در صورتی که قصد انجام این کار را دارید و می خواهید ترمیم مو انجام دهید می توانید در صورت اطمینان بیشتر با پزشک برای انتخاب بهترین روش ترمیم مو صحبت کنید و در خصوص روش پروتز مو و مناسب بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار