• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

ترمیم مو لیکن پلان به روش hrt

لیکن پلان چیست؟ ترمیم مو لیکن پلان به روش hrt چگونه است؟

ریزش مو مشکلی است که بر اثر مسائل مختلفی به وجود می آید و دلایل متعددی باعث بروز ریزش مو در افراد می شوند. یکی از این دلایل بیماری های شایع مربوط به مو هستند که لیکن پلان یکی از این بیماری ها است و باعث بروز ریزش مو در افراد می شود.

همینطور میتوانید از دیگر خدمات ما که شامل کاشت موی طبیعی میشود نیز استفاده کنید.

بیماری لیکن پلان چیست؟

لیکن پلان نوعی بیماری خود ایمنی است که در این بیماری مو، پوست و ناخن درگیر میشوند و یکی از نشانه های آن ریزش مو است. متاسفانه بر اساس تحقیقات عمل آمده مشخص شده است که این بیماری بیشتر بانوان جوان را درگیر می کند و این بیماری زمانی که فردی را مبتلا می کند به صورت همزمان پوست و مو و ناخن را درگیر می کند.

ترمیم مو لیکن پلان به روش hrt

یکی از راهکارهایی که برای ترمیم مو بیماران لیکن پلان وجود دارد، روش hrt است.

در روش hrt بیماران لیکن پلان می توانند موهای از دست رفته خود را ترمیم کنند و زیبایی خود را به دست آورند. در این روش از موهای طبیعی فرد استفاده نمی شود بلکه به جای آن از الیاف مصنوعی از جنس نانو استفاده می گردد که این الیاف مصنوعی در داخل یک شبکه توری قرار داده می شوند و سپس با استفاده از روش های مختلف بر روی سر قرار می گیرند.

مزایای ترمیم مو لیکن پلان به روش hrt چیست؟

از جمله مهم ترین مزایای این روش را می توان به شرح زیر در نظر گرفت:

  • روشی بسیار طبیعی است که زیبایی موهای بیماران لیکن پلان را به انها باز می گرداند.
  • در این روش هیچ نیازی به بانک مو نیست
  • ماندگاری و دوام موهای ترمیم شده در روش hrt زیاد می باشد
  • بیماران لیکن پلان با استفاده از این روش می توانند امور روزمره خود را انجام دهند
  • بانوان در این روش می توانند از موهای بلند استفاده کنند
  • ترمیم مو hrt یک روش غیر تهاجمی است که نیاز به بیهوشی ندارد
  • این روش فاقد عوارض جانبی است
  • مراقبت های بعد از آن بسیار آسان است.

بهترین زمان برای ترمیم مو لیکن پلان به روش hrt

بهترین زمانی که بیماران لیکن پلان می توانند برای درمان مشکل خود اقدام کنند، زمانی است که این دسته از افراد تحت درمان قرار گرفته باشند و مشکل لیکن پلان را متوقف کرده باشند.

بیشتر بخوانید:لیکن پلان مویی

به عبارت دیگر بهترین زمان برای درمان مشکل لیکن پلان هنگامی است که افراد به مدت 12 ماه علائم لیکن پلان را گزارش نکرده باشند. در چنین زمانی پزشک میتواند برای آنها از روش های ترمیم مو استفاده کند.

هزینه ترمیم مو لیکن پلان به روش hrt چه قدر است؟

هزینه ای که برای ترمیم مو بیماران لیکن پلان به روش hrt مورد نیاز است، با توجه به شرایط افراد مختلف با هم تفاوت دارد. همچنین عواملی بر روی هزینه ترمیم مو لیکن پلان موثر واقع می شوند. به عنوان مثال: دستمزد پزشک، کلینیک زیبایی، اندازه و بلندی موهای به کار رفته در ترمیم مو و … همگی می توانند در هزینه ترمیم مو برای بیماران لیکن پلان موثر واقع شوند.

به همین دلیل نمی توان برای ترمیم موی این بیماران هزینه مشخصی تعیین کرد. بیماران لیکن پلان برای کسب اطلاع از هزینه دقیق باید به پزشک مراجعه کنند تا با انجام بررسی های پزشک از هزینه دقیق آگاه شوند.

بهترین کلینیک ترمیم مو لیکن پلان به روش hrtدر تهران

یکی از بهترین مراکزی که در تهران ترمیم مو لیکن پلان را انجام می دهد و می تواند از روش hrt برای این بیماری استفاده کند، کلینیک پوست و مو مدرن است که تمامی خدمات خود را با بهره گیری از بهترین تجهیزات انجام می دهد.

پس با این وجود سعی کنید که برای برطرف کردن مشکل خود به کلینیک پوست و مو مدرن مراجعه کنید.

سخن پایانی

ترمیم مو لیکن پلان به روش hrt را در این مقاله برای شما عزیزان شرح دادیم. چنانچه با این بیماری مواجه هستید، سعی کنید که در ابتدا برای درمان آن اقدام کنید و سپس برای ترمیم موهای از دست رفته خود از روش hrt استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این تکنیک ترمیم مو میتوانید از سایر مقالات درج شده در وب سایت کلینیک مدرن استفاده کنید و اطلاعات خود را افزایش دهید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار