• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

تاثیر خاک رس قرمز بر پوست

آیا می دانید تاثیر خاک رس قرمز بر پوست چیست؟ آیا می خواهید بدانید که خاک رس قرمز برای کدام انواع پوست مفید است؟

خاک رس دارای انواع مختلفی است که خوشبختانه انواع آن که در جهان نادر هستند، در ایران یافت می شوند و معادن زیادی در ایران به بهره برداری از خاک رس مشغول هستند. به عنوان مثال: یکی از بزرگ ترین معادن خاک رس در ایران جزیره هرمز است که انواع نادر خاک رس نیز در آن یافت می شود.

انواع خاک رس عبارتند از: خاک رس قرمز، خاک رس صورتی، خاک رس قهوه ای، خاک رس سبز، خاک رس آبی، سفید و بنفش که هر کدام خواص و کاربرد های مخصوص به خود را دارند.

کلینیک مدرن  که ارائه دهنده خدمات پوست و مو در زمینه های مختلف است، در این مطلب به بررسی تاثیر خاک رس قرمز بر پوست می پردازد.

تاثیر خاک رس قرمز بر پوست چیست؟

تاثیر خاک رس قرمز بر پوست

همان طور که ذکر شد خاک رس قرمز از انواع خاک رس است که برای پوست مفید است و آن را به صورت ماسک صورت مورد استفاده قرار می دهند تا از خواص آن برای پوست بهره مند گردند.

از جمله تاثیرات خاک رس قرمز بر پوست میتوان به مواردی نظیر آنچه در قسمت زیر ذکر شده است، اشاره کرد:

بیشتر بخوانید: کاشت ریش و سبیل

خارج کردن آلودگی های پوستی

از مهم ترین تاثیرات خاک رس قرمز، خارج کردن آلودگی های پوستی و سموم است زیرا خاک رس قرمز دارای قدرت جذب بسیار بالایی است و زمانی که مانند ماسک مورد استفاده قرار می گیرد تمامی الودگی های پوستی را به خود جذب می کند و به این شکل پوست را پاکسازی می نماید.

برطرف کردن چربی اضافی پوست

از انجایی که خاک رس قرمز دارای قدرت جذب زیادی است، استفاده از آن در غالب ماسک باعث می شود که چربی های اضافی موجود در سطح پوست که باعث می شوند جوش و آکنه ایجاد شود، جمع شوند و از بین بروند.

به همین دلیل ماسک خاک رس قرمز برای کسانی که دارای پوست چرب هستند، بسیار مناسب است و با استفاده از مداوم از آن به گونه ای که دو مرتبه در هفته از این ماسک استفاده کنند، می توانند چربی پوست خود را به حالت تعدل برسانند و به این شکل انواع جوش و اکنه را نیز درمان کنند و باعث از بین رفتن انها شوند.

افزایش گردش خون در پوست

در رابطه با تاثیر خاک رس قرمز بر پوست باید به افزایش دادن جریان خون در پوست توسط خاک رس نیز اشاره کرد. خاک رس با افزایش دادن میزان جریان خون در پوست باعث می شود که اکسیژن رسانی به پوست به خوبی انجام شود و اکسیژن مورد نیاز برای پوست تامین گردد.

علاوه بر آن با افزایش پیدا کردن گردش خون، سلول های مرده های سطح پوست نیز از بین می روند و پوست پاکسازی می شود زیرا افزایش گردش خون باعث می شود که سلول های مرده از بین بروند.

پیشنهاد مابه شما: خدمات پوست

تامین مواد مغذی برای پوست

خاک رس قرمز به دلیل اینکه دارای میزان بسیار زیادی آهن است، دارای رنگ قرمز می باشد. علاوه بر آن این خاک از مواد معدنی دیگری نیز تشکیل شده است که نیاز پوست به مواد معدنی را تامین می کند و به این شکل به تقویت و جوانسازی پوست کمک می کند.

کلام پایانی

تاثیر خاک رس قرمز بر پوست مطلبی بود که به شرح آن پرداختیم. چنانچه قصد دارید از خاک رس برای زیبایی پوست خود استفاده کنید توجه داشته باشید که از انواع خاک رس مرتبط با شرایط پوستی خود استفاده نمایید.

در کلینیک مدرن انواع خاک رس و ارتباط آن با انواع پوست را در مقاله ای به نام انواع خاک رس برای ماسک صورت، شرح داده ایم که می توانید با مطالعه این مقاله نوع خاک رس مناسب برای پوست خود را پیدا کنید و آن را مورد استفاده قرار دهید.

در صورتی که به استفاده از روش های جدید و پیشرفته برای جوانسازی پوست خود نیاز دارید، میتوانید در کلینیک مدرن انواع این روش ها از قبیل: مزونیدلینگ، تزریق چربی، تزریق ژل، تزریق بوتاکس و … را انجام دهید.

کلینیک مدرن تمامی امور مورد نظر خود را زیر نظر بهترین پزشکان و متخصصین و با استفاده از به روز ترین روش ها و پیشرفته ترین تجهیزات انجام می دهد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۴ از ۵
از مجموع ۵ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار