• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران

روش نوین کاشت ابرو

بهترین کلینیک کاشت ابرو موضوعی است که در این مقاله مورد بررسی قرار خواهد گرفت. برخی افراد در بعضی از مقطع های زندگی ممکن است با مشکل ریزش ابرو درگیر بشوند که این مسئله باعث پایین آمدن حس اعتماد به نفس در فرد و تضعیف روحیه ی او می شود. احتمالا همه ی شما با افرادی که ریزش ابرو پیدا کرده اند و به دنبال درمان آن راه های زیادی را امتحان میکنند مواجه شده ایم یا حتی ممکن است خودتان درگیر این معضل شده باشید. نگرانی و ناراحتی برای این موضوع بسیار قابل درک است اما خبر بسیار خوب این است که امروزه استفاده از روش و تکنیک نوین کاشت ابرو می توان باعث رشد مجدد ابرو های ریخته شده به صورت دائمی شد.

بهترین کلینیک کاشت ابرو

بهترین کلینیک کاشت ابرو

عوامل ریزش ابرو

امروزه بانوان به داشتن ابرو های ضخیم و پر پشت تمایل دارند به همین دلیل شاهد رجوع خانوم های بسیاری به کلینیک کاشت ابرو جهت کاشت مو های ریخته شده در ابرو یا افزایش پهنای ابرو های خود هستیم. علت های بسیاری وجود دارد که باعث ریزش ابرو های خانم ها و آقایان می شوند و آن ها را وادار به مراجعه به کلینیک کاشت ابرو می کنند. چند نمونه از عواملی که ممکن است باعث ریزش ابرو بشوند عبارت اند از:

  • اختلالات تیروئیدی، امروزه یکی از شایع ترین عامل ریزش موی سر و ابرو محسوب می شود
  • تغذیه ی نا مناسب و رژیم غذایی نا سالم
  • کمبود ویتامین E
  • کم شدن میزان آب بدن
  • کم خونی
  • کمبود پروتئین بدن
  • مصرف برخی دارو ها مانند داروهای هورمونی مخصوصا در خانم ها و …

کاشت ابرو طبیعی چیست؟

ممکن است شما عزیزان تمایل داشته باشید که ابروهایتان مثل گذشته پرپشت و با ضخامت و کشیده باشند و برای رسیدن به این هدف از روغن های گیاهی مختلف و یا شاید دارو های شیمیایی استفاده کرده باشید اما نتیجه ی دلخواه تان را نگرفته باشید. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید ابروهایتان در کوتاه ترین مدت زمان به ابرو های بلند و کشیده و پر پشت تبدیل بشوند، ما به شما پیشنهاد می کنیم که با تحقیق با روش کاشت ابرو آشنا بشوید و سپس برای درمان مراجعه کنید.

انجام عمل ابرو

انجام عمل کاشت ابرو دقیقا همانند کاشت موی سر صورت می گیرد با این تفاوت که کاشت ابرو به ظرافت و توجه و میزان دقت بسیار بالاتری نیازمند است و این عمل حتما باید توسط پزشکان و تیم درمانی مجرب صورت بگیرد. در این رابطه کلینیک کاشت ابروی مدرن در تهران با داشتن برترین پرسنل درمانی می تواند به عنوان بهترین کلینیک کاشت ابرو معرفی بشود. در کلینیک کاشت ابرو مدرن، کاشت ابرو از طریق برداشت تار های مو از قسمت بغل گوش ها که دارای مو های نرم تری هستند انجام می گیرد، سپس مو ها به نقاط مورد نظر در ابرو ها منتقل و کاشت می شوند. روند بهبود کاشت ابرو مانند کاشت مو می باشد.

حدود سه روز پس از انجام عمل کاشت، مراجعه کنندگان شاهد ریزش ابروهای کاشته شده می شوند و به همین دلیل دچار ناراحتی و استرس می شوند اما جهت آگاهی باید عرض کنیم که روند کاشت و درمان ابرو به صورت طبیعی حتی ابروهای کاشته شده در بهترین کلینیک کاشت ابرو به همین شکل است، یعنی چند روز پس از کاشت ابرو ها می ربزند و سپس بعد از گذشت سه ماه ابروهای کاشته شده جوانه میزنند و بعد از آن در طی نه ماه ابروها به صورت کامل رشد میکنند و تکمیل می شوند. توصیه ی مهم این است که جهت به حداقل رساندن عوارض احتمالی کاشت ابرو از بهترین روش های کاشتن ابرو که در بهترین کلینیک  انجام میگیرند استفاده کنند.

روش های کاشت ابرو

روش FUT اولین روش کاشت ابرو محسوب می شود اما با عوارض زیادی از جمله درد، خون ریزی زیاد، جراحی، بخیه، جلسه و مراجعات متعدد و… همراه بود به همین دلیل این روش کم کم منسوخ شد. استفاده از روش های FIT، FUT و FUE توصیه نمیشود. ممکن است هر یک از شما با تبلیغات دروغین کلینیک های غیر تخصصی که از این روش های نامناسب کاشت استفاده می کنند مواجه شده باشید، اما شما کاربران گرامی باید با کسب دانش و آگاهی درمورد روش های مناسب کاشت و مراجعه به بهترین کلینیک درگیر عوارض ناشی از آن ها نشوید.

برترین روش کاشت در بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران

مراجعه کنندگان با انتخاب بهترین کلینیک که در آن از بهترین روش کاشت ابرو یعنی سوپر کاشت استفاده می شود می توانند بهترین نتیجه را بگیرند. در کلینیک کاشت ابرو مدرن روش سوپر کاشت بدون جراحی و درد و نیاز به بخیه توسط مجرب ترین پزشکان انجام می شود. بهترین کلینیک  از نظر کیفیت باید بتواند با کمک این روش کاشت ابرو را بدون هیچگونه عوارض و آسیب به فولیکول های ابرو، مدل و ظاهر زیبایی به ابرو ها ببخشد. توصیه ما به شما کلینیک مدرن است که تمام استاندارهای لازم را دارا می باشد.

مقاله پیشنهادی: هزینه کاشت ابرو در بهترین کلینیک 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار