• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

مشاوره کاشت مو چه زمانی صورت می گیرد؟

 کلینیک تخصصی پوست مو و زیبایی مدرن قبل از انجام هر عمل و اقدامی برای بیمار جلسه مشاوره برگزار می شود. جلسه مشاوره کاشت مو برای تمامی بیماران برگزار می شود. این جلسه برای برقراری ارتباط با بیمار ضروری است.

مشاوره

در جلسه مشاوره کاشت مو بیمار درخواست و هدف خود از کاشت مو را با پزشک در میان می گذارد.همچنین در این جلسه تراکم موهای پشت سر توسط پزشک سنجیده می شود. پزشک معاینه دقیقی را از وضعیت ضخامت مو و جنس و نوع موهای فرد و نیز منطقه خالی انجام می دهد.

 

زمانی که بیمار در درجه اول طاسی باشد و فضای خالی سر وسعت کمی را داشته باشد می توان تراکم مناسبی را در ناحیه خالی سر ایجاد کرد.

در مورد افراد با طاسی درجه بالاتر نیز می توان پوشش مناسبی را به ناحیه خالی سر داد. در کل هدف از پیوند و کاشت مو در این دو طیف افراد متفاوت است.

طی مشاوره ای که به بیمار داده می شود نتیجه کار بر اساس انتظار بیمار و و پتانسیل موجود در کاشت مو هر بیمار مشخص می شود.

بنابراین انتظارات بیمار منطقی می شود. وقتی صحبت از منطقی شدن انتظارات و پتانسیل موجود می کنیم، منظورمان تبیین نتیجه حداکثری بر اساس شرایط پشت سر و یا همان بانک موی فرد . نیز وسعت منطقه خالی سربیمار می باشد.

مشاوره

مشاوره اولیه باعث می شود که بیمار به دورنمای صحیح کاشت مو را انجام دهد و حس رضایت داشته باشد.

یک مورد دیگر که در جلسه مشاوره مطرح می شود تشکیل نمای صورت است که مهمتر از تراکم موها است.

موهایی که کاشته می شوند ریزش نخواهند داشت و دائمی هستند. رشد موهای کاشته شده طبیعی است. این موها همانند موهای دیگرتان قابلیت شستشو ، اصلاح و شانه شدن دارند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار