• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

آشنایی با عوارض کاشت مو ممکن است نظر شما را تغییر دهد.

عوارض کاشت مو موضوعی است که امروز بدان خواهیم پرداخت. بسیاری از افراد بر اثر مسائل گوناگون به ریزش مو دچار می شوند و زیبایی خود را از دست می‌ دهند. بعضی از افراد به طور غریزی به دنبال زیبایی از دست رفته خویش می گردند! در واقع راه های زیادی را برای رویش مجدد موهای خود امتحان می کنند که موثر واقع نمی شود. بنابراین دنبال روش های جدید برای بازگرداندن زیبایی خود هستند یکی از این روش ها کاشت مو است.

امکان دارد سوالات مختلفی ذهن شما را با خود درگیر کرده باشد که در صورت کاشت مو، عوارض آن مرا تهدید می کند؟ کاشت مو یکی از جراحی های زیبایی محسوب می شود که از ایمنی بالا برخوردار بوده و عوارض چندانی ندارد البته اگر در کلینیک مجهز مدرن توسط متخصصان باتجربه و کارآزموده انجام شود، در غیر اینصورت باید منتظر عواقبی باشد که باعث می شوند روزی چندبار خود را به خاطر این تصمیم اشتباه سرزش کنید.  در ادامه به عوارض کاشت مو می پردازیم و خواهیم گفت که به طور کلی منظور از این عوارض چیست؟

عوارض کاشت مو

عوارض کاشت مو

منظور از عوارض کاشت مو چیست؟

منظور از عوارض کاشت مو، مجموعه ای از وقایع است که اتفاق آن طبیعی یا معمولی نیست. هنگامی که رخدادی به وقوع می پیوندد، به این معنا است که روش درمانی به کار برده شده، روش درستی نبوده یا این که با فرد مد نظر سازش ندارد. مجموعه ای از عوارض وجود دارند که عوارض طبیعی مثل تورم و قرمزی مکان کاشت یا برداشت گرافت ها، شناخته می شوند. این عوارض بخشی از فرآیند بهبودی بدن به حساب می آید و جای نگرانی نیست.

این عوارض بسیار پراهمیت است و باید نسبت به آن نگاه سخت گیرانه داشت زیرا کاشت مو یک عمل زیبایی محسوب می شود و هر عوارضی که در جراحی های زیبایی رخ دهد می تواند اثر بسیار ناخوشایندی بر نتیجه عمل(زیباسازی) داشته باشد.

چرا عوارض کاشت مو اتفاق می افتد؟

یکی از روش های جدید جراحی زیبایی، کاشت مو محسوب می شود که به سرعت در حال فراگیر شدن است. هر چه به پیش می ریم روش‌های کاشت مو با عوارض کم‌تر، نتیجه‌های ثمربخش‌تر خواهد بود که در نتیجه زیبایی و جذابیت بیشتری حاصل می شود. با این وجود این جراحی همانند هر جراحی دیگری عوارضی را به دنبال داشته که در موارد زیادی این عوارض جانبی به خوبی مدیریت و درمان خواهند شد، اما در بعضی مواقع عواقب سختی را به دنبال خواهد داشت.

کاشت مو به علت سرعت عملکرد محبوبیت ویژه‌ای در بین افراد پیدا کرده و شاهد رشد روزافزون متقاضیان برای انجام جراحی کاشت مو هستیم. نکته مهم و جالب توجه اینجاست که گسترش روش های کاشت مو باعث شده تا پزشکانی که در این حیطه تخصص نداشتند دست به کار جراحی کاشت مو بزنند و همین امر سبب شده تا مشکلات زیادی پس از کاشت مو را شاهد باشیم.

چگونه می توانیم از پیش آمدن مشکلات بعد از کاشت مو جلوگیری کنیم؟

عواملی در پیش آمدن مشکلات پس از کاشت مو دخیل هستند، یکی از این عوامل کلینیک کاشت مو به حساب می آید و دیگری مراقبت های بعد از عمل است. در صورتی که کلینیک کاشت مو از تجهیزات و ابزارهای جدید، جراحان متبحر و تیم درمانی ماهر استفاده کند؛ عوارض کاشت مو بسیار کاهش پیدا می کند. بعضی از این عارضه ها مثل عفونت ها، به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی پس از عمل جراحی است. این گونه از عارضه ها یا به علت سهل گیری بیمار یا به دلیل عرضه نداشتن اطلاعات کافی از طرف کلینیک است. برای آن که بتوان عوارض بعد از جراحی را کاهش داد لازم است شرایط هر بیمار به طور متمرکز بررسی گردد و بعد از مشاوره های لازم اقدام به عمل جراحی آن هم به طور انفرادی انجام گردد.

عوارض واقعی و خطرناک کاشت مو

به طور کلی احتمال بروز این عوارض کمتر از یک درصد محسوب می شود. لازم به ذکر است که این عدد بر اساس بررسی های صورت گرفته از مقالات معتبر علمی بیان می شود حتی حوادثی که در کلینیک های غیر معتبر نیز روی می دهد هم در نظر گرفته شده است. در کلینیک تخصصی مدرن مفتخریم که در ارائه خدمات کاشت مو جزء برترین های این حیطه هستیم. این مجموعه با داشتن بهترین کادر درمانی که از تجربه و مهارت بالایی بهره می برند در خدمت متقاضیان محترم هستیم. کلینیک مدرن با داشتن تجهیزات و ابزار به روز احتمال این عوارض را به حداقل رسانده است.

توصیه می شود پاسخ به 10 سوال مهم در مورد کاشت مو را نیز مطالعه کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار