• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

عمل کاشت مو | نکات مربوط قبل از عمل

نکاتی که قبل از کاشت مو باید بدانیم

عمل کاشت مو موضوع مهم است که در ادامه به بررسی نکات مربوط قبل و بعد از آن خواهیم پرداخت. از این رو با ما همراه باشید. کاشت مو یکی از راه های خلاص شدن از دست مو های کم پشت و کچلی و احیای طبیعی مو است که امروزه توانسته است نظر افراد بسیاری  را به خود جلب کند. مو های شما در تیپ و پرستیژ شما بسیار موثر بوده و یکی از مهم ترین پارامتر های زیبایی شما محسوب می شود.

از این رو جراحان زیبایی به فکر افتادند تا به روش های علمی مو های آسیب دیده و از بین رفته شما را به شما برگردانند. کلینیک مدرن با کادری مجهز و افراد متخصص و با استفاده از دستگاه های به روز دنیا آماده است تا در این زمینه به شما عزیزان خدمت رسانی کند. به این منظور ما بر خود واجب دانسته ایم که نکاتی که قبل از کاشت مو باید بدانیم  را برای شما همراهان عزیز در قالب یک مقالهع بیان کنیم.

بررسی نیاز به عمل کاشت مو 

 یکی از نکاتی که قبل از کاشت مو باید بدانیم این است که آیا ما به کاشت مو احتیاج داریم؟ تنها کسی که در این زمینه می تواند به ما کمک کند پزشک متخصص است. افرادی که ریزش موی آن ها منشا ارثی بوده و ناحیه قابل توجهی از مو های خود را از دست داده اند می توانند از روش SUT استفاده کنند و با این روش به مو های زیبا و طبیعی دست یابند، اما افرادی که مو های کمی از دست داده اند می توانند از سایر روش ها که مخصوص افراد جوان هستند استفاده کنند مانند PrP .

بررسی علل ریزش مو ها

یکی دیگر از نکاتی که قبل از کاشت مو باید بدانیم این است که مو های ما به چه دلیل از بین رفته اند و یا چه عاملی موجب کم پشت شدن آن ها گردیده؟ برای مثال ممکن است ریزش مو ها علل ارثی داشته باشد و یا از یک بیماری نشات گرفته باشد. در این مورد پزشکان و متخصصان کاشت مو دز کلینیک مدرن به شما کمک خواهند کرد و لازم است تا با آن ها در این زمینه مشورت کنید.

انتخاب روش کاشت با توجه به سن

از دیگر نکاتی که قبل از کاشت مو باید بدانیم این است که این روش برای هر سنی توصیه نمی شود. کاشت مو برای افراد زیر 23 سال به هیچ وجه توصیه نمی شود. همچنین سن شخص در تعیین روش کاشت موثر است زیرا  با توجه به سن شخص روش کاشت انتخاب می شود.

 

عمل کاشت مو

بررسی درباره هزینه های کاشت مو

اگر می خواهید به دنبال کاشت موی دائم و با کیفیت باشید باید به اندازه کافی خرج کنید و دور مکان ارزان را برای این کار خط بکشید. عواملی مانند تخصص پزشک و جراح پیوند مو، کادر پرسنلی و همچنین دستگاه هایی که کاشت مو با استفاده از آن ها انجام می شود می توانند موثر واقع شوند. به جای این که به دنبال هزینه های پایین باشیم شایسته است که به فکر داشتن مو های دائمی و طبیعی در دراز مدت باشیم.

آگاهی از مدت زمان مرخصی بعد از عمل کاشت مو

کاشت مو روش های مختلفی دارد و هر کدام از روش ها شرایط خاص خود را دارند. از جمله نکاتی که قبل از کاشت مو باید بدانیم این است که چه مدت بعد از کاشت مو می توانیم به محل کارمان برویم. اگر کاشت موی شما با روش SUT باشد احتمالا بعد از یک روز استراحت می توانید به سر کار بروید ولی کاشت مو با روش های دیگر معمولا مدت زمان بیشتری لازم دارد. سعی کنید از قبلاز عمل کاشت مو با صاحب کار خود هماهنگ کرده و او را در میان بگذارید.

آگاهی از عوارض پس از کاشت مو

از دیگر نکاتی که قبل از کاشت مو باید بدانیم این است که از عوارض پس از کاشت اطلاع داشته باشیم لازم به ذکر است روش اس یو تی هیچ گونه عوارضی در پی نخواهد داشت اما سایر روش ها مانند اف یو تی و اف ای تی و … ممکن است عوارضی مانند سوزش و خارش و … داشته باشند. کلینیک مدرن معمولا از روش اس یو تی استفاده می کند مگر این که سن شخص و یا سایر خصوصیات او با این روش همخوانی نداشته باشد در این صورت با استفاده از سایر روش ها آماده است تا به شما خدمت رسانی کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار